Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Montolivo is een rasechte centrale middenvelder, al komt ie verdedigend te kort. Maar veelste sloom voor een flankspeler=kwaliteitverlies

@Fio; als ik jouw was, had ik 442 ruit gespeeld, want Palombo kan de verdedigende werk sowieso alleen aan. En Silva op de AMC is 3x efficienter. Hoe doen eigenlijk Aguero en Rossi voorin. Je zou met 321 kunnen spelen, met Montolivo, Palombo en nog iemand. Daarvoor Silva en Aguero, die met korte dieptepassen Rossi aan het werk kunnen zetten. MAAAAR als het zo werkt, moet je absoluut niet veranderen.;)

Ik zet montolivo op links en hij is daar toch echt een held!

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

hij kan daar idd makkelijk staan.. hij mist alleen een klein beetje snelheid, maar is niet echt een probleem

Geplaatst

September seizoen 2 FC Sevilla.

Vorig seizoen 2de met evenveel punten als Barcelona (maar slechter doelsaldo), kwartfinale Copa del Rey (Barcelona) en halve finale Uefa Cup (Liverpool).

t7k22b.png

Geplaatst

Hmm, best aardig team, alleen snap ik niet waarom je Koné heb behouden, Adrián heb gekocht (Okee hij is best aardig), want je hebt al best veel spitsen, verder zou ik Romaric verkopen aangezien je toch al Martinez, Camacho & De La Red hebt.

Igor ken ik zelf btw niet, voor de rest wel leuk team. Een 7.5

Edit: Daar en tegen heb je wel redelijk veel Spaanse spelers gekocht, ik geef je een 7.8 ;)

Geplaatst

weer iemand die Asenjo koopt :) .. en mij boeit het niet echt hoeveel spaanse spelers je hebt..

over het algemeen is het wel een leuk en goed team ja.. alleen wat veel aanvallers idd

7.5

Geplaatst

Lekker team hoor, Sevilla is blijkbaar wel een redelijk rijk team? Ik zie altijd maar mensen met dure aankopen met sevilla..

Ik geef een 7.5. Al moet je Kanouté, Koné, Romaric & evt Konko verkopen en betere spelers voor halen:) Die konko ken ik wel niet, maar als je daar Santon ofzo kan halen_O_

Oh en btw Squillaci & Escudé kan je mss ook verkopen, nu kan je er nog voor cashen maar volgend jaar wrs niet meer ;)

Geplaatst

7, ik denk dat je wel een iets betere verdediging + keeper had kunnen hebben:)

Geplaatst
wel aardig, alleen zo ongeveer alle standaardaankopen die je kan bedenken;e

Wat voor de één een standaardaankoop is, is voor de ander misschien juist geen standaardaankoop.;) Mascio en Lewandowski overigens wel, maar die koop ik juist om ervoor te zorgen dat de computer ze niet koopt en tegen mij gebruikt.

Geplaatst
matige verdediging maar de aanval + middenveld is dan weer wel erg goed.

7,3!

Heb je tips voor mijn verdediging?

p.s. Carlos is echt een wereldkeeper hij heeft me vaak gered_O_

Geplaatst

Kijk met Feyenoord eens naar Diomande! Ik heb hem gehaald in het 4e seizoen met Feyenoord, omdat mn huidige CV ontevreden was(+verkocht). Met hem in de basis heb ik toen 2x achter elkaar Champions League gewonnen. Is wel een aanrader en heel goedkoop op het begin(al moest ik er na 4 seizoenen bijna 20M voor betalen:P)

Geplaatst

Bij mij werd hij toen echt meesterlijk. Goede training en je kan er echt wel wat mee hoor!

Geplaatst

Voor Aston Villa een 7.5 omdat je toch wel een leuk team hebt, alleen misschien kan je nog 1 VC verkopen, al weet ik niet met hoeveel CV's je speelt, als je met 2 speelt misschien kan je dan Zat Knight verkopen want die word ook al 30 jaar ;)

@Feyenoord: Vind het toch niet zo'n goed team, je hebt een prima aanval daar niet van maar verdedigend ziet het er slapjes uit, waarom Buijs?

En Madlung & Seip zijn ook niet echt goed ook niet echt een goede combinatie omdat geen van die 2 echt snel is, daarnaast snap ik ook niet waarom je Pieters hebt gekocht.

Een 6.7 van mij.

Geplaatst

Buijs omdat Pedro Silva geblesseerd is, en Madlung kon ik voor een prikkie krijgen en presteert bij mij fantastisch. Pieters werd aangeboden en V. Bronckhorst mij te oud word, heb ik een VC en VL in 1 speler.

Geplaatst
Wat voor de één een standaardaankoop is, is voor de ander misschien juist geen standaardaankoop.;) Mascio en Lewandowski overigens wel, maar die koop ik juist om ervoor te zorgen dat de computer ze niet koopt en tegen mij gebruikt.

Jammer dat je zo weinig Britten hebt :( Verder is het wel een aardig team. En wat een onnozele beredenering, "dat de computer ze niet tegen mij inzet ;e :mrgy:

Geplaatst
Jammer dat je zo weinig Britten hebt :( Verder is het wel een aardig team. En wat een onnozele beredenering, "dat de computer ze niet tegen mij inzet ;e :mrgy:

Ja, die Mascio is de grootste cheat ooit en gaat altijd naar Chelsea. Lewandowski is ook veel te goed :cab:, naja dan maar bij mij wegrotten. Boeiend hoeveel Britten ik heb :cab:, skijt aan nationaliteit.