Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

FC met 1-0 voor na 5 minuten tegen PAOK in Norg. Heb een stream gevonden, de Grieken zenden het dus uit ;c. Bacuna werd gehaakt door de doelman, Matavz scoort.

FC met 2-0 voor in minuut 27. Andersson schiet binnen de zestien en Matavz tikt de rebound binnen.

Leandro Bacuna: 3-0 in minuut 34.

3-1.

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

In de categerie huh!?

Politie verbiedt oefenduel FC Groningen

De oefenwedstrijd tussen FC Groningen en het Belgische Sporting Lokeren, die gepland stond voor volgende week woensdag, kan niet doorgaan. De politie van Oude Pekela, waar het duel gespeeld zou worden, heeft een negatief advies gegeven.

Het negatieve advies is uitgevaardigd omdat de politie bang is voor rellen. FC Groningen gaat direct op zoek naar een vervangende tegenstander, meldt de club.

Geplaatst

Komt omdat Beerschot AC ook in de provincie oefent en ze zijn bang voor rellen tussen supporters van Lokeren en Beerschot.

Geplaatst

Ik moet toegeven dat het me voorlopig vrij koud laat wat Groningen dit seizoen gaat doen. Ik denk dat ik me steeds minder voor voetbal ga interesseren.

Geplaatst

Mwah, ik zou ook niet graag in Pekel spelen hoor.

[YOUTUBE]PBWzBxy6gjY[/YOUTUBE]

Geplaatst
Ik moet toegeven dat het me voorlopig vrij koud laat wat Groningen dit seizoen gaat doen. Ik denk dat ik me steeds minder voor voetbal ga interesseren.

Ik kan niet wachten anders tot de eerstvolgende brakke zondag dat ik weer op de tribune sta :huhu:

Geplaatst

Nja ik heb m'n seizoenskaarten opgezegd dus ik heb daar sowieso geen last (meer) van. Want het voelde als een verplichting om heen te gaan en dan kan je er maar beter mee stoppen.

Geplaatst

Had ik ook vorig jaar. Dan maar lekkere Eredivisie Live, veel chiller en lekker laks.

Geplaatst

Nee joh jullie hebben nog steeds Tadic en Matavz als die 2 in vorm zijn komt het gewoon goed.

Geplaatst
  • Auteur

Als ze vlak voor de deadline worden weggekocht niet.

Maar 4-0 winst tegen een team waar Cijntje in speelt is toch verdienstelijk hoor.

Geplaatst

Haha Cijntje, ik zit wel eens bij Veendam en die lui daar zijn de hele wedstrijd stil, behalve als 'ons' Cijntje aan de bal is hehe

Geplaatst

meestal geen goed teken dat we winnen van Veendam, maar volgend jaar werd het ook 3-0(?) uit mijn hoofd en werden we ook 5e.

edit; dat was het jaar ervoor, vorig jaar 2-1 verlies.

Geplaatst

Ach man, dat wedstrijdje tegen Veendam is nietszeggend hoor. Laten we maar gewoon wachten op wat er op het veld staat de eerste wedstrijd. Kijken of we weer mee kunnen draaien met de subtop.

Geplaatst

Femi waarschijnlijk op huurbasis naar Brondby, ik heb altijd nog wel wat in hem gezien maar kan nu echt niet anders conclunderen dat het een verschrikkelijke miskoop is geweest.

Geplaatst

Redelijk geflatteerd, Groningen ook veel kansen gemist, onder andere een penal van Matavz, maar verdedigend is het echt een drama. ;e

Geplaatst

Zoals ze die 3-0 weggaven. Was dat Marcel Janssen? Die stond net tien seconden in het veld...