Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Manchester City begin seizoen 2 ..

[spoiler=Man City Spelers]1249162534-640.png

[spoiler=Man City Tactiek]ioj2aq.jpg

groene bolletjes zijn spelers die vanaf Juli zijn overgekomen naar mn team,,

en mss eve drbij zeggen..

- Vagner Love zn reputatie is globaal en hij was vorig seizoen topscorer met meer dan 20 goals

- Liedson speelt van Januari bij me en ik wou hem graag hebben omdat hij een hele goeie afwerker is zoals Vagner Love. .. en hij heeft ook al meer dan 10 doelpunten in de competitie alleen al gemaakt sinds hij in Januari overkwam.

en misschien gaan Mouthino en Montolivo weg, heel mss :) en Robinho wou ik ook proberen te verkopen

Geplaatst

Veel te grote, en oude kern. Veel onnodige aankopen; veel geld hebben betekent niet dat je het moet uitgeven.

een 7, want puur op kwaliteit kan er weinig mis gaan met zo'n kern

Geplaatst

wat jij er van zou vinden wisten we al.. we kunnen niet allemaal zo 'perfect' zijn als jou he.

en een 'veel te oude' selectie, dat kan je in vervolg ook achterwege laten, want dat is bullshit wat je daar zegt.. ik ben niet zoals jou die een heel elftal vol met kleuters heeft. mn gemiddeld leeftijd is overigens 22.

als je kritiek wilt geven doe het dan goed en zorg dat het waar is wat je zegt

ik laat het rate liever aan andere mensen over, want ik heb niet echt veel aan jou ratings

dankje

Geplaatst

Mooi team hoor!! een 8,4 waardig. Ben het ook wel een beetje met Jordy eens dat je wel erg veel spelers hebt. Maar daar zitten wel een paar goede tussen. Zoals Vela, Balotelli en Di Maria

Geplaatst
ik ben niet zoals jou die een heel elftal vol met kleuters heeft. mn gemiddeld leeftijd is overigens 22.

:-D:mrgy:

Een 8 van mij, maarja veel spelers.. wat wil je met Man. City. Je hebt genoeg geld, en je kan ze kopen. Kei hard boeien dat je veel spelers hebt en het is alleen maar beter. Maar dan heb je wel last van spelers die mekkeren dat ze weg willen. Zou wel een paar onnodige spelers verkopen als ik jou was zoals Michael Johnson, Nigel de Jong, Richard Dunne, Nedum Onouha, Shay Given, Diego Capel, Shaun Wright-Phillips (die kan wel een held worden maargoed).

Geplaatst

Je hebt inderdaad wel heel veel spelers, maar als er veel geblesseerd zijn heb je teminste ook genoeg en goede vervangers;sm;

Een 8.

Geplaatst
wat jij er van zou vinden wisten we al.. we kunnen niet allemaal zo 'perfect' zijn als jou he.

en een 'veel te oude' selectie, dat kan je in vervolg ook achterwege laten, want dat is bullshit wat je daar zegt.. ik ben niet zoals jou die een heel elftal vol met kleuters heeft. mn gemiddeld leeftijd is overigens 22.

als je kritiek wilt geven doe het dan goed en zorg dat het waar is wat je zegt

ik laat het rate liever aan andere mensen over, want ik heb niet echt veel aan jou ratings

dankje

Je doet ermee wat je wil, maar je gemiddelde leeftijd kan NOOIT 22 zijn

Een 8 van mij, maarja veel spelers.. wat wil je met Man. City. Je hebt genoeg geld, en je kan ze kopen. Kei hard boeien dat je veel spelers hebt en het is alleen maar beter. Maar dan heb je wel last van spelers die mekkeren dat ze weg willen. Zou wel een paar onnodige spelers verkopen als ik jou was zoals Michael Johnson, Nigel de Jong, Richard Dunne, Nedum Onouha, Shay Given, Diego Capel, Shaun Wright-Phillips (die kan wel een held worden maargoed).

Die behoren net tot de beteren ter wereld op hun positie :cab:

Geplaatst

bij informatie staat dat mn gemiddelde leeftijd 22 is dusja, klinkt mss ook best raar, maar tis gewoon zo

Hamsik wil ook graag naar een andere 'grotere club' gaan.. wel jammer, hij heeft zich al heel goed en sterk ontwikkeld, maarja als er een goed bod komt ( boven de 35 miljoen igg ) laat ik hem misschien wel gaan.. zelfde als met Joa Mouthino.. op Vagner Love hebben ze ook al geboden, maar ik laat hem niet gaan.. eerste competitie wedstrijd heeft hij alweer 3goals gescoord :)

Geplaatst

volgens mij ook

maarja ik vind mn 1ste team echt niet oud.. ik hou juist van wat meer ervaring in mn team, want een heel ploeg vol met jonkies vind ik maar niks

Geplaatst
Aardig spelertje! waar heb je hem van gekocht?

Wat me opvalt is dat je veel vragen stelt die je zelf heel makkelijk kan opzoeken, wij zijn geen slaafjes hier ;sm;

zo'n topper is dat toch niet

Hij heeft nog enorm veel doorgroeimogelijkheden. Nu is die al goed genoeg voor een suptopper in Nederland denk ik, later Europese topper.

Geplaatst
Screen Zuculini:

screen

Zo!:clap:

Dan nog maar even die extra speel minuten geven bij mij. :D

Geplaatst
en daarom geef je hem minder punten ? slaat eigenlijk nergens op maarja :)

Ajax staat bekend om z'n goede jeugdopleiding en ik zie vrij weinig jeugdspelers/Nederlanders. Al met al is het nog een goed team maar ik hou van eigen talenten.

Geplaatst

Celtic Seizoen 2:

2eupzbp.png

Let niet op de vele nationaliteiten, ik wil eerst een goede selectie hebben voordat ik eens ga kijken of er nog wat rondloopt in Schotland.