Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Utrecht moet winnen om nog kans te maken op de play-offs. En ze hebben natuurlijk wel gewoon een prima team. Daarnaast verloor AZ vorige week nog van Willem II. Dzudszak is er niet bij tegen Groningen trouwens, ook best gunstig. :)

En Utrecht kan ons net als 5 jaar geleden helpen om Europees voetbal te halen. Toen moesten ze verliezen en dat deden ze ook (1-4 thuis tegen Willem II). Nu moeten ze winnen, net als Groningen natuurlijk, dat wordt nog lastig genoeg, maar ik heb er zin in over twee week. :D

Geplaatst

Vooral omdat we een zwakke rechtsback hebben, ik zie het duel ook met vertrouwen tegemoet. Granqvist en Matavz er weer gewoon bij, Andersson op 10, dikke prima. :)

Geplaatst

Over die zwakke rechtsback, vandaag was het ook weer verschrikkelijk. Bij die 2-2 weer zwaar de fout in. Hiariej vond ik vandaag wel aardig spelen, bekroond met lekkere goal.

Geplaatst

Die Ivens moeten we echt verpatsen. Weer een domme fout bij de 1-2. Staat die bij Bulykin en gaat hij stappen naar Toornsta, die never bij de bal kan.

Veldmate is me wel positief opgevallen, evenals Petter, Hiariej en Enevoldsen. Enevoldsen klinkt misschien raar. Die kans mocht hij wel maken, maar voor de rest speelde hij erg degelijk. Goed in de combinatie, goede runs. Al bij al een prima overwinning.

Geplaatst

Hiariej schiet de 2-4 er lekker in hoor, maar die 2-3 van Andersson. :<

Kieftenbeld was weer veelste laks bij die 2-2, Veldmate krijgt een zure penal tegen. Die 1-1 was dramatisch verdedigd.

Geplaatst

Ben ik het mee eens. FC Utrecht moet nog wat laten zien na een aantal zwakke wedstrijden om de play offs te halen, en FCG zie ik een PSV zonder Dzsudzsak ook best verslaan.

Geplaatst

Nee, geloof er niet in. AZ wint heus wel tegen een Utrecht in deze vorm. Laat staan dat ik verwacht dat Groningen niet eens wint van PSV thuis.

Geplaatst

Ik geloofde er vijf jaar geleden ook niet in. Toen stonden we een paar uur later toch op de Grote Markt doordat uitgerekend Utrecht ons een handje hielp.

Geplaatst

Wij winnen zelf niet van PSV, dus of Utrecht nou wint of niet maakt geen verschil. Realistisch moet je zijn.

Geplaatst

Je hebt het over PSV. Nou, daar begin je echt bang van te worden hoor de laatste tijd. Geen Dzudszak, dikke zeperds tegen Heerenveen en Feyenoord, en wij kunnen niet winnen? We spelen thuis en iedereen is fit. Tegen Ado was het al prima en nu heb je ook nog eens Granqvist en Matavz er weer bij. Ik zie het duel echt met vertrouwen tegemoet en dat is heel realistisch.

Geplaatst

Eens met Diekhuuzen hier hoor. Ik vind PSV totaal niet overtuigend, en FC Groningen in een uitverkocht Euroborg moet hier van kunnen winnen. Alleen ben ik nog niet overtuigd van FCUtrecht.

Geplaatst

Het kan 2 kanten opvallen, of ze zakken totaal in door zoiets heftigs of ze stropen de mouwen op voor Nesu.