Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Tantalos, De Appel, 11 Uur, Toneel, Griekse Oudheid

Even wat kernwoorden, is er iemand geïnteresseerd in een kort verslagje, zo ja dan volgt dit, zo nee, dan laat maar. Wie heeft hem nog maar gezien ?

Geplaatst
  • Auteur

Tantalos, De Appel, 11 Uur, Toneel, Griekse Oudheid

Even wat kernwoorden, is er iemand geïnteresseerd in een kort verslagje, zo ja dan volgt dit, zo nee, dan laat maar. Wie heeft hem nog maar gezien ?

Geplaatst

Tantalos

Ik ben er ook geweest, lange zit, maar zéér de moeite waard :)

Geplaatst

Tantalos

Ik ben er ook geweest, lange zit, maar zéér de moeite waard :)

Geplaatst

Tantalos

ben er ook geweest, warme zeg, op een zondag nog wel. Het was niet eens verplicht. Via school, zodat ik volgend jaar nog maar 2 dingen met klassieke talen hoef te doen.

Maar oh oh wat was het warm. Was ong 28 graden buiten.

Was wel lollig :D

Geplaatst

Tantalos

ben er ook geweest, warme zeg, op een zondag nog wel. Het was niet eens verplicht. Via school, zodat ik volgend jaar nog maar 2 dingen met klassieke talen hoef te doen.

Maar oh oh wat was het warm. Was ong 28 graden buiten.

Was wel lollig :D

Geplaatst

Tantalos

Zit in 3 havo, maar heb hier nog nooit van gehoord.

Kan iemand even iets uitleggen? :)

Geplaatst

Tantalos

Zit in 3 havo, maar heb hier nog nooit van gehoord.

Kan iemand even iets uitleggen? :)

Geplaatst

Tantalos

Het is een hele lange voorstelling ( als soort experiment) die voornamelijk over de Trojaanse oorlog gaat. De meeste 'helden' worden vooral als losers gespeeld, behalve Odyseus. Anyway, het gaat dus over allemaal verhalen uit de griekse oudheid. Er spelen allemaal bekende nederlandse toneel spelers mee. Hangt een relaxt sfeertje. Behalve bij ons want zo'n goser wou een paar klas genoten van mij in elkaar slaan omdat ie een snoepje op z'n hoofd gegooid kreeg :P

maar je moet wel gaan (als je wil tenminste) als het niet te warm buiten is want anders stik je na een paar uur omdat er geen airconditioner ofzo in dat gebouw is. :cab:

het eten is wel slecht trouwens. Een soepje en nog iets anders dat ik vergeten ben en dat kost dan 20 euro of zo :@

EDIT: even naar die geweest zijn: waar zijn jullie eigenlijk geweest, Den Haag? of is dit dom omdat dat misschien de enige plek is waar ze spelen :cab:

Geplaatst

Tantalos

Het is een hele lange voorstelling ( als soort experiment) die voornamelijk over de Trojaanse oorlog gaat. De meeste 'helden' worden vooral als losers gespeeld, behalve Odyseus. Anyway, het gaat dus over allemaal verhalen uit de griekse oudheid. Er spelen allemaal bekende nederlandse toneel spelers mee. Hangt een relaxt sfeertje. Behalve bij ons want zo'n goser wou een paar klas genoten van mij in elkaar slaan omdat ie een snoepje op z'n hoofd gegooid kreeg :P

maar je moet wel gaan (als je wil tenminste) als het niet te warm buiten is want anders stik je na een paar uur omdat er geen airconditioner ofzo in dat gebouw is. :cab:

het eten is wel slecht trouwens. Een soepje en nog iets anders dat ik vergeten ben en dat kost dan 20 euro of zo :@

EDIT: even naar die geweest zijn: waar zijn jullie eigenlijk geweest, Den Haag? of is dit dom omdat dat misschien de enige plek is waar ze spelen :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Tantalos

Ze spelen inderdaad alleen in Den Haag, in het Appeltheater. Het eten was niet zo slecht, vergeleken met andere locaties waar dit gebeurt. Het was eerder zeer praktisch, hoewel prijzig, het had wat goedkoper kunnen zijn naar mijn mening.

Verder waren lang niet alle helden losers, hoewel er wel bepaalde karaktertrekken waren genomen en enorm overdreven. Odysseus was geen loser, maar ook enkele anderen niet echt. [snoep gooien op zo'n acteur hoor je natuurlijk ook niet te doen hè ;) ]

Op een warme dag gaan, dat is inderdaad balen ja. Want zelfs zondag, terwijl het echt niet warm was, was het al stikheet in dat gebouw.

Als laatste was het geen 'echt' experiment, ze hebben vaker lange voorstellingen gegeven tussen de 6 en 8 uur :)

Geplaatst
  • Auteur

Tantalos

Ze spelen inderdaad alleen in Den Haag, in het Appeltheater. Het eten was niet zo slecht, vergeleken met andere locaties waar dit gebeurt. Het was eerder zeer praktisch, hoewel prijzig, het had wat goedkoper kunnen zijn naar mijn mening.

Verder waren lang niet alle helden losers, hoewel er wel bepaalde karaktertrekken waren genomen en enorm overdreven. Odysseus was geen loser, maar ook enkele anderen niet echt. [snoep gooien op zo'n acteur hoor je natuurlijk ook niet te doen hè ;) ]

Op een warme dag gaan, dat is inderdaad balen ja. Want zelfs zondag, terwijl het echt niet warm was, was het al stikheet in dat gebouw.

Als laatste was het geen 'echt' experiment, ze hebben vaker lange voorstellingen gegeven tussen de 6 en 8 uur :)

Geplaatst

Tantalos

Verder waren lang niet alle helden losers, hoewel er wel bepaalde karaktertrekken waren genomen en enorm overdreven. Odysseus was geen loser, maar ook enkele anderen niet echt.

ja, ik bedoelde dus die zoon van Archilles die niet durfde te liegen, Archilles zelf die als vies mannetje werd neergezet en meer van dat soort dingen :)

Snoep gooien op zo'n acteur hoor je natuurlijk ook niet te doen hè ;)

ze gooide op een goser die 2 rijen voor ons zat :cab:

mij is vertelt van wel :cab:

Geplaatst

Tantalos

Verder waren lang niet alle helden losers, hoewel er wel bepaalde karaktertrekken waren genomen en enorm overdreven. Odysseus was geen loser, maar ook enkele anderen niet echt.

ja, ik bedoelde dus die zoon van Archilles die niet durfde te liegen, Archilles zelf die als vies mannetje werd neergezet en meer van dat soort dingen :)

Snoep gooien op zo'n acteur hoor je natuurlijk ook niet te doen hè ;)

ze gooide op een goser die 2 rijen voor ons zat :cab:

mij is vertelt van wel :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]