Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zal dit gaan gebeuren? Ik hoop persoonlijk dat hij een applaus krijgt, tuurlijk hij is naar de rivaal gegaan en ook ik heb vind het nog steeds raar om hem te zien op de bank van de friesche club... Toch denk ik dat er wel een spandoek zal komen met een leuke tekst:D

flikkertje ;c toen hij weg ging wenste je hem nog bijna dood man :moop: toen zei je dat je zelf ook zou uitfluiten :moop:

ron jans = _O_

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ron Jans heeft Groningen op de kaart gezet, en heeft care voor haat tussen clubs, en terecht, zoiets hoort niet, ondankbare gasten

Geplaatst

Jans is gewoon degene die Groningen op de kaart heeft gezet. Maar van Groningen naar Heerenveen is gewoon not done. Als hij eerst naar een andere club ging en dan naar Heerenveen dan is er niks aan de hand.

Geplaatst
  • Auteur
Jans is gewoon degene die Groningen op de kaart heeft gezet. Maar van Groningen naar Heerenveen is gewoon not done. Als hij eerst naar een andere club ging en dan naar Heerenveen dan is er niks aan de hand.

Vind ik ook hoor, rivaliteit is niet iets waarvan je doet of het ineens niet bestaat ;e Maar zoals Jans zegt hoort het: mooie diss in het fries of gronings op een spandoek is leuk en een steekje. Uitfluiten DOE je hem gewoon mee te kort.

Z'n status was ongetwijfeld veel hoger geweest als hij niet naar Heerenveen was gegaan (althans niet direct)

Geplaatst
Waarom not done? Kinderachtig gezeik allemaal.

Het is niet netjes. Jarenlang zeggen ik word nooit trainer van Heerenveen. En waar gaat meneer heen? Inderdaad Heerenveen.

Daarbij is er een rivaliteit (als je daar van mag spreken) tussen de clubs.

Geplaatst

Mooi, gewonnen. Wedstrijd was niet heel super. Rechterkant van Groningen was zoals vaker dit seizoen erg zwak, de linkerkant daar in tegen is gewoon koning. Granqvist weer een goaltje meegepikt, prima.

Geplaatst

Gefeliciteerd Groningenfans.

Op basis van de tweede helft was een puntje toch zeker wel verdiend geweest, maarja, dat telt niet. Eerste helft was wel dramatisch van beide kanten, pfoeh.

Geplaatst

Nja, eerste helft zijn er wel wat spannende momenten geweest hoor Wout. Aan beide kanten waarbij beide ploegen redelijk grote kansen kregen.

Geplaatst

Wat een zaadwedstrijd. Beide ploegen speelden zeer matig. Maar goed 1-0 overwinning op de rivaal. Daar gaat het om. :)

Geplaatst

Tweede helft na het doelpunt was Groningen niks meer. De hele rechterkant werd overlopen.

Duidelijke zorgen over Enevoldsen dus, die zijn vorm maar niet weet te pakken. Misschien eens tijd om Garcia meteen in de basis te zetten.

Geplaatst
flikkertje ;c toen hij weg ging wenste je hem nog bijna dood man :moop: toen zei je dat je zelf ook zou uitfluiten :moop:

ron jans = _O_

Klopt helemaal. En tis nog steeds niet tof. Maar goed, gezien het feit dat het gewoon goed gaat met de FC en niet met de friezen doet al een hoop goed:D Hoe was het ontvangst van Jans? niet echt iets van meegekregen

Geplaatst

Hij kreeg een heldenontvangst bij binnenkomst. Een erehaag van supporters. Hoe hij in het stadion is behandeld weet ik niet, m'n focus lag bij psv-willem ll

Geplaatst

Heb et gezien zeker netjes.

Toffe geste

Voor Jonas Ivens was het de eerste noordelijke derby. “In België hebben de derby’s een iets vijandelijke sfeer. Dat vond ik hier niet. Het feit dat sc Heerenveen de bal terug gaf na de wissel van Tom Hiariej vond ik een toffe geste.†Ivens genoot na afloop van het feest op de tribunes van Euroborg. “In de week voorafgaand aan deze wedstrijd hoor je overal dat het belangrijk is te winnen. Op de club, in de stad, je merkt dat het ontzettend leeft. Ik denk dat de fans na afloop ook enkele decibels harder schreeuwden dan anders.â€

De verdediger hield de nul en zag er solide uit in het centrum van de defensie. “Net als het hele team heb ik ook vertrouwen. Vanaf het begin van het seizoen is er al duidelijkheid over de taken van iedereen, dat zie je in de wedstrijden terug.â€

Toch wel het verschil met wedstrijden als feyenoord-ajax. Alleen maar positief vind ik.

Geplaatst

Het is trouwens wel duidelijk dat Granqvist een stap hoger op kan.

Geplaatst
Het is trouwens wel duidelijk dat Granqvist een stap hoger op kan.

Dat was vorig seizoen ook al wel duidelijk. Ik hoop voor Groningen dat hij niet in de winter al vertrekt, want dan hebben ze een serieus probleem

Geplaatst

Gefeliciteerd Grunn. Heerenveen was tweede helft een aantal keren beter. Maar de eindpass ontbrak. Next time better...

Geplaatst
Dat was vorig seizoen ook al wel duidelijk. Ik hoop voor Groningen dat hij niet in de winter al vertrekt, want dan hebben ze een serieus probleem

Zal niet de 1e x zijn dat we in de winter worden leeggeroofd en daarna veel problemen krijgen..

Geplaatst

Hoor ook dat Blind of definitef komt naar Groningen of met huur met optie tot koop tot aan zomer.

Geplaatst

Als Blind komt dan wordt hij gekocht.

Wel zin in vanavond, veel teamgenoten zijn naar de wedstrijd toe. Hopelijk kunnen 3 punten pakken. Tevens zal Holla waarschijnlijk de plek van Hiariej innemen op het middenveld.

Geplaatst

2 lekkere goals hoor:D Ivens en Granq kunnen allebei koppen dat weet iedereen en allebei zo scoren:D Come on FC!