Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
In mijn ogen zou een plek bij de eerste negen wel kunnen qua selectie, hadden niet veel ingeleverd t.o.v. het jaar ervoor

Hun topscorer (Matavz), Beste verdediger (Granqvist) en een zeer goede linksback die uitstekend samenwerkte met hun beste speler (Stenman)

Dat noem ik toch wel veel inleveren.

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Matavz is in mijn ogen goed vervangen voor Texeira, maar was idd Granqvist en Stenman vergeten
Nou in mijn ogen bakt die Texeira er helemaal niks van.
Geplaatst
Matavz is in mijn ogen goed vervangen voor Texeira, maar was idd Granqvist en Stenman vergeten

20138409.jpg.cb388a0c4d45d99dc9cb29257c5a5eef.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Waarvan meerdere in 1 wedstrijd. Dus in 4-5 van de 23 wedstrijden scoren is niet zoveel voor een spits die Tadic naast zich heeft.

Dit seizoen vond ik Bacuna ook slecht :( Was vorig jaar toch wel lekker bezig, op wat onbesuistheden na.

Iemand een idee voor een mogelijke opvolger?

Geplaatst

Het gaat er toch niet om hoe Matavz heeft gepresteerd in een ander team? Maar in het team van Groningen, en daar heeft hij er toen 16 ingelegd in 29 wedstrijden. En dit seizoen 3 in 4 wedstrijden bij Groningen nog, die vergeet je er voor het gemak even bij te tellen. En Texeira heeft er 30 gespeeld.

Dus qua doelpunten zit hij op de helft van Matavz, en sowieso heeft hij mij qua spel nog niet kunnen overtuigen en hij heeft niet de chemie met Tadic, die Matavz wel had.

Geplaatst
  • Auteur

Sowieso zou het goed voor Groningen zijn als ze Zoet proberen te huren, kan Luciano lekker tangodansen. En Kwakman eruit, vind ik zo'n waardeloze verdediger met een te grote bek ;e

Wel jammer nu dat Erwin Koeman al een club heeft, wel mooi als die weer bij Grunn kwam.

Geplaatst

Potdorie. Was gisteren nog in het stadion voor een afspraak. Als ze dit nou even een dag eerder hadden gedaan, dan zat ik voor een dubbeltje op de eerste rang.

Geplaatst
Die zal inderdaad wel heel graag CL opgeven voor FC Groningen.

Adrie Koster is ontslagen bij Club Brugge he ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik lees namen op twitter, doe normaal :cab: Van Gaal, Adriaanse. :cab: Passen niet bij Fc G en andersom. Jans terug wil publiek niet denk ik, maar Jans zelf ook niet lijkt me.

Lijkt er toch op dat Erwin Koeman te vroeg heeft gekozen, die was denk ik wel een zeer reeele kandidaat. Net als Brood anders.

Die Veldhoven hoef ik niet hoor.