Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Dikke pluim voor Huistra. Tactisch heeft hij het precies goed veranderd in de rust.

Geplaatst

Garcia begint ook tegen VVV. Pedersen still out. Oogtv meldt dat Femi basis staat. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk

Geplaatst

Wel gewonnen gister, maar ik vond vooral Holla&Enevoldsen bedroevend slecht spelen hoor.

Geplaatst

Holla bedroevend slecht:cab:? Was samen met Sparv en Garcia duidelijk de beste.

Geplaatst

Ik heb 70 minuten lang gewoon een heel goed Groningen gezien dat domineerde onder aanvoering van uitblinkers Sparv en Garcia, maar de kansen werden niet voldoende afgemaakt. Daarna zakt het zoals zo vaak in en werd NAC een paar keer dreigend maar echt grote kansen hebben ze niet gehad.

Prima sfeer ook tijdens de wedstrijd, is toch een stuk beter op een avond dan op de zondagmiddag. :)

Geplaatst

Tadic krijgt wel een paar wedstrijdjes denk ik..

Verder terecht gewonnen.

Geplaatst

Waarom zou Tadic een paar wedstrijden moeten krijgen? Was vrij weinig aan de hand hoor.

Matavz eindelijk weer een keer gescoord, dat mocht ook wel weer een keer. Verder een mooie derde plek, nu hopen dat we met z'n allen naar Roda gaan zaterdag.

Geplaatst

Wat gebeurde er met Tadic?

Was saaie pot en niet zo'n beste sfeer, maar wel drie punten en t was lachen:)

Geplaatst

Ik neem aan dat jullie het over dat tikje tegen de mond van Castaignos hebben? Dat was gewoon pure aanstellerij.

Geplaatst

Ja, maar om dan binnen een seconde je arm naar achter te bewegen in het gezicht van je tegenstander... Dan kun je imo ook niet meer wegkomen met, ja ik wilde voelen waar hij was.

Nogmaals, geen rood, maar had wel geel kunnen zijn.

Geplaatst
Waarom zou Tadic een paar wedstrijden moeten krijgen? Was vrij weinig aan de hand hoor.

Eerste helft, elleboog bij de Vrij.

Geplaatst

Jaja, gewoon twee keer een rode kaart moeten hebben (ook al kan dat niet...), die Tadic. Verder maak ik er geen woorden aan vuil. Terechte overwinning.

Geplaatst

Zo heb ik dat niet beleefd en ik denk de scheidsrechter ook niet.. Je wil jezelf toch gewoon breed maken tegen over je tegenstander.

Geplaatst
Zo heb ik dat niet beleefd en ik denk de scheidsrechter ook niet.. Je wil jezelf toch gewoon breed maken tegen over je tegenstander.

Jaja, mooi verhaal. Breed maken door te meppen?? Ok, ik dacht dat het voetbal was? :o