Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Femi is een verdomd goede voetballer. Hij heeft weinig risico in z'n spel dat klopt, maar hij speelt precies hetzelfde als Sparv. Sparv haalt ook vaak het tempo uit het spel, speelt vooral passjes opzij/acheruit (let maar eens op) alleen maakt hij nog wel eens een doelpunt. Femi heeft vertrouwen nodig, maar als hij niet speelt dan krijgt hij die ook niet.

Hiariej is een laif jonkie, maar soms denk ik dat hij wat agressie mist zoals Holla die wel heeft. Alleen heeft Holla niet de kwaliteiten van Hiariej en daarbij vind ik Holla echt een overschatte voetballer, net als Bacuna.

Eens, Holla speelde gister echt dramatisch. Althans wat ik gezien heb, de 2e helft, vond ik hem echt zwak in de passing en dat schot op doel sloeg nergens op. Sowieso is Holla na zijn blessure nooit meer op het niveau van voor zijn blessure gekomen. Ook Pedersen viel wat mij betreft door de mand gister.

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Ik heb zo mijn bronnen. VoetbalPrimeur :)

:mrgy:

Zal goede zaak zijn als ie komt. Niet dat ik hem ken maar we hebben wel wat versterking nodig voorin. Als Matavz wegvalt heb je alleen Pedersen nog, wat ik als 1e meer een AMC vindt en ten 2e ook nog geen fantastische indruk vindt maken.

Geplaatst
Eens, Holla speelde gister echt dramatisch. Althans wat ik gezien heb, de 2e helft, vond ik hem echt zwak in de passing en dat schot op doel sloeg nergens op. Sowieso is Holla na zijn blessure nooit meer op het niveau van voor zijn blessure gekomen. Ook Pedersen viel wat mij betreft door de mand gister.

Holla en niveau? Welk niveau? Die gozer kan nog geen pepernoot raken. Z'n enige goede wedstrijd was PSV thuis 4 jaar terug (geloof ik), met een fantastisch schot die Gomes net uit de kruising haalde. Voor de rest vrij bedroevend.

Pedersen is ook een tijdje geblesseerd geweest he, daarbij is het geen spits maar een '10'.

Geplaatst
Holla en niveau? Welk niveau? Die gozer kan nog geen pepernoot raken. Z'n enige goede wedstrijd was PSV thuis 4 jaar terug (geloof ik), met een fantastisch schot die Gomes net uit de kruising haalde. Voor de rest vrij bedroevend.

Pedersen is ook een tijdje geblesseerd geweest he, daarbij is het geen spits maar een '10'.

Holla speelde wel aardige wedstrijden hoor voor zijn blessure, altijd inzet+goed afstandschot. Ben het wel met je eens dat het nu gewoon verschrikkelijk slecht is. En over Pedersen geef ik je gelijk, staat ook in mijn vorige post.

Geplaatst
FC Groningen heeft Matias Jones aangetrokken. De 19-jarige Uruguayaan gaat een contract voor vijf jaar tekenen. Jones komt in de zomer van 2011 naar Euroborg, maar FC Groningen heeft ook nog de mogelijkheid hem eventueel dit transferwindow over te nemen van zijn huidige club Danubio.

FC Groningen zal dit alleen doen indien er binnen de huidige selectie nog voor 1 februari mutaties zullen plaatsvinden. FC Groningen heeft op dit moment een overeenkomst met de zaakwaarnemer van de speler en Danubio, de club waarvoor ook voormalig FC-speler Bruno Silva uitkwam. Met de speler is een principe-akkoord bereikt, maar manager technische zaken Henk Veldmate zegt ervan uit te gaan, dat de gemaakte afspraken vast staan. “En dat alles onder het voorbehoud dat de speler ook nog medisch gekeurd dient te worden.â€

Pas als alle formaliteiten definitief zijn afgerond, zal FC Groningen meer details over de transfer bekend kunnen maken. Reden dat de club nu al een persbericht verstuurd, is dat het nieuws via Uruguay voortijdig is uitgelekt. “Wij verwachten de benodigde handtekeningen vandaag of morgen, maar het nieuws ligt al min of meer op straat, vandaar deze bevestiging.â€

Veldmate laat weten dat FC Groningen Jones al ongeveer anderhalf jaar in kaart heeft. “Eén van onze scouts, Grads Fühler, heeft hem als eerste aan het werk gezien. In december ben ik zelf in Uruguay geweest. Ik heb Jones daar in actie gezien tijdens trainingen en in een wedstrijd. Bovendien heb ik een gesprek van ongeveer anderhalf uur met hem kunnen voeren.â€

Veldmate somt de kwaliteiten van Jones moeiteloos op. “Hij is een linksbenige flankspeler, met dreiging in zijn spel. Jones heeft snelheid, met name op de eerste meters. Hij heeft een actie in de benen en een versnelling aan de bal. Hij is doelgericht, heeft scorend vermogen en een goede trap.â€

Hij is dus al binnen, alleen nog niet bekend wanneer hij komt.

Marco; ik had je laatste post nog niet gezien. ;)

Geplaatst

Het is alleen maar een voordeel als hij in de zomer komt.. Dan kan die rustig wennen aan de kou hiero, als die in de winter komt dan is die gelijk 2 maanden ziek. :S

Geplaatst

En dan krijgt ie heimwee naar zen warme land, moeten we ook niet hebben. Bovendien zal hij hier voorlopig weinig minuten krijgen. En daar speelt ie wel dus ja.

Geplaatst

Er zijn nu ook geruchten dat Bas Dost naar FCGroningen komt. Als vervanger van Matavz, als hij weggaat iig.

Geplaatst

zou voor groningen een geweldige spits zijn, maar denk dat hij eerder voor ajax zou kiezen dan voor groningen

Geplaatst

Dost zal niet naar Groningen komen zolang Matavz er is. Maar als ie gaat is het een prima vervanger, past denk ik wel in het systeem

Geplaatst
  • Auteur

Ik juich het sowieso toe als er weer wat meer Nederlands komen spelen.

Geplaatst

Hopelijk spelen ze vandaag wat beter als dinsdag, maar dat moet goedkomen. Als ze winnen staan ze een goede slag.

Geplaatst
  • Auteur

Ik zie het vandaag toch somber in eigenlijk. Groningen heeft me dit jaar nog niet vaak overtuigd ondanks de ranking. Hopen dat we ze met strijdlust kunnen pakken.

Geplaatst

Diegene die vandaag wint kan goede zaken, dit omdat op dit moment Ajax op verlies staat. Ik hoop dat Twente de wedstrijd van afgelopen woensdag kan doortrekken, maar eerlijk gezegd ben ik er bang voor en zie ik ons hier wel verliezen.

Geplaatst
Ik zie het vandaag toch somber in eigenlijk. Groningen heeft me dit jaar nog niet vaak overtuigd ondanks de ranking. Hopen dat we ze met strijdlust kunnen pakken.

Groningen heeft dit jaar ook pas 1 wedstrijd gespeeld..

Nee, ik snap wat je bedoeld.

Geplaatst

Hiariej en Garcia drama. Maar Ivens:cab:, voor zijn slechte verdedigende optreden zijn geen woorden voor. Echt slecht

Geplaatst

Het was een mooie wedstrijd. Helaas heeft Twente gewonnen, maar jezus en kinderen wat was de scheids slecht zeg..... :evil: