Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Haha, nee dat is zeker niet de reden waarom ik ga stoppen met mijn seizoenskaart.. Ik wil graag weer voetballen op zondag en aangezien 10/11 van de thuiswedstrijden op zondag zijn heeft het weinig zin om veel geld uit te geven aan 6/7 wedstrijdjes.

Geplaatst

Gunstige uitslagen voor FCG. Az verliest, PSV verliest. Nu 'gewoon' winnen van Willem 2 en we slaan een goede slag.

Geplaatst

mooie overwinning en wat floot Blom slecht zeg. Hopen dat hij de komende 80 jaar niet meer in de Euroborg komt.

Geplaatst
Wtf. :D Ik denk 'Ach Groningen wint wel met 3-0 ofzo, maar 7-1 ziek hoor'.
groningen begon slecht, maar dankzij de scheids (ik bedoel dit niet positief) werd het een walk-over in de tweede helft
Geplaatst

Ik heb een mooie wedstrijd gezien met een slechte scheids en een aardig FC Groningen. respect aan de meegereisde Willem 2 supporters, ze bleven zingen ook al was het 7-1(Y)

Geplaatst

Samen met Tadic_O_

Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat we de beste linkerkant van Nederland hebben. Qua kwaliteit misschien niet, maar qua spel wel.

Geplaatst

Zonder die blunder van Blom had men het nog heel moeilijk gehad.

Geplaatst

Ik vond eigenlijk dat Blom een hele goeie wedstrijd floot. De rode kaart van Swinkels was een enorme blunder, maar de rest van de wedstrijd heb ik hem eigenlijk vrijwel niets fout zien doen. Als we trouwens Luciano niet gehad hadden was het een hele andere wedstrijd geweest...

Geplaatst

Ik vind Luciano een prima keeper voor Groningen hoor, maar de laatste tijd grabbelt hij te veel. Die voorzet van Lasnik had hij gewoon klem moeten pakken. Was een simpele bal, waardoor onze beste verdediger een belangrijke uitwedstrijd bij De Graafschap mist. Iemand als Veldmate is toch al gauw drie klasses minder.

Voor het eerst in zeven jaar een competitiewedstrijd thuis gemist trouwens en dan ook meteen één die de geschiedenisboeken ingaat. :P Maar ach, het toeval was dat ik bij een nog veel legendarischere wedstrijd was, dus dat maakt het wel goed. :D

Geplaatst

denk het niet helemaal, ik denk:

1- ajax

2- psv

3- fc twente

4- groningen

dat vind ik voor een team als groningen nog een topprestatie

Geplaatst
1 : Ajax

2 : Fc Groningen

Mee eens jongens?:P

Mee eens, regel jij het?;)

Geplaatst

Directe plaatsing moet er toch inzitten dit jaar. Dan kom ik naar Groningen voor het feest:D

Geplaatst
1 : Ajax

2 : Fc Groningen

Mee eens jongens?:P

Draai maar om. ;)

Sprak vandaag toevallig iemand van de commerciële afdeling van Groningen. Kwam langs omdat hij wat nog wat moest afleveren. Hij vertelde dat Matavz, normaal gesproken, deze week aan Napoli verkocht wordt. Verder dat er een bod van, ik meen, 2,5 miljoen op Ivens werd afgewezen (waarom :@ 2 miljoen winst in 6 maanden). Tadic staat nadrukkelijk in de belangstelling uit Engeland, Duitsland, Spanje en Italie. Nja, dat was het wel.

Geplaatst

Zondag naar Graafschap uit, normaal ga ik bijna nooit naar de FC. Dit wordt mijn derde wedstrijd op rij :cab:. Ach ik heb er zin in!