Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Gewonnen ja.:) En idd prijsje, beker+FCG shirt(helaas oude) en 50 euro voor de fanshop.:D

Haha okeej dan :)

Geplaatst

Matavz 94e minuut, krijgt de bal perfect van Tadic, springt op en neemt de bal op de borst aan. Staat volledig ongedekt dus heeft alle tijd om een hoek uit te kiezen en hij ramt em kiezelhard in de kruising. Het stadion barst uit zn voegen en het Europees voetbal is binnen.

Ow nee, kut, hij produceerde een slap kopballetje. :(

Damn, het had zo mooi kunnen zijn.

Geplaatst

Vanavond met de auto richting Almelo. Ben benieuwd wat het wordt. Sowieso dikke haat aan dat kunstgras, das echt een nadeel. Ik teken voor een 1-1.

Geplaatst

Ik twijfel nog, opzich is het best leuk om met een mannetje of 20 naar Almelo te reizen en daar in de kroeg te kijken. Het is 75 minuten rijden, maar aangezien ik weinig hoop heb ik een goede afloop twijfel ik. :P

Geplaatst

Wegereef als scheids ;e Die man kan er niks van.

We hebben het altijd lastig uit bij Heracles, dus we mogen blij zijn met een gelijkspel. We gaan hier niet winnen.

Geplaatst

Toch leuk, sta op de FCG website.

Maar over de wedstrijd, gelijkspel moeten we tevreden mee zijn denk ik. Kunnen we het thuis afmaken.

Geplaatst

Dan kun je je lang gaan verheugen, maar die zit mooi op het bankje. Hiariej rechtsback en Holla als CM.

Slecht zeg, verdiende overwinning voor Heracles.

Geplaatst

Idd Harrie zal wel rechtsback gaan en Holla dan Centraal, hopen dat Matavz weer kan spelen want die Bacuna is wel een luie donder hoor. Rent alleen maar als het niet moet.

Geplaatst

Heb een spectaculaire wedstrijd gezien, maar met een matig FC Groningen. Toch zie ik ons zondag wel winnen van dit Heracles. Was prima vertoeven op de hoofdtribune, heb me niet ingehouden bij de goals. :D

Geplaatst

Bacuna vind ik juist steeds beter worden, heb de laatste tijd wel wat kritiek gehad maar speelde zondag en in mindere mate gisteren als 1 van de beteren hoor.

Geplaatst
Wie zet er binnenkort zo'n mooie houten naaimachine bij Mark Jan Fledderus in de tuin. #groher

Kudo's naar Mario.

Wat een ontzettend irritant ventje is dat zeg.

Maar we door:D Nu op naar Ado! Tering zeg, heb 3 keer men boxer kunnen vervangen hoor.

Geplaatst

Die Sparv is ook irritant hoor, met al die overtredingen en dan gaan klagen dat hij, na 30 overtredingen, uiteindelijk een gele kaart krijgt. Die was meer dan terecht.

Geplaatst

Overdrijven Richard. Sparv had na zijn eerste gele kaart geen overtreding meer gemaakt. Matige scheids trouwens.

Maar goed, na die 2-1 had zakte mijn vertrouwen wat in, maar gelukkig naar de finale van de play-offs waar ADO wacht. Zonder Sparv moeten we het uit maken en wellicht zonder Hiariej. Ben benieuwd.

Geplaatst
Overdrijven Richard. Sparv had na zijn eerste gele kaart geen overtreding meer gemaakt. Matige scheids trouwens.

Maar goed, na die 2-1 had zakte mijn vertrouwen wat in, maar gelukkig naar de finale van de play-offs waar ADO wacht. Zonder Sparv moeten we het uit maken en wellicht zonder Hiariej. Ben benieuwd.

Ik had het ook over z'n eerste gele kaart.

Geplaatst

Die scheidsrechter moet zich echt gaan schamen, wat een belachelijk optreden. Floot alles kapot, deelde kaarten uit waarvan je dacht 'niks aan de hand' en gaf geen kaart op de momenten waar het wel moest.

Verder was het een zeer matige wedstrijd, Groningen wilde wel maar was niet fel genoeg terwijl Heracles wel fel speelde maar niks klaar kon spelen. Uiteindelijk wel een terechte overwinning geboekt door een goede tweede helft, nu op naar ADO. Denk dat ik donderdag maar naar Den Hag af reis.

Vandaag ook weer positief verrast door nummer 48 Virgil van Dijk, aan het begin van dit seizoen vond ik het maar niks, maar hij heeft zich echt ontwikkelt: kopsterk, verliest weinig duels etc. Het grootste verdedigende talent Luis Pedro moet zelfs voor hem wijken, dat zegt wel veel. Snap dit niet RKC hem zo makkelijk heeft laten gaan.

Trouwens die Fledderus mag een enkeltje naar zwarte zee, misselijk ventje.

Geplaatst

Sjonge jonge, wat heb ik me kapot geérgerd aan die Fledderus zeg. Ongelooflijk, je zo tegen je voormalige werkgever je zo te misdragen.

Onnodig spannend gemaakt nog, stom van Sparv zeg.;e

Tadic weer 2 assists, echt wat een held. Die ene truc._O_ _O_

Geplaatst

Tadic kan nog maar zo een schorsing aan z'n broek krijgen en dan mist hij 't tweeluik met ADO.