Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Haha :mrgy:

Wat is die Matavz een heerlijke spits zeg, snel, actie in huis, en goed met z'n hoofd. (y)

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Wij hebben Mido_O_

Geplaatst

Die heeft zon dikke kop, dan mag je ook wel een x een bal inkopppen zeg.

Geplaatst

Fantastische kopbal was dat.

Geplaatst

Zoek het filmpje van Matavz vs Feyenoord maar eens op, en dan zijn 2e goal. Dat zijn kopballen:)

Geplaatst

Matavz is geen geweldige kopper hoor, al wordt hij er wel steeds beter in ja.

Die goal tegen Feyenoord was klasse, maar hij heeft vaak genoeg zulke kansen gemist.

Geplaatst

Matavz heeft heel veel naar Nevland gekeken. Je ziet dat Matavz steeds meer druk gaat zetten etc. iets wat je in z'n begin maanden niet zag. Soms gaat dat wel ten koste van het scoren, maar toch loopt ie bijna 1 op 2. Napoli is zeker wel te hoog gegrepen voor hem nu, maar iets als Leverkusen zou perfect zijn.

Geplaatst
Matavz heeft heel veel naar Nevland gekeken. Je ziet dat Matavz steeds meer druk gaat zetten etc. iets wat je in z'n begin maanden niet zag. Soms gaat dat wel ten koste van het scoren, maar toch loopt ie bijna 1 op 2. Napoli is zeker wel te hoog gegrepen voor hem nu, maar iets als Leverkusen zou perfect zijn.

Leverkusen en Napoli lijken mij toch wel van hetzelfde niveau. :P

En Matavz loopt dit seizoen meer dan 1 op 2. Kun je nagaan als hij de penalties ook nog eens had genomen, dan had hij er 16 kunnen hebben. ;)

Geplaatst

En Matavz loopt dit seizoen meer dan 1 op 2. Kun je nagaan als hij de penalties ook nog eens had genomen, dan had hij er 16 kunnen hebben. ;)

Had, als.. Hij had er ook nog tien bij kunnen maken. Dan stond hij op 26.

Geplaatst
Had, als.. Hij had er ook nog tien bij kunnen maken. Dan stond hij op 26.

Haha, ach jonge:p, ik wil er alleen maar mee zeggen dat de statistieken van bijvoorbeeld Van Wolfswinkel minder zeggen dan die van Matavz, die alleen maar veldgoals heeft gemaakt. ;)

Geplaatst

Wat verwachten jullie, de fans van Groningen, van het komende halfjaar? Blijven meedoen om Europees voetbal, gaan voor de top 4, gaan voor de top 3?

Groningen doet het echt goed en is gewoon een goede organisatie waar de afgelopen jaren goed aan gewerkt is. Europees voetbal verdienen jullie al enkele seizoenen.

Geplaatst

We verdienen het idd al een paar seizoenen alleen is het laatste keren niet gelukt. Maar het wordt nu wel eens tijd dat we de groepsfase gaan halen, en als we deze lijn kunnen doorzetten na de winter dan hebben we een uitstekende kans lijkt me. Top 3 gaat lastig worden, maar het kampioenschap is zeker haalbaar:p Nee gekheid, Europees voetbal zou mooi zijn

Geplaatst

Ik hoop ook dat jullie Europees halen. Verdienen jullie zeker op basis van de wedstrijden tot nu toe. Al volg ik Groningen niet echt, maar zie ik soms slechts de doelpunten. Komt dit echt door Huistra en zijn selectie of komt dit omdat het toevallig dit seizoen eens echt meezit? Vond Jans het enorm goed doen bij Groningen namelijk.

Goed ingekocht dit seizoen in ieder geval en ben benieuwd naar toekomstige aankopen.

Geplaatst

Het is absoluut geen toeval dat het zo loopt op dit moment. Huistra heeft hier zeker zijn aandeel in gehad. Dat is wel te zien aan de speelwijze en de manier hoe hij met spelers omgaat. Gouden greep om Hiariej op het middenveld te positioneren, de geweldige samenwerking tussen Stenman en Tadic, Garcia aan het voetballen krijgen, je ziet gewoon duidelijk de hand van Huistra hier in terug. En ook in de speelwijze door veel aanvallend voetbal te spelen. Onder Jans was dit toch allemaal wat behoudener.

Over geluk hebben we dit seizoen nog niet te klagen gehad. Maar zonder geluk kom je nergens en geluk moet je ook kunnen afdwingen, dat doet Groningen keer op keer, waardoor je het eigenlijk geen geluk meer kan noemen, maar gewoon kwaliteit.

Geplaatst

Ik geloof gewoon niet zo in enorm veel geluk hebben of enorm veel pech. Ik denk dat het bij elke club incidenteel voorkomt en bij de ene club wat vaker dan bij de andere. Zo zit het voetbal nou eenmaal in elkaar. AZ kan bijvoorbeeld wel zeggen dat ze pech hebben gehad dat die bal er op de lat niet is ingegaan, maar zo goed schoot Holman die bal niet binnen. Zoiets noem ik dus niet pure pech. ;)

Geplaatst

Dan heb je een andere kijk op voetbal. Bekijk eens hoe Leverkusen speelt en hoe Napoli speelt. Dan weet je al genoeg. Napoli is te hoog gegrepen + het is geen spits voor Italië.

Wat verwachten jullie, de fans van Groningen, van het komende halfjaar? Blijven meedoen om Europees voetbal, gaan voor de top 4, gaan voor de top 3?

Groningen doet het echt goed en is gewoon een goede organisatie waar de afgelopen jaren goed aan gewerkt is. Europees voetbal verdienen jullie al enkele seizoenen.

De doelstelling blijft Play-offs. Uiteraard is dit heel makkelijk gezegd, maar je kan altijd nog een gigantische dip hebben. We hebben het probleem dat we in uitwedstrijden veel punten laten liggen (lees: Roda, NEC, AZ en Heracles), terwijl je thuis 28 van de 30 punten hebt gepakt. Europees voetbal zou mooi zijn zowel voor de club als de supporters.

Is pech dan een gebrek aan kwaliteit, of gewoon pech? ;)

Hoe omschrijf je pech en hoe omschrijf je geluk? Ik denk niet dat je daar over kan oordelen. Alle punten die we gepakt hebben zijn terecht.

Geplaatst

Groningen heeft het aantal punten dat ze hebben gehaald ook wel verdiend imo. Alleen die wedstrijd tegen PSV was wel erg extreem.

Geplaatst

Dat was geen geluk tegen PSV, dat was de genialiteit van Gonzalo Garcia;c

Nee, ik moet je gelijk geven. En uit tegen AZ hebben we miss ook wel teveel gehad.

Geplaatst

Mwah vind ik niet dat Groningen geluk heeft gehad. AZ had het betere veldspel maar dwong amper kansen af. Terwijl Groningen wel een paar goede kansen heeft gecreëerd.