Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Tsja de historie leert dat Nederlandse clubs het in deze rondes het de laatste jaren echt belachelijk slecht doen. Ik kan me een nederlaag herinneren van ik dacht Utrecht tegen een of andere Luxemburgse club. Dat kan écht niet :cab: Aberdeen is wel iets sterker dan dat, ook al moet je dan nog 'gewoon' winnen...

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Tsja de historie leert dat Nederlandse clubs het in deze rondes het de laatste jaren echt belachelijk slecht doen. Ik kan me een nederlaag herinneren van ik dacht Utrecht tegen een of andere Luxemburgse club. Dat kan écht niet :cab: Aberdeen is wel iets sterker dan dat, ook al moet je dan nog 'gewoon' winnen...

Toen ik dat las dacht ik: is dat alweer zo lang geleden dan? Nee, is gewoon vorig jaar :)

Donderdag gewoon ff naar de Euroborg hoor.

Geplaatst
  • Auteur

Scouts op de tribune voor Darko Lazovic (23) van Rode Ster Belgrado, mocht Kostic vertrekken. Ken jij die [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Geplaatst

Tijdenlang met een blessure rondgelopen meen ik. Lijkt mij wel zéér sterk dat Groningen hem kan betalen.

Geplaatst

Wordt bij Twente al jaren getipt door een Balkankenner, die erg gecharmeerd van m is. Waarom hij dan nooit echt in de belangstelling heeft gestaan weet ik niet, maar het maakt me wel nieuwsgierig maar deze speler.

Verwachten jullie trouwens dat Kostic vertrekt? Ik bedoel, ik las iets over een vraagprijs van 10 miljoen, wat natuurlijk een absurd bedrag is voor zo'n speler.

Edit: oh, Twente heeft hem dus wel degelijk bekeken: http://www.twenteinsite.nl/door-fc-twente-bekeken-lazovic-moet-kostic-opvolgen.html

bewerkt door RanDMC

Geplaatst
  • Auteur

Hmm wie weet. Kostic zorgt zeker voor veel dreiging bij Groningen en is ook een leuke speler om naar te kijken, maar hij is wel vervangbaar. Je speelt imo of met 10 man of met 12 man met hem ;c

Geplaatst

Tadic is driemaal, zoniet vijfmaal zo goed. Elk bedrag dat boven de vijf miljoen echt accepteren. Zeker vervangbaar.

Geplaatst
Tadic was ook vervangbaar, namelijk door Kostic.

Hij was inderdaad vervangbaar, alleen is het verschil Tadic - Kostic wel behoorlijk groot.

Geplaatst

Ik ben wel benieuwd wat Groningen vanavond kan, het moet toch mogelijk zijn om Aberdeen uit te schakelen. Op papier staat er in ieder geval best een leuk elftal vind ik.

Geplaatst

Vind die Vd looi ook wel tof ;c

En ziek goed versterkt he. Vd Laan deed het vorig jaar uitstekend bij Cambuur, Hoesen is 5 klasse beter dan Zivkovic en hebben ze nog Antonia erbij gekregen en dat vind ik een ideale bankspeler.

Geplaatst

Ik gok op een 1-1. Aberdeen gaat zwaar verdedigen, maakt een goal en speelt het daarna rustig uit. Goed elftal hoor van wat ik heb gezien. Vooral Pawlett, McGinn, Rooney zijn goede spelers. Misschien doet hun nieuwe aankoop Goodwillie nu wel 90 minuten mee. Ben tenminste erg benieuwd naar FCG. (y)

Geplaatst
Opstelling tegen Aberdeen donderdag:

Basis:

Kostic - Hoesen - Van der Velden

Lindgren - Chery - Kieftenbeld

Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer

Padt

Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk.

Speelde Groningen vorige week zo? Ik zou zelf denk liever Antonia i.p.v. VD Velden zien, of was die transfer destijds nog niet afgerond?

Geplaatst
  • Auteur
Speelde Groningen vorige week zo? Ik zou zelf denk liever Antonia i.p.v. VD Velden zien, of was die transfer destijds nog niet afgerond?

Ja zo speelden ze. Antonia kwam er aan het einde nog even in:

Ben zelf zeer benieuwd naar Islamovic dit seizoen, ik hoop dat die z'n wedstrijdjes gaat meepikken. Wedstrijd uitverkocht trouwens.

Geplaatst
Vind die Vd looi ook wel tof ;c

En ziek goed versterkt he. Vd Laan deed het vorig jaar uitstekend bij Cambuur, Hoesen is 5 klasse beter dan Zivkovic en hebben ze nog Antonia erbij gekregen en dat vind ik een ideale bankspeler.

Antonia is geen ideale bankzitter hoor. Dan gaat hij moeilijk lopen doen en wordt het een lastig ventje. Dat zal in het begin nog niet zo zijn, maar als hij langer niet aan spelen toekomt en hij merkt dat hij het niveau aankan dan gaat dat wel gebeuren. Maar zo'n iemand achter de hand hebben is altijd handig, daar hebben tegenstanders het altijd lastig mee.

Geplaatst

Erg makkelijk gegeven inderdaad, onterechte penalty imo. Al denk ik dat het nog wel goed gaat komen voor Groningen.