Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die man laat nu al een betere indruk achter dan de Roover het hele seizoen. Die man deed het dramatisch en is nooit hard en altijd bang voor de man. Lucius niet die gaat er boem in en boem daar heeft hij de bal.

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Blind was gister sowieso MotM. Stoch de hele wedstrijd niet gezien. Plus nog een paar goede aanvallende acties. Lucius is zijn plaats nu alweer verloren :mrgy:

Geplaatst

Lucius is zijn plaats helemaal niet verloren, Blind gaat waarschijnlijk wel ergens anders staan.

Geplaatst

Let ook even op die smiley he ;) Alhoewel je mij wel mag vertellen op wiens positie hij komt te spelen. Sowieso niet op één van de andere drie posities in de verdediging. Misschien linkshalf/rechtshalf anders zou ik het niet weten.

Geplaatst

Let ook even op die smiley he ;) Alhoewel je mij wel mag vertellen op wiens positie hij komt te spelen. Sowieso niet op één van de andere drie posities in de verdediging. Misschien linkshalf/rechtshalf anders zou ik het niet weten.

Geplaatst

Met die afgekeurde penalty sowieso, maar daarna roep je het ook over jezelf af. Als je met 1-3 voorstaat moet je zo'n wedstrijd gewoon uitspelen, maar als Sankoh ineens een domme overtreding maakt en daarvoor een rode kaart krijgt (je kan hem geven) en Bacuna daarna heel onervaren tegen een tweede gele aanloopt, dan roep je het gewoon over jezelf af.

Geplaatst

Vn Bergh kreeg geel voor een zwaardere versie, vandaag zag ik ergens nog een zelfde overtreding waar ook slechts geel voor werd gegeven. En geel had gewoon volstaan. En wat betreft Bacuna, ja dat is gewoon dom dom dom. Hij had al geel en moet weten dat hij je niet zulke foutjes kunt maken. En je vergeet het doelpunt wat meneer wiedemijer niet gaf , die duidelijk over de lijn was. Voor de neutrale toeschouwer een heerlijke pot, maar voor mij niet.

Geplaatst

Ik bedoelde ook die goal die gewoon zat, niet die penal. Over die rode kaart, die was gewoon terecht, want ook VD Bergh had bordeauxrood moeten krijgen.

Geplaatst

Dan heb je dus een niet gegeven penal en een doelpunt wat niet is gezien. Dat zijn al twee situaties die bepalend waren voor de wedstrijd. Dan had het bij rust al 1-4 kunnen staan. Maar toch vind ik het geen rode kaart. Helemaal vergeleken met die van Ricky.

Geplaatst

Zulke wedstrijd zijn zo frustrerend he. Je wordt natuurlijk genaaid, maar aan de andere kant want een superdomme overtreding van Sankoh zeg. Als je twee van zulke rode kaarten pakt dan verdien je het ook gewoon niet hoor. Maar als je deze wedstrijd wint heb je wel aansluiting bij de subtop.... frustrerend dus!

Geplaatst

De regels zijn duidelijk, een overtreding van achteren is rood.

Alleen is het wel zo dat de scheidsrechters hier niet rechtlijnig/eenduidig in zijn, en daar zijn in dit seizoen al meerdere voorbeelden van.

Geplaatst

Ik vond het opzich ook zwaar overdreven die rode kaart maar zoals ik al zei het was gewoon superdom van Sankoh. Daar heeft hij toch wel een beetje een handje van.

Geplaatst

Nja hij kwam net terug van een schorsing. Maar wat Maikel zegt is gewoon zo. De scheidsrechters zijn het niet eens met bepaalde regels volgens mij. De ene betraft dit met rood, weer een ander met geel. En dat van die 2e goal van Dost, dat het buitenspel was. Waarom niet, kan der ook nog wel bij. Vandaag in Dagblad van het Noorden kreeg de scheids een dik verdiende 2. Met als toevoeging de tekst; stoppen!

Geplaatst
Nja hij kwam net terug van een schorsing. Maar wat Maikel zegt is gewoon zo. De scheidsrechters zijn het niet eens met bepaalde regels volgens mij. De ene betraft dit met rood, weer een ander met geel. En dat van die 2e goal van Dost, dat het buitenspel was. Waarom niet, kan der ook nog wel bij. Vandaag in Dagblad van het Noorden kreeg de scheids een dik verdiende 2. Met als toevoeging de tekst; stoppen!

Hehe, ja dat was van Henk Mulder, zit net als zijn broer Jan ook nooit om een mening verlegen.

Geplaatst

Jongens (en dames) lijkt me tijd voor een nieuw onderwerp! Na een degelijke 2-0 overwinning tegen N.E.C. en de domme rode kaart van Bacuna, was Ron Jans in mijn ogen wel beledigend tegenover de andere trainers vanwege z'n opmerking ( Ik ben met VWO misschien wel de meest hoog opgeleide coach in het betaald voetbal in Nederland.) En hij noemde z'n gehele selectie dom.

En even later tekent hij bij de aartsrivaal SC Heerenveen. Wat mij betreft mag hij nu al weg (mijn emotionele reactie na het nieuws).

So what do you think?

Geplaatst

Ik vind Jans gewoon een uitstekende trainer die FC Groningen echt wel op de kaart heeft gezet. Hij doet geen hele gekke dingen en richting de pers is hij altijd zeer sterk.

Daar komt bij dat hij ten eerste helemaal gelijk heeft over zijn eigen opleiding en ten tweede ook over zijn ''domme'' selectie. Die twee rode kaarten van Bacuna waren ronduit dom, Sankoh had ook niet de slimste actie tegen Heracles dus ook in die zin heeft hij gelijk.

De keuze voor Heerenveen is verrassend (ik had hem liever in Duitsland aan het werk gezien) maar wel een prima keus. Heerenveen is in mijn ogen een club van rust en van geen gekke dingen doen. Daar komt bij dat Heerenveen financieel sterker is dan de FC dus voor Jans een verbetering. Dat Heerenveen een rivaal is...ach ik vind dat Jans zijn sporen bij de FC echt wel heeft verdiend. Het succes van de FC is in grote mate zelfs op te hangen aan Jans.

Geplaatst
Ik vind Jans gewoon een uitstekende trainer die FC Groningen echt wel op de kaart heeft gezet. Hij doet geen hele gekke dingen en richting de pers is hij altijd zeer sterk.

Daar komt bij dat hij ten eerste helemaal gelijk heeft over zijn eigen opleiding en ten tweede ook over zijn ''domme'' selectie. Die twee rode kaarten van Bacuna waren ronduit dom, Sankoh had ook niet de slimste actie tegen Heracles dus ook in die zin heeft hij gelijk.

De keuze voor Heerenveen is verrassend (ik had hem liever in Duitsland aan het werk gezien) maar wel een prima keus. Heerenveen is in mijn ogen een club van rust en van geen gekke dingen doen. Daar komt bij dat Heerenveen financieel sterker is dan de FC dus voor Jans een verbetering. Dat Heerenveen een rivaal is...ach ik vind dat Jans zijn sporen bij de FC echt wel heeft verdiend. Het succes van de FC is in grote mate zelfs op te hangen aan Jans.

Aan de ene kant heb je wel gelijk, maar als je trainer bent van Feyenoord teken je ook niet bij Ajax midden in het seizoen. Ik denk eerlijk gezegd dat hij het zwaar gaat krijgen de eerst komende wedstrijden.

Vind je niet raar dat hij het midden in het seizoen het heeft gezegd? Duitsland vond ik een betere optie voor hem. gewoon een club niet ver over de grens. Maarja, ik ben hem niet en wat mij betreft mag ie ze biezen meteen pakken, ondanks z'n sporen. Die is ie nu wel kwijt.

Geplaatst
Aan de ene kant heb je wel gelijk, maar als je trainer bent van Feyenoord teken je ook niet bij Ajax midden in het seizoen. Ik denk eerlijk gezegd dat hij het zwaar gaat krijgen de eerst komende wedstrijden.

Vind je niet raar dat hij het midden in het seizoen het heeft gezegd? Duitsland vond ik een betere optie voor hem. gewoon een club niet ver over de grens. Maarja, ik ben hem niet en wat mij betreft mag ie ze biezen meteen pakken, ondanks z'n sporen. Die is ie nu wel kwijt.

Ik vind de vergelijking Fnoord - Ajax niet helemaal opgaan bij Heerenveen en Groningen. Sowieso is Heerenveen een ''dorpsclub-achtige'' club. De haat jegens Heerenveen is bij FC groter dan bij Heerenveen richting Groningen en rellen tussen Hveen en FC zijn er bij mijn weten nog nooit geweest.

Ik vind dat niet raar: Jans heeft vroegtijdig in het seizoen aangegeven dat hij zou stoppen zodat Groningen een opvolger kon vinden. Die heeft Groningen en bij Heerenveen is dat precies hetzelfde. Ook die supporters willen duidelijkheid. Van mij mag Jans het seizoen gewoon afmaken, denk zelf gezien de laatste weken, dat Jans met de FC nog wel iets moois kan laten zien.

Denk daarnaast ook dat Duitsland voor Jans lastig werd aangezien Jans buiten Nederland niet echt bekend is. Neem aan dat Jans in de Bundesliga wil, maar dat deze clubs niet zo snel voor een onbekendere Nederlandse trainer kiezen.

Geplaatst

Jans is in Duitsland wel bekend hoor;) 1FC Koln wou hem vorig seizoen al hebben. Maar ook ik ben het gewoon niet met de Jans eens. De stap Groningen- heereveen is gewoon niet denkbaar. Hij zei altijd; ik ga nooit naar heereveen. En als je het dan tijdens het seizoen doet, waarin het eindelijk na een stroef half jaar, lekker loopt. Ben je gewoon niet slim bezig. Hij heeft heel wat credits opgebouwd hier, maar hij verspeelt voor mij toch wel 75% met deze beslissing. Ik gun Ron het allerbeste, maar ik gun hem met heereveen slechts degradatie voetbal.