Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Prima wedstrijd tot nu toe, zeer vermakelijk.

Vd Looi net: ''Als Breuer de bal krijgt zetten we druk.'' Die Breuer is zo ontzettend slecht hahahahaa.

Geplaatst

Enige lichtpuntje voor heereveen was die briljante goal van Djuricic, kunnen ze nog wel wat plezier aan beleven daar. Toch een leuke wedstrijd gezien, en voor alle teams die nog naar heereveen moeten; geef de bal maar aan Breuer:p

Geplaatst
Wat verwachten onze vredelievende oosterburen van morgen?

Ik heb er alle vertrouwen in eigenlijk. Verwacht een simpele 4-0 overwinning, 'net zoals vroeger'. ;) Maar puur gebaseerd op gevoel.

Even ge-quote kunnen we even lachen. ;)

Heerlijk om 2x in het seizoen van Heerenveen te winnen, dat is waar we het om doen. Kan je zien wie de Trots van het Noorden is.

En die Breuer jongens, die zou niet eens in het eerste elftal van FC Bal op't Dak mogen spelen wat een keutel hahahahaha.

Geplaatst

Mooi dat je blij bent Setzzie, gebeurt natuurlijk zeer weinig dat jullie twee keer van ons winnen. :p

Geplaatst
Mooi dat je blij bent Setzzie, gebeurt natuurlijk zeer weinig dat jullie twee keer van ons winnen. :p

:-D:-D:-D

al 2 seizoenen achter elkaar man.;)

Geplaatst

Wow, wat een wedstrijd. Ik heb het gekeken, Groningen speelde weer lekker. Al is Heerenveen ook niet meer zo goed als het was.

Geplaatst

Geweldige overwinning. Met een aantal man dat fenomenaal waren. Ivens, Tadic, Matavz en Stenman. Briljante wedstrijd _O_

Geplaatst
Even ge-quote kunnen we even lachen. ;)

Heerlijk om 2x in het seizoen van Heerenveen te winnen, dat is waar we het om doen. Kan je zien wie de Trots van het Noorden is.

En die Breuer jongens, die zou niet eens in het eerste elftal van FC Bal op't Dak mogen spelen wat een keutel hahahahaha.

Wij nemen sportief wel wraak. :D!:

Doe die daar ook maar even bij:clap::clap:

Geplaatst

Zo... Knap hoor!

Vanaf 74/75 (jaren die niet opgenoemd worden is er niet twee keer gewonnen door ploeg):

77/78: Heerenveen

79/80: Groningen

04/05: Heerenveen

07/08: Heerenveen

08/09: Heerenveen

09/10: Groningen

10/11: Groningen

Oftewel, 4-3. Was nog maar een keer eerder gebeurt. 30 jaar geleden ;)

Nee, jullie zijn gewoon op het moment beter en dat geef ik ook gewoon toe.

Geplaatst
Zo... Knap hoor!

Vanaf 74/75 (jaren die niet opgenoemd worden is er niet twee keer gewonnen door ploeg):

77/78: Heerenveen

79/80: Groningen

04/05: Heerenveen

07/08: Heerenveen

08/09: Heerenveen

09/10: Groningen

10/11: Groningen

Oftewel, 4-3. Was nog maar een keer eerder gebeurt. 30 jaar geleden ;)

Nee, jullie zijn gewoon op het moment beter en dat geef ik ook gewoon toe.

Goed dat je het zelf in ziet.(y)

Geplaatst

Gefeliciteerd jongens. Dikverdiend!

Inspiratieloos. Breuer was inderdaad dramatisch, evenals Beerens, maar dat is al het hele seizoen zo.

Jullie waren fysiek de meester op het middenveld. Daar lag de basis voor jullie overwinning in mijn ogen.

Maar gefeliciteerd jongens, ik hoop dat er nog een plekje voor Jans bij is in jullie spelersbus :(

Geplaatst
Gefeliciteerd jongens. Dikverdiend!

Inspiratieloos. Breuer was inderdaad dramatisch, evenals Beerens, maar dat is al het hele seizoen zo.

Jullie waren fysiek de meester op het middenveld. Daar lag de basis voor jullie overwinning in mijn ogen.

Maar gefeliciteerd jongens, ik hoop dat er nog een plekje voor Jans bij is in jullie spelersbus :(

We hoeven Jans echt niet terug:-D

Geplaatst
Ja, hij verdraaide zijn knie waarschijnlijk weer.

Pff ligt hij er weer lang uit dan? Zou ik echt sneu voor die vent vinden, die lag er al een jaar uit ofzo toch?

Geplaatst

Twee jaar zowat. Het is in ieder geval geen kruisbandletsel wat ik heb vernomen, maar het kan alsnog ernstig zijn.

Btw, ik ben trots op dit Groningen, het was echt FAN-TAS-TISCH. :D