Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
mwah wel een aardig team, maar is niks voor mij.. Rossi en Aguero lijkt me niet echt het ideale spitsen duo

en ik zou Vargas Linksback zetten en Montolivo of Matias Fernandez als ML.. AML gebruiken.. is veel beter, en Gamberini op de plaatszetten van Fazio, overduidelijk

7

Montolivo is een rasechte centrale middenvelder, al komt ie verdedigend te kort. Maar veelste sloom voor een flankspeler=kwaliteitverlies

@Fio; als ik jouw was, had ik 442 ruit gespeeld, want Palombo kan de verdedigende werk sowieso alleen aan. En Silva op de AMC is 3x efficienter. Hoe doen eigenlijk Aguero en Rossi voorin. Je zou met 321 kunnen spelen, met Montolivo, Palombo en nog iemand. Daarvoor Silva en Aguero, die met korte dieptepassen Rossi aan het werk kunnen zetten. MAAAAR als het zo werkt, moet je absoluut niet veranderen.;)

Geplaatst

weet ik wel, maar zo kan hij igg op zn minst gebruik maken van Montolivo, ipv hem op de bank te laten slijten

Geplaatst

buiten Falcao, Sneijder, Ben Haim en Opare ken ik er eigenlijk niemand van.. lijkt mijzelf dat je hier niet veel plezier mee kan hebben

een 6 lijkt me dit gewoon, want met leeds moet je toch wel betere spelers kunnen krijgen lijkt me

Geplaatst

Zeer tof team. Itt degene boven mij, zie ik wél een hoop bekende namen, waarvan de meesten zeker aanwinsten. Nadeeltje is een grote selectie, maargoed, dat kan altijd nog opgelost worden. 7.5

Geplaatst

Jaa ik moet nog wat spelers verkopen. Ik sta nu na 10 wedstrijden in de PL 6de en Falcao is een held_O_ scoort bijna elke wedstrijd en heeft ook al aardig wat assists

Geplaatst
buiten Falcao, Sneijder, Ben Haim en Opare ken ik er eigenlijk niemand van.. lijkt mijzelf dat je hier niet veel plezier mee kan hebben

een 6 lijkt me dit gewoon, want met leeds moet je toch wel betere spelers kunnen krijgen lijkt me

Dus je wilt zeggen dat je spelers als Morton, Rennella, Torren enz. niet kent :m:?

Verder een 7.5 leuk team met goede talenten

Geplaatst

MSV Duisburg 1 januari 2013

2cp5o42.png

In het rode vak zijn legendes geworden in mijn game en spelen alle 3 nog steeds goed

Geplaatst
nee .. en ?

die spelers hoef ik niet eens te kennen

dan kan je volgens mij ook niet deftig oordelen en zeker daarom geen 6 geven ?

Huszti , Delph , Diomande , Falcao , Torren , Lung Jr :) Allemaal goeie spelers , kern is wel wat te groot .. 7.8

Geplaatst

misschien niet echt ..maar als je al meer dan 3 seizoenen hebt gespeeld, moet je toch wel wat betere spelers in je team hebben naar mijn mening

Geplaatst
aan de naam te zien, lijken ze me idd niet echt bekend of goed, dusja

Dus als ze niet bekend zijn, zijn ze niet goed volgens jouw redenering.

Damn jij bent ook echt een held he ;e

Geplaatst
aan de naam te zien, lijken ze me idd niet echt bekend of goed, dusja

:-D Ik kan ook altijd aan de naam zien of ze goed zijn :-D

Geplaatst
MSV Duisburg 1 januari 2013

2cp5o42.png

In het rode vak zijn legendes geworden in mijn game en spelen alle 3 nog steeds goed

Dit is een mooi team :) een 8. Mag ik mss eens een screen van die Aganzo ? En zijn spelersgeschiedenis mss ? :)

Geplaatst
nee .. en ?

die spelers hoef ik niet eens te kennen

hhehe nu ben je net een chick :D

Geplaatst

Volgens mij is deze topic bedoeld om scores te geven en niet om elkaar af te zeiken.

Duisburg mooi team, 8,3. Alleen de aanvallende middenvelders en spitsen zijn wel wat lichte mannetjes, op Barazite na dan. ik zou nog een echte sterke target man kopen.

Geplaatst
ga jij wat met je blokjes spelen ofzo, of zeur niet zo.. pfff

jij hangt hier dé kenner uit, terwijl je dan loopt te zeggen dat je amper spelers kent van iemand zijn ploeg, en daarom mindere score geeft.

hoog tijd dat jij hier eens weg gaat