Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ik weet dat Van loo, bacuna en Ivens zondag niet spelen. Lovre terug is volgens mij alleen mogelijk als er iemand vertrekt. Aangezien Groningen weinig budget heeft.

Geplaatst

Juist Lucanio dus op goal :D

Is Van Loo gewoon gepasseerd of geblesseerd?

Geplaatst

Gepasseerd. Hoezo weinig budget voor Lovre, hij is gratis toch? Sparv weg dan in de winter

Geplaatst

Salarisbudget. ;) stond van de week in VI. Over inkomsten en de uitgave aan salarissen. Groningen zou fors gaan bezuinigen hier op. Resultaat 100000 euro volgens mij, we geven nog veel te veel geld uit aan salarissen.

Geplaatst

Slechter dan de Suk die al bij Groningen speelt kan het haast niet zijn.

Geplaatst

Je kan de kwaliteiten toch vergelijken. Daar heeft Suk die nu bij FC Groningen geen één van.

Geplaatst

Ja maar bij je reactie lijkt het net of die Joey Suk op dezelfde positie speelt als Suk van Groningen.

Geplaatst

Suk vind ik wel een speler voor Groningen. Gewoon keihard buffelen en redelijk kunnen voetballen, technisch matig, maar veel loopvermogen en goede traptechniek.

Geplaatst

Lovre terughalen lijkt me niet zo'n top plan. Is al redelijk op leeftijd, en hij was nou niet echt goed bezig z'n laatste twee seizoenen hier..

Geplaatst

Lovre was gewoon held hoor. Die man heeft elke wedstrijd zoveel meters gelopen om het vuile werk op te knappen, niet normaal. Hij scoorde minder maar wel erg belangrijk. Van mij mag hij zeker terugkomen.

En vanmiddag gaan we verliezen van Bony.

Geplaatst
Lovre was gewoon held hoor. Die man heeft elke wedstrijd zoveel meters gelopen om het vuile werk op te knappen, niet normaal. Hij scoorde minder maar wel erg belangrijk. Van mij mag hij zeker terugkomen.

En vanmiddag gaan we verliezen van Bony.

QFT

Geplaatst

Ik doelde ook op de eerste regel.

Puntje uit Arnhem, zat meer in, maar niet ontevreden. Fijn om Luciano weer terug te zien in de goal. Verder vond ik Kappelhof goed spelen.

Geplaatst

Luciano was wel een verademing tegenover die Van Loo hoor.

Keepte uitstekend

Geplaatst

Ach als je ziet hoe er tot nu toe in uitwedstrijden werd gespeeld was dit eigenlijk een prima wedstrijd tegen een vrij sterke tegenstander. En goed om te zien dat de verdediging wel degelijk goed kan spelen. Goede wedstrijd van Kappelhof inderdaad.

En Luciano terug, mooi man. Krijg je af en toe weer van die mooie uitkomacties dat ie de tegenstander tot aan de cornervlag achtervolgt. (niet sarcastisch bedoeld trouwens; vind ik echt mooi om te zien)

Geplaatst

Haha, echt he. Blijft leuk, wel hart in men keel dan. Daar heb ik bij Van Loo weliswaar geen last van, dan weet ik toch dat ie gaat prutsen.