Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
buiten Falcao, Sneijder, Ben Haim en Opare ken ik er eigenlijk niemand van.. lijkt mijzelf dat je hier niet veel plezier mee kan hebben

een 6 lijkt me dit gewoon, want met leeds moet je toch wel betere spelers kunnen krijgen lijkt me

Met Leeds heb je niet in 3 seizoenen Fernando Torres ofzo in de spits staan hoor, ik vind dat hij erg goede aankopen heeft gedaan met Falcao en dergelijke.

Geplaatst

@MilanFan Bekend hoeft niet meteen goed te zijn, als jij een beperkt aantal spelers kent kan je er ook niet over oordelen of je beter kan krijgen.

Geplaatst
Bekend hoeft niet meteen goed te zijn, als jij een beperkt aantal spelers kent kan je er ook niet over oordelen of je beter kan krijgen.

Je doelt op MilanFan neem ik aan.

Geplaatst

@Mika Väyrynen: Een leuk team met een aantal goede (jonge) spelers.

Ik zie dat je met Barcelona een aantal Spanjaarden hebt gehaald, maar ik moet zeggen dat er veel buitenlanders rondlopen. Daarom geef ik een 7,5.

Geplaatst
jij hangt hier dé kenner uit, terwijl je dan loopt te zeggen dat je amper spelers kent van iemand zijn ploeg, en daarom mindere score geeft.

hoog tijd dat jij hier eens weg gaat

ga jij nou ook beginnen te zeiken ? sjonge jonge.. blijf dr niet over doorzeuren.. als ik je mening wil, zal ik die wel vragen, anders moet je gewoon zwijgen

ik hang de kenner helemaal niet uit, als je goed leest zei ik dat je met Leeds in 3 seizoenen naar mijn weten een beter team kan hebben ipv zo'n onbekende namen, want zo bekend lijken ze me toch echt niet.

en ieder geeft zn mening en kritiek op zijn eigen manier

Geplaatst

hmm.. paar vreemde transfers.. maar die regens zullen wel goed zien aangezien ze voorkeur krijgen op Dani Alves en Piqué ..

Iniesta, Valdes en Rossi op de bank snap ik ook niet zo goed.. Laurito is toch niet zoveel beter dan Rossi lijkt me, en Valdes echt niet slechter dan Asenjo.

7

Geplaatst
Dit is een mooi team :) een 8. Mag ik mss eens een screen van die Aganzo ? En zijn spelersgeschiedenis mss ? :)

4q1px5.png

Hij heeft wat mindere seizoenen gehad mede door blessures en concurrentie van bijv. Saviola en nu Keirrison

Geplaatst

@ Milanfan.

Meestal spelen Valdes en Daniel Alves wel, maar die Bossman doet het geweldig goed, en Puyol is gewoon klasse, dus dan valt Pique buiten de boot. Rossi gebruik ik voornamelijk AMC. Laurito heeft bij mij in 2 seizoenen 49 keer gescoord, dus dan is de keuze snel gemaakt.

Geplaatst

Heracles Almelo - Seizoen 1

DM: Martin Pieckenhagen (Jörg van de Nieuwenhuijzen)

LV: Fernando Derveld (Mark Looms)

LCV: Antoine van der Linden (Abubakari Yakubu)

RCV: Birger Maertens (Peter Reekers)

RV: Theo Lucius (Resit Schuurman/Tim Breukers)

VMC: Ababukari Yakubu (Theo Lucius)

LM: Mark-Jan Fledderus (Sebastiaan Steur)

RM: Jason Oost (Juha Hakola)

AMC: Kwame Quansah (Jason Oost/Sebastiaan Steur)

LS: Everton (Jason Oost/Vojtech Schulmeister)

RS: Bas Dost (Jason Oost/Vojtech Schulmeister)

Transfers in: Fernando Derveld (vrije transfer), Jason Oost (vrije transfer), Theo Lucius (vrije transfer), Ababukari Yakubu (vrije transfer).

Transfer uit: Willie Overtoom (vrije transfer)

Geplaatst

Ik ben nog aan het kijken naar een nieuwe CV, maar tot nu toe geeft het nog geen problemen. Van der Gun heb ik ook gratis opgehaald net.

Geplaatst

7,5, vind dat je wel een betere centrale verdediger kan hebben, en 2 centrale middevelders maar toch een heerlijk teampiej

Geplaatst

Dankje voor beiden.

Laat nou net een verdediger genaamt Leo en een middenvelder Gourcuff zijn vertrokken in de transferperiode. Voor beide in totaal 30,5 Mil gevangen. Heb voor in de achterhoude Scobbie en Mulgrew gehaald, en voor het middenveld Mcarthur.

Ben idd nog op zoek naar een verdediger en een spits die ik al gecontracteerd heb voor aankomende periode.

En heb trouwen nog Donati verkocht, Mazzarani en mascio. En een verdediger Pasanen:P

Geplaatst

@ Kristian: Mooie talentvolle team, een 7,5

Mijn Ajax seizoen 1

Heb er flink de bezem doorheen gehaald..

157j0n4.png

Geplaatst

leuke aankopen, heb zelf Metzelder en Santon ook gehaald:) een mooi begin! 8