Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Maak daar maar 2 jaar van. Maar goed Stenman zou een krak van Andersson gehoord hebben, maar ik hoop echt dat het meevalt.

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Weer knieproblemen voor Groninger Andersson

Het zijn bange uren voor Petter Andersson van FC Groningen. De middenvelder raakte zondag tegen sc Heerenveen opnieuw geblesseerd aan zijn knie.

Andersson liet aan RTV Noord weten dat hij iets voelde 'knappen' in zijn linkerknie. De Zweed tekende daarbij aan dat het volgens hem niet om zeer ernstig letsel gaat, maar hij zal toch onderzocht worden. Maandag krijgt hij uitsluitsel.

Het avontuur van Andersson bij FC Groningen werd tot op heden overschaduwd door twee zware knieblessures. Begin dit seizoen maakte de middenvelder zijn rentree na een afwezigheid van bijna een jaar.

Geplaatst

Laten we eerst afwachten wat er precies aan de hand is alvorens er onjuiste conclusies getrokken worden. Toen hij van het veld gedragen werd boog hij z'n knie, dus volgens mij is het niet al te ernstig.

Geplaatst

Gefeliciteerd met de overwinning Groningers, verdiende zege ;)

Geplaatst

Andersson was voor zijn zwaarste knieblessure echt een toppertje. Erg sneu voor hem...

Geplaatst
Andersson was voor zijn zwaarste knieblessure echt een toppertje. Erg sneu voor hem...

Hij is tussendoor nooit echt terug geweest..:(

Ja 15 minuten bij het 2e...:(

Geplaatst
Prima wedstrijd tot nu toe, zeer vermakelijk.

Vd Looi net: ''Als Breuer de bal krijgt zetten we druk.'' Die Breuer is zo ontzettend slecht hahahahaa.

Wie is Vd looi?

Geplaatst

Wel mooi dat hij dat zei. :D

Maar ja, het was ook gewoon zo, haha.

Met Andersson is het gewoon afwachten, misschien dat het meevalt en laten we daar met zn allen maar op hopen.

Geplaatst

Zei die dat ja? Hoe weten jullie dat:P? Tegen wie zei die dat dan?

Geplaatst

groningen vond ik veel beter spelen dan heerenveen, dus mij felicitaties aan groningen

Geplaatst
Hij is tussendoor nooit echt terug geweest..:(

Ja 15 minuten bij het 2e...:(

Voor zijn eerste blessure dan..

Geplaatst

Blessure van Andersson valt mee volgens FCGroningen.nl en Matavz definitief niet naar Napoli in de winter. 2x goed nieuws dus:)

Geplaatst

Zoals ik al had verwacht, letsel aan de meniscus.

Er deden trouwens ±1000 man mee aan de protrestactie over de combiregeling.

1223278160_5_S55D.jpeg

Geplaatst

Wat gaat et worden tegen willem2? Een eenvoudige overwinning of gaat het een anticlimax worden? Vrees het laatste, heb echt een hekel aan zulke wedstrijden na een goeie overwinning.

Geplaatst

Gewoon een winstpartij voor de Grunnegers hoor. Groningen heeft gewoon veel meer kwaliteit en dit moeten ze ook naar buiten laten komen tegen WII.

Geplaatst
FC Groningen verwees bod Ivens naar prullenbak

Vlak voor de wedstrijd tegen Heerenveen van afgelopen weekend kreeg FC Groningen een miljoenenbod van Club Brugge op Joris Ivens, maar in overleg met de speler werd dat bod afgewezen.

'Daar ben ik wel best wel trots op. We kunnen goede biedingen weerstaan, we geven ons echt niet zomaar gewonnen. Het zegt ook iets over de veranderde status van FC Groningen en over onze sportieve ambities', vertelt FC Groningen directeur Hans Nijland.

Het is de derde keer dat FC Groningen een bod van een grote club naast zich neerlegt. Eerder al werden offertes voor Andreas Granqvist van het Turkse Fenerbahce en Tim Matavz (van het Italiaanse SC Napoli) met succes gepareerd.

Geplaatst

Ivens had best weg gemogen van mij, maar goed na een half jaar verkopen is ook niet echt netjes tegen over een speler.

Als we zondag van Willem 2 verliezen, dan zeg in mijn seizoenskaart op.