Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ik snap het wel. Dat Henk Bos al boven hem in de hiërarchie staat zegt genoeg. Dikke miskoop, dat kon je al wel zien aankomen toen ie niet geselecteerd werd voor Uruguay onder 20.

Geplaatst

Lachwekkende reactie dit. Die jongen is een half jaartje in Nederland, heeft nog geen 30 minuten gemaakt in het eerste eftal en jij vindt het al een 'dikke miskoop'.

Geplaatst

Volgende week tegen PSV. Van Dijk, Kieftenbeld en Sparv geschorst. Dan nog miss de blessures van Andersson en Pedersen..

Ik zeg; laat de jeugd maar spelen. Winnen doe je sowieso niet.

Geplaatst
Volgende week tegen PSV. Van Dijk, Kieftenbeld en Sparv geschorst. Dan nog miss de blessures van Andersson en Pedersen..

Ik zeg; laat de jeugd maar spelen. Winnen doe je sowieso niet.

Groningen _O_

Geplaatst

Gefeliciteerd met de overwinning geheel terecht. Waarom is dit pas de 1e wedstrijd van Suk in de basis?

Geplaatst

Oh heerlijk dit:D Had er totaal niet op gerekend, maar het liep gewoon lekker. Ik zeg; voortaan lekker Keurntjes en Andersson laten staan ipv Sparv en Kieftenbeld. Meer voetbal en verdedigend ook prima hun werk gedaan. En Suk :D Held.

Geplaatst

Demy de Zeeuw @DemydeZeeuw Close

Mooie goal van sukie leuk voor hem! Harde werken van hem word beloond, iedere dag was hij nog uren alleen bezig! #ambitie #gropsv

Zegt genoeg imo. Mooie overwinning voor jullie. Weet niet, maar had al zoiets gedacht nadat jullie vorige week zo roemloos verloren.

Geplaatst

Met zijn Nederlands gaat het goed hoor. Dit seizoen ook al 5 keer gescoord terwijl dit zijn eerste basis plek is. Netjes netjes. Suk _O_

Geplaatst

Haha Suk, wat een baas . Heerlijke overwinning, had het al een beetje voorspelt eigenlijk. In de eigen Eurborg kunnen we van iedereen winnen, mits het met de mentaliteit goed zit. Ik vond Kwakman en Ivens ook goed staan, lange tijd geleden dat we verdedigend eigenlijk geen enkele 100 % kans weggeven.

Geplaatst

Hij brengt wel beleving en passie. Dus wat mij betreft mag hij er in blijven staan. Wat niet wegneemt dat hij geen technisch begaafde speler is. Maar hij scoort makkelijk en werkt hard.

Geplaatst

Hoe technisch hij is word eigenlijk best serieus onderschat.

Bij Ajax liet die zien dat hij best technisch is voor zijn lengte, heeft een goede pass en kan ook mannetjes uitspelen. Het is geen type Dirkie hoor.

Geplaatst

Bij Ajax bedoel je wssh Jong Ajax, dat niveau ligt echt wel een paar klassen lager dan in de Eredivisie. Suk mist wel degelijk de nodige technische bagage, maar compenseert een boel met hard werken.

Geplaatst

Ja tuurlijk bedoel ik Jong Ajax

Maar of iemand technisch is kan je ook wel zien in Jong Ajax dan kan je het alleen beter zien omdat het niveau lager is idd.

Maar ik zeg ook niet dat hij technisch super is ofzo maar het is geen Dirk Kuyt voetballer die het alleen maar van hard werken moet hebben.

Geplaatst

Tadic, wat is die man toch goed. Te goed voor het Nederlandse voetbal. Niet alleen voor FC Groningen, maar ook voor andere Eredivisieclubs.

Geplaatst

Hij is ook veel te goed voor de Eredivisie, en het mag een klein wondertje genoemd worden dat hij nog steeds hier speelt.

Geplaatst

Die is komende zomer weg hoor, dus wordt nog even extra genieten.

Geplaatst

De 18-jarige clubloze aanvaller Blash Hosseini is deze week op proef bij Groningen. De Noorderlingen kijken of hij een versterking kan zijn.