Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het is geen wonder dat je zo'n helde team hebt met Man City maargoed toch een erg goede selectie, een 8,5 omdat je bijvoorbeeld Young hebt ;)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Arsenal 2010

GK: Mandanda

VVL: Clichy

VC: Sakho

VC: Mexes

VVR: Mazzarani

VMC: Veloso

MC: Fabregas

MC: Barreto

AMC: Dos Santos

SC:Adebayor

SC:Van Persie

Reserves:

GK: Fiorillo

VVL: Mattock

VVR: Sagna

VC: Fazio

VM/MC: Bit-Garam (held)

AMC: Vela

SC: Walcott

Ik weet het, maar 2 engelsen.. maar begin er maar eens aan bij Arsenal..

ik ben arsenal in 2014 en heb maar 6 buitenlanders (geen engelse) in de eerste selectie. het zijn wel veel regens maar geef ze gewoon de kans. ik ben trouwens verre weg de beste van Engeland. Ik hoop een keer de CL te winnen met alleen maar Engelse spelers en ben daarmee hard op weg. Lees hier vaak dat mensen het moeilijk vinden om met alleen maar Engelse te spelen maar het is zeker te doen nadat je een paar leuke regens heb gekregen na een aantal seizoenen. Off wel een mooi team heb je alleen waarom vela als amc is een heldje in de spits.

Geplaatst

ik ben niet zo voor een 4-4-2 ruit systeem.. je hebt best wel goeie spelers.. maar spelers als Walcott, Sagna, en Vela horen normaal gezien in je basis te spelen.. iig Walcott en Sagna zeker.

en als ik zie dat je Mazzarani voor Sagna verkiest, weet ik niet echt wat ik moet denken

en Barreto en Dos Santos vind ik zelf ook niet echt geschikt voor zo'n topteam

7.5

Geplaatst

ACMilan.png

Mijn ploeg met AC Milan.

Weinig italianen maar: ik ben nog maar bij Milan vanaf januari dus een half jaar in mijn game en heb ze van de 6de plaats moeten opwerken naar de titel.

Volgende inkomende transfers: Carlos Vela van Arsenal voor 26 Milj + een verdediger ( een regen). Verder ga ik nu nog italiaanse talenten aankopen om mijn ploeg nog iets meer Italianen te geven, maar veel aandacht besteed ik nooit daaraan. Ik wil gewoon een sterke ploeg.

Uitgaande transfers: Santos, misschien stom denk je, maar hij was de hele tijd ongelukkig dusja...

Ik ga nu beginnen aan het seizoen 2014-2015!

Geplaatst

Wie word je opvolger voor Dos Santos? Want Vela op RM lijkt me geen succes..

Verder een heel sterk team. Kaka is zeker al heel oud, en Pato, voor wie speelt die normaal?

8,5

Geplaatst

Te weinig Italianen ;) Daarom krijg je maar een 6, qua team is het een hoog cijfer, maar dat geef ik je dus niet. Als vervanger voor Dos Santos, zou ik eens kijken naar Pablo Osvaldo kijken, deed het in mijn Napoli ontzettend goed.

Geplaatst

-Pato speelt normaal voor Rossi, maar Pato speelde geen super seizoen europees.

-Rossi deed het beter europees als Pato, dus zo roteerde ik wel wat.

De vervanger van dos santos weet ik nog niet, ik laat mijn scoutjes volop zoeken.

-kaka ga ik proberen te verkopen, hij heeft nog een waarde van 22 Milj, misschien kan ik er nog 30-40 milj voor krijgen dat zou mooi zijn. Hij is 33 bij mij.

-Dan de verdediging chretien maakt de ene fout na de andere, antunes was goed begonnen deed het dan minder. Henrique is wat te ligt voor Milan vind ik.(in mijn spel toch) Daarom komt er een nieuwe verdediger aan, misschien dat ik nog een talent ergens ga zoeken om de verdediging compleet te maken.

(Nesta kan niet meer mee, hij is 38 en heeft geen snelheid meer.)

-vela gaat waarschijnlijk de spits in omdat het een killer is. Dan heb ik natuurlijk nog 3 andere spiten, maar vela kan ook op het middenveld staan en rossi kan ook amc staan, genoeg mogelijkheden, er zijn altijd wel wat blessures.(+ Vela kostte maar 26 milj normaal betaal je minstens 40 voor zo een speler.)

Geplaatst
Te weinig Italianen ;) Daarom krijg je maar een 6, qua team is het een hoog cijfer, maar dat geef ik je dus niet. Als vervanger voor Dos Santos, zou ik eens kijken naar Pablo Osvaldo kijken, deed het in mijn Napoli ontzettend goed.

does ff normaal joh .. niet iedereen wilt een nationaal elftal als ploeg hebben.. daarom moet je nog geen minder punten gaan geven he :?

dus volgens jou ben je verplicht om een nationaal elftal te hebben ? anders krijg je minder punten, wat een bullshit

ieder zn eigen keuze.. dus rate ff normaal

Geplaatst

Ben het met milan fan eens ! zelf speel ik met arsenal en heb ook nog niet veel engelsen. Sommige mensen willen gewoon de beste voetballers !

Geplaatst

heb ik gezegd .. Ruzzian spreek ? of Ruzzian ik vraag je mening ? volgens mij toch niet

dus moet je gewoon zwijgen. of zet gewoon je computer uit

- ik heb gewoon gelijk.. je moet iemand niet minder punten gaan geven omdat hijzelf ( die punten geeft ) liever een nationaal elftal wilt .. is toch complete onzin

Geplaatst
does ff normaal joh .. niet iedereen wilt een nationaal elftal als ploeg hebben.. daarom moet je nog geen minder punten gaan geven he :?

dus volgens jou ben je verplicht om een nationaal elftal te hebben ? anders krijg je minder punten, wat een bullshit

ieder zn eigen keuze.. dus rate ff normaal

Je zegt dat ieder zijn eigen keuze maakt toch? Hij maakt ook zijn eigen keuze, door nationalisering belangrijk te vinden. Dan moet je niet komen zeggen dat hij dan geen lage rate mag geven. Een beetje minder hypocriet mag wel. Persoonlijk zie ik ook liever een grote deeel uit het land zelf. Want op den duur kan je alle super spelers halen, dan valt er niks te beleven/geen uitdaging. Naja discussie afgelopen! Weer maaar eens teams raten.

Geplaatst

zielig hoor dat die mod weer mn reactie uitveegt.. maja wat ze zeggen

de waarheid kwetst

MilanFan jij hebt echt géén recht van spreken, want jij rate op naamsbekendheid :-D

en jij rate op nationalisering .. kun je net zo goed een ploeg uit rusland of eender waar pakken, waar alle spelers al russisch zijn.. dan krijg ik misschien een 10 :)

onzin uitkramers

in RL en op dat spel zijn ploegen met meerdere eigen land spelers.. beter ? of hoe moet ik dat begrijpen ?

een ploeg rate je op kwaliteit en reputatie en op successen en niet of er een paar vlaggetjes van eigen land meer staan, dan kun je net zo goed allemaal onbekende spelers halen van je eigen land, en zeggen dat het regens zijn.. dan krijg ik dus een hoge score :)

Geplaatst

Ik lach me echt helemaal kapot om die belachelijke opmerkingen van MilanFan, damn he jij voelt je echt heel wat geloof ik he. Praat gewoon normaal of praat gewoon helemaal niet ipv continue anderen af te moeten vallen!