Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Verdomme, waarom kan Groningen wel doen wat het moet doen in Breda :s

Ajilore heeft al maanden geen bal fatsoenlijk geraakt. Speelt zeker ipv Holla?

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Hehe ja. 2e helft zoog die vent als een balzak zonder ballen. Nog wel een mooie 0-3 van de ideale schoonzoen (vdlaak). Verder moet die tering Reuzer een schorsing krijgen van 8 wedstrijden en was het weer lachen geblazen om Van Loo. :D

Geplaatst
Vanavond maar even kloppie krijgen in Breda lijkt me. :cab:

Juist.

Verder ben ik echt totaal niet pro-NAC, maar die keeper van jullie verdiende gewoon een schop :cab: Wat een irritant ventje :cab:

Geplaatst

Moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat we de punten uit Breda zouden meenemen.

Verder slaat de helemaal nergens op wat je over de keeper zegt. Want 95 vd 100 doeltrappen neemt hij vanaf de rechterkant, dus waarom zou hij een trap verdienen?

Geplaatst
'Hak-Min kwam bij ons via dezelfde zaakwaarnemer als Suk'

Woensdag, 17 maart 2010 om 08:10 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

In navolging van Hyun Jun Suk, de Zuid-Koreaan die zichzelf enkele maanden geleden aanbood bij Ajax en daar een contract wist af te dwingen, is Lee Hak-Min sinds dinsdag op proef bij FC Groningen. "Hak-min kwam bij ons via dezelfde zaakwaarnemer die Suk naar Ajax heeft gebracht", vertelt manager technische zaken Henk Veldmate.

"Lee is een spits en ploeggenoot van Suk in Zuid-Korea onder 20", legt Veldmate uit aan De Telegraaf. "Wij kennen hem niet van ons eigen scoutingapparaat, maar vinden het goed dat hij een week bij onze beloften en de A1 meetraint. Het is nog niet aan de orde of hij daarna in aanmerking komt voor een contract. We bekijken het stap voor stap."

Suk kwam eind september aanwaaien bij Ajax en verdiende in Amsterdam een contract voor anderhalf jaar, met een optie voor nog een jaar. Suk kwam inmiddels tot drie optredens in de Eredivisie. Daarnaast kreeg hij ook speelminuten in de beide duels met Juventus in de Europa League.

Heb Suk nog niet veel goeds zien doen maar goed. Laten we het maar proberen, nog een jeugdig talentje erbij. Waarom zorgen ze nou niet gewoon voor spelers die er gelijk kunnen staan? De voorhoede is gewoon te dun bezet, en wat er nu rond loopt is ook niet alles. Tim maakt een goede indruk en heeft zich eindelijk ontwikkeld tot een waardevolle speler. Maar hij zal nog moeten groeien. We hebben nu gewoon een speler met wat ervaring en kennis nodig. Had Nevland graag terug zien komen.

Geplaatst

Hehe boeie. Als het goed kan voetballen waarom zou je het dan niet een B-contractje geven.. Ik hoop dat Hak-Min gewoon bij ons komt voetballen. Suk moet nog wennen man, die vind kijken naar het publiek nog leuker dan zelf spelen, dat is gewoon tof.

Geplaatst

Aan die spleetogen heb je vooral wat aan als het gaat om merchandising etc. Ze kopen daar nu meer shirtjes van Ajax, er is een Chinese Ajax website, binnenkort (of is dat er ook al?) zullen alle wedstrijden ook wel uitgezonden worden. Zeker als Suk ooit vast bij de selectie zit. Een club gaat er dus sowieso op vooruit als ze een spleetoog kopen;)

Geplaatst
Aan die spleetogen heb je vooral wat aan als het gaat om merchandising etc. Ze kopen daar nu meer shirtjes van Ajax, er is een Chinese Ajax website, binnenkort (of is dat er ook al?) zullen alle wedstrijden ook wel uitgezonden worden. Zeker als Suk ooit vast bij de selectie zit. Een club gaat er dus sowieso op vooruit als ze een spleetoog kopen;)

Dat valt best tegen hoor. PSV heeft bijvoorbeeld op deze punten niet echt veel verdiend aan Park en Lee.

Geplaatst

Toen was het voetbal daar ook nog niet echt hot toch, kwam wel net in opkomst vanwege het wk2002 maar denk dat je er nu veel meer uithaalt.

Geplaatst
  • Auteur
Heb Suk nog niet veel goeds zien doen maar goed. Laten we het maar proberen, nog een jeugdig talentje erbij. Waarom zorgen ze nou niet gewoon voor spelers die er gelijk kunnen staan? De voorhoede is gewoon te dun bezet, en wat er nu rond loopt is ook niet alles. Tim maakt een goede indruk en heeft zich eindelijk ontwikkeld tot een waardevolle speler. Maar hij zal nog moeten groeien. We hebben nu gewoon een speler met wat ervaring en kennis nodig. Had Nevland graag terug zien komen.

Zeker, Nevland is koning in Groningen _O_ Matavz doet het goed, maar we zijn een tussenstation, dus zal al wel gescout zijn en verkocht worden, zoniet dan volgende winter. Zo gaat het toch altijd bij Groningen.

Ben wel benieuwd hoe we er volgende seizoen voorstaan, zonder Ron Jans.

Granqvist, Stenman en De Roover willen ook niet verlengen en aangegeven weg te willen.. van Sankoh is het al tijden bekend.

Geplaatst

Tja, je kan wel zeggen dat je achterhoede weg wil. Voor Granqvist en Stenman kun je tenminste nog cashen. Voor De Roover heb je Hiariej al, dus zo'n groot probleem lijkt me dat niet. Je hebt Michael Jansen misschien als linksback en Svejik + Veldmate centraal. Het is zeker niet optimaal en er moet ook versterking komen anders speel je voor de 14e plek. Dat is dan als je niks koopt.

Ik hoop eigenlijk dat Wielaert komt, toch zeker een degelijke verdediger voor het niveau van Groningen. Dat zou dan de vervanger van Sankoh moeten worden. Het zou mooi zijn als we Blind nog een seizoen kunnen huren en de rol van Granqvist kunnen geven. Voor de linksback moet je maar scouten.

Geplaatst
  • Auteur

@ Pino:

Hij denkt dat 'ie beter kan.

Eerst maar eens een seizoen zonder dikke blessure spelen, vind ik. Dat hij getalenteerd is, is wel duidelijk verder..

De Roover noemt FC Groningen 'vlees noch vis'

13 november 2009

Sepp de Roover lijkt niet echt happig op een langer verblijf bij FC Groningen. Het contract van de 25-jarige Belg in Euroborg loopt komende zomer af. Hij heeft een optie voor nog twee jaar, maar op basis van uitlatingen in Voetbal International lijkt de kans klein dat de vleugelverdediger hier gebruik van zal maken.

De Roover maakt er geen geheim van dat hij wil vertrekken. Waarheen, dat maakt hem niet zo veel uit. "Ik vind het wel vreemd dat nog niemand in België naar mij geïnformeerd heeft", zegt hij. "Of anders trek ik naar het buitenland. Dat kan ook. Groningen is vlees noch vis. Het is ver van huis en het is ook niet echt het buitenland."

De Roover stond eerder onder contract bij PSV, FC Eindhoven en Sparta.

Geplaatst
Waarom wil De Roover weg?

Zijn contract loopt af en wil graag alle opties openhouden. De pogingen tot verlenging zijn er wel, maar ze kunnen er nog niet uit komen.

Geplaatst

Blind zal niet in Groningen spelen, die speelt volgend seizoen bij Ajax op de links- of rechtsback.

Geplaatst
Je weet niet wat Pieter Huistra uit de hoge hoed kan toveren. Daarbij vind hij het wel fijn in Groningen, dus ja..

Ajax moet hem dan sowieso ook nog willen verhuren he ;)

Geplaatst

Blind wordt volgend jaar denk//hoop ik, gewoon selectie speler bij ons. Maar als Ogararu enzo niet weggaan, is het misschien wel verstandig om hem nog een jaar te verhuren...

Geplaatst

Ja klopt zeker. Maar zolang Ajax niks verkoopt dan is een verhuurperiode wel nuttig voor Blind.

@Wouter; eerst halen dan kijken we verder.

Trouwens die Hak-min was ook een stukje op Groningen tv vind het nu al een held.

Geplaatst

Het is jammer dan Sepp weg gaat maar goed, hij is veel geblesseerd en met Hiariej hebben we een talent uit de eigen jeugd. Ook een keer goed. Lovre weg vind ik persoonlijk niet heel erg jammer, zoals die vent dit seizoen speelt is het zeker geen meerwaarde. Blind daarintegen zou ik ook graag blijven zien hier. Laat hem maar lekker bij ons ontwikkelen en dan overkopen om hem vervolgens weer duurder te verkopen aan ajax:D

Geplaatst

Lovre geen meerwaarde? Hou op zeg. Hij is dit seizoen degene die al het vuile werk opknapt, waardoor hij aanvallend niet meer zo als vroeger kan spelen. Vroeger had je Lev, Lind en Danny die al het vuile werkt opknapten waardoor Lovre veel in de aanval betrokken kon zijn. Al die spelers zijn er niet meer en je ziet dat Holla, Laak en Enevoldsen het zelf allemaal ook niet doen. Daardoor moet je '10' Lovre veel meer meters maken om een keer aan de bal te komen.

Geplaatst

Daarvoor is Lovre helemaal niet, hij moet gewoon acties maken en doen waar hij goed is. En dat is de aanval opbouwen, alleen dat laat hij gewoon al het hele seizoen achterwege. En gaat hij achteruit voetballen waardoor de ruimtes gewoon beperkt worden. De spelers die we momenteel hebben zijn niet op hun best in die situatie. Vind het echt net niks dit seizoen zoals hij speelt.