Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

mooie selectie ik zou alleen 442 spelen aangezien je maar 4 echte aanvallers hebt en waar heb je menéz gelaten?? je krijgt een 8,5

Geplaatst
mooie selectie ik zou alleen 442 spelen aangezien je maar 4 echte aanvallers hebt en waar heb je menéz gelaten?? je krijgt een 8,5

Menez speelt bij Bayern maar we hadden de hele tijd ruzie hij deed het wel goed maar ik vond 10 miljoen wel een goed bod en vorig seizoen speelde ik 442 maar deze tactiek bevalt beter...

Geplaatst

Montolivo 70 miljoen waard? Heb je hem voor zoveel gehaald:p?

Geplaatst

Ja 140 ml transferbudget en ik wilde een heldig middenveld en allemaal italianen dus dat had ik er wel voor over

Geplaatst

Een mooie selectie, 8.5. Vind het wel goed dat je de selectie wat kleiner hebt gehouden. Dan raken spelers tenminste beter op elkaar ingespeeld.

Nogmaals mijn team, omdat er alleen op mijn vraag was gereageerd. Bedankt iedereen voor de tip over de engelse regens en de trainingsvooruitgang.

Mijn team, Spurs 2011/2012. Vind alleen dat ik te weinig Engelsen heb, maar ik moet zeggen dat in FM09 niet veel hele goede Engelse spelers lopen. Ik ben nog op zoek naar een goede rechtervleugelverdediger zodat Hutton reserve wordt en ik heb 1 spits teveel.

Voor de / is de basisspeler, achter de / de reserve, maar ik rouleer wel vrij veel:

Gomes/Fabianski

Alan Hutton - Corluka/Chygrynskyi - Kaboul/Woodgate - Kolarov/Bale

kaká/ Steven Davis - Blase Matuidi/Schneiderlin

Dos Santos/David Bentley Modric/AidenMcGready

Eto'o/Pavlyuchenko/Owen Jozy Altidore/Babel

Geplaatst

Goed team gregmeistah, ik geef een 8,7

Ik zou persoonlijk Owen weg doen, toch al oud!

En zou ik een screentje mogen hebben van Dos Santos?

Geplaatst
Goed team gregmeistah, ik geef een 8,7

Ik zou persoonlijk Owen weg doen, toch al oud!

En zou ik een screentje mogen hebben van Dos Santos?

Dos Santos valt me erg tegen, maar heeft de afgelopen 3 seizoenen voordat ik het roer overnam slechts 20 wedstrijden gespeeld.

zwyecy.jpg

Geplaatst

een speler zoals hem gaat niet zomaar flink achteruit.. de enige reden is een 'slechte' trainer/manager

Geplaatst

AS Roma een 8.5, je hebt alleen wel weinig spelers

@Tottenham: 8.8, mooie spelers ;)

jukf0z.jpg

Sevilla begin seizoen 2 :)

Geplaatst

al -2 voor die saaie Asenjo en Veloso, ( maja is mijn mening ) .. en best wel veel betaald voor Paloschi en Zapata..

qua kwaliteit zit het wel goed in je team, misschien wel nog een extra spits bijkopen

7

Geplaatst
al -2 voor die saaie Asenjo en Veloso, ( maja is mijn mening ) .. en best wel veel betaald voor Paloschi en Zapata..

qua kwaliteit zit het wel goed in je team, misschien wel nog een extra spits bijkopen

7

Extra spits ? Hij heeft toch 5 spelers die op deze positie kunnen spelen..

On ; Mooi team, maar met Sevilla mag dat ook wel. Wel sommige spelers standaard, maar eigen keuze he :) 8.

Geplaatst

7

Ik had een extra keeper nodig voor naast Palop, ik had niet veel geld meer en Asenjo was daarom 1 van de beste keuzes ;)

Ik speel maar met 1 spits dus een extra spits is denk ik niet nodig ;)

Veloso had ik in het 1e seizoen gehaald, het is gewoon een held, Real Madrid bood al 45 miljoen, maar hij was een ster vorig seizoen (Zeker 20 doelpunten en 20 assisten) dus ik wil minstens 60+ miljoen, zelfde geld voor Moutinho btw.

Paloschi is gewoon een held en vind het zelf wel meevallen voor zijn kwaliteiten. Ik had een goede CV nodig en kwam snel uit bij Zapata ;)

@Wonderboy: Inderdaad sommige zijn standaard, maargoed bijvoorbeeld Lewandowski is eigenlijk ook bedoelt voor doorverkoop later :oops:

Al speelde hij vorig seizoen goed als invaller :shhh:

Thanks voor jullie rates btw ;)

Geplaatst
Extra spits ? Hij heeft toch 5 spelers die op deze positie kunnen spelen..

On ; Mooi team, maar met Sevilla mag dat ook wel. Wel sommige spelers standaard, maar eigen keuze he :) 8.

ik heb het over een échte spits.. type Vagner Love, Owen.. een goeie afwerker dus

Ik had een goede CV nodig en kwam snel uit bij Zapata ;)

hij is idd wel goed, maar ik had het niet over goed, had het over de prijs ;)

lijkt me toch dat je wat geld teveel hebt

Geplaatst
Dos Santos valt me erg tegen, maar heeft de afgelopen 3 seizoenen voordat ik het roer overnam slechts 20 wedstrijden gespeeld.

zwyecy.jpg

dos Santos in mijn game, en hij gaat nog een pak groeien_O_ Jammer genoeg klaagde hij enkel, en heb ik hem verkocht. 30 miljoen voor gekregen.

2qbysn7.png

Geplaatst
ik heb het over een échte spits.. type Vagner Love, Owen.. een goeie afwerker dus

hij is idd wel goed, maar ik had het niet over goed, had het over de prijs ;)

lijkt me toch dat je wat geld teveel hebt

Inderdaad hij kostte misschien wat hoop geld, maargoed voor Zapata heb ik dat wel over ;)

Geplaatst

7

Dat slaat dus nergens op, netzoals jij de rating van Jordy op jou team nergens op vond slaan.

Patrick een 8 :)

Geplaatst

waarom slaat dit dan nergens op ? het is gewoon de waarheid en mijn eigen mening, en wat Jordy zei over mn team, klopte gewoon niet, en wat ik zeg is de waarheid :) .. ga nou maar verder spelen ofzo

Geplaatst

Dit is mijn elftal van Fiorintina:

1zl426r.jpg

Ik zit nu in mijn 4de seizoen en sta nu 2de met netzoveel verliespunten als nummer 1 AC Milan.

1ste jaar 6de geworden

2de jaar 3de geworden

3de jaar 3de geworden

Robinho is uitgeleend aan lyon hij presteert niet goed genoeg en zat te veel te zeuren om een basisplaats.

Wat vinden jullie ervan? ik ben er zelf erg trots op dit elftal

Geplaatst

mwah wel een aardig team, maar is niks voor mij.. Rossi en Aguero lijkt me niet echt het ideale spitsen duo

en ik zou Vargas Linksback zetten en Montolivo of Matias Fernandez als ML.. AML gebruiken.. is veel beter, en Gamberini op de plaatszetten van Fazio, overduidelijk

7

Geplaatst
waarom slaat dit dan nergens op ? het is gewoon de waarheid en mijn eigen mening, en wat Jordy zei over mn team, klopte gewoon niet, en wat ik zeg is de waarheid :) .. ga nou maar verder spelen ofzo

Rustig maar, niet meteen zo reageren als iemand eens op jou reageert bedoel er niks mee heur ;)