Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
welke penalty van cornelisse bedoelen jullie?

Penalty tegen Partizan Belgrado. Had die raak geweest dan was de FC verder geweest.

Ook al ben ik bloedfanatiek, ik kan me daar niet kwaad om maken. We waren voor het eerst in jaren terug in Europa, hebben alles gegeven maar kwamen net tekort tegen een goede en stugge ploeg. Niets om je voor te schamen. Cornelisse mist ook niet met opzet.

Geplaatst

Het had beter gekund inderdaad maar Vitesse uit is ook nog niet de grootste ramp. Voor die wedstrijd tegen Utrecht had ik meer zorgen dan voor die tegen Vitesse. Gewoon kop d'r veur en zien waar het schip strand.

Geplaatst
Jans: 'De schreeuw van Petter ging door merg en been'

28/09/2009 20:44

Voor Petter Andersson dreigt opnieuw een periode aan de zijlijn. De Zweedse aanvaller van FC Groningen werd maandagavond per brancard van het veld gedragen tijdens een duel met het beloftenteam.

Andersson had in de tweede minuut nog reden tot juichen toen hij Jong FC Groningen tegen Jong AZ aan een 1-0 voorsprong hielp. Maar in de veertiende minuut kwam al een einde aan het optreden van de Zweed, die zich geblesseerd moest laten vervangen.

'De schreeuw van Petter ging door merg en been', liet trainer Ron Jans weten aan Voetbal International. 'We zijn er bang voor dat het goed mis is, maar eerst willen we de resultaten van de scan afwachten.'

Andersson tekende in de zomer van 2008 bij FC Groningen en ontpopte zich al snel tot basisspeler. Op 25 januari 2009 sloeg het noodlot echter toe voor de Zweed, die zijn voorste kruisband en de mediale band van zijn linkerknie beschadigde. Sindsdien kwam hij niet meer in actie in de hoofdmacht.

Petter Andersson opnieuw geblesseerd. Wat ongelooflijk jammer en ontzettend erg voor hem zelf. Als ik dit lees zie ik bijna voor me hoe hij ligt te schreeuwen op het gras. Een speler die zeker een meerwaarde is voor Groningen. Zonde zonde zonde..

Geplaatst

Ja hoor, weer kruisband afgescheurd, dus andersson zien we weer een half jaar niet meer :(

Geplaatst

Ja zonde, ik denk dat we ondertussen wel voorzichtig kunnen stellen dat deze jongen het niet gaat redden/niet heeft gered bij FC Groningen door veel blessureleed.

Geplaatst
Oordeel niet te snel, hij is nog jong.

In februari gaat hij al 25 jaar worden. Dan ben je de leeftijd van talent ruim gepasseerd en is de fase aangebroken dat je er moet staan. Veel zul je je op die leeftijd niet meer ontwikkelen. Dus ik denk niet dat ik te snel oordeel, bovendien zei ik 'ondertussen wel voorzichtig kunnen stellen'

Geplaatst

Heren Groningers. Ik plant hier nu even een niet zo nice bericht maar ook jullie duel is afgelast tegen sc Heerenveen. Ik quote even een stukje van NOS teletekst pag. 803

Ook het duel tussen FC Groningen en SC Heerenveen is afgelast. Aanvankelijk was het veld goedgekeurd, maar de KNVB heeft besloten de wedstrijd alsnog van het programma te halen. De wegen rondom het stadion zijn te slecht begaanbaar.
Geplaatst
Pieter Huistra is de komende twee seizoenen hoofdtrainer van FC Groningen. De voormalige speler van de club neemt komende zomer de taken over van de vertrekkende Ron Jans. Huistra krijgt assistentie van een andere oud-speler: Erwin van de Looi.

Geplaatst

Kmoest wel even opzoeken wie het was:oops: En word bij mij nog altijd niet echt veel duidelijk maar goed. Zal me benieuwen, Jans was ook een behoorlijk onbekende dus wie weet.

Geplaatst

Vanavond richting de Euroborg, maar weer waar ik me zoals altijd helemaal laat bevriezen om naar mijn groen-witte liefde te kijken. Hopelijk word het geen klote pot, want dan bevries ik weer voor niks zoals tegen NEC in de beker waar het ook ongelofelijk koud was.

Geplaatst

Speelde Blind een beetje goed, als hij al speelde?

Geplaatst

Speelde maar een kwartier. Niks van gezien alleen een volley die hij nogal knullig raakte. Weet niet of hij heel veel aan spelen toe zal komen. Maar goed kan je nu nog niks over zeggen. Wat is eigenlijk zijn beste positie?

6 punten dit seizoen tegen Heerenveen :mrgy:

Geplaatst

een alle centrale positie maar denk dat hij het beste is als verdedigende middenvelder..

Geplaatst

Denk niet dat hij daar veel minuten zal krijgen. Want daar heb je Holla (die gister overigens wel drama was maar goed) en Ajilore. Volgens mij ook meer gehaald als back-up voor Granqvist-Sankoh of links op het middenveld. Maar daar heb je Enervoldsen, Tim Sparv en evenueel nog Zonneveld (drama speler ;e)

Geplaatst

die eerste wedstrijd speelde hij, tegen afca, ook als cv ja. speelde daar in de jeugd ook maarja. Hopelijk speelt hij gewoon elke week, das al beter dan hij hier in amsterdam zou doen.

Geplaatst

Denk niet dat dat gaat gebeuren. Want Sankoh of Granqvist staan wel vast en op het middenveld is het erg druk zoals ik al zei. Ik vind het ook daarom ook een beetje raar dat ie naar Groningen is gegaan. Maar goed voor ons wel mooi want we hadden back-up nodig centraal achterin.

Geplaatst

Ja Theo deed gewoon precies wat hij moest doen. Geen foutjes gemaakt en paar goede acties. Verbaasde me ook dat hij gewoon de hele wedstrijd kon uitspelen.