Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
7 uur geleden zei Thierryvane:

Is die Van Veen dan zo'n geweldenaar? Oprechte vraag. Scoort er veel in de Schotse competitie, oké. Ken hem verder niet.

Geen idee maar salaris van 6 ton is vrij fors

Geplaatst
Op 14-6-2023 om 07:22 zei Jotew:

Om dan vervolgens een nietszeggende keeper als Jurjus op te halen

Op 14-6-2023 om 13:13 zei Superboeren:

Poh wereldkeeper hebben ze binnengehaald hoor. :D

Ik neem aan dat ze hem met een strikje af hebben geleverd in Groningen? :D Beste transfernieuws tot nu toe. Fijn wat salarislast kwijt en hopelijk na twee jaar weer een keeper die wel van meerwaarde is.

Geplaatst
1 uur geleden zei Titan:

Ik neem aan dat ze hem met een strikje af hebben geleverd in Groningen? :D Beste transfernieuws tot nu toe. Fijn wat salarislast kwijt en hopelijk na twee jaar weer een keeper die wel van meerwaarde is.

is toch ongelofelijk dat je de ambitie hebt gelijk te promoveren, en dan een keeper haalt waarvan heel Doetinchem blij is dat hij vertrekt?

bewerkt door Jotew

Geplaatst

Groningen had toch die reservekeeper die 2 wedstrijden speelde en het toen best aardig deed? Jan de Boer? ofzo? Ik had hem gewoon de kans gegeven in de KKD. Jurjus was 1 seizoen goed, toen naar PSV toen niks meer. Altijd maar weer zo conservatief.

Geplaatst
27 minuten geleden zei Arezo:

Groningen had toch die reservekeeper die 2 wedstrijden speelde en het toen best aardig deed? Jan de Boer? ofzo? Ik had hem gewoon de kans gegeven in de KKD. Jurjus was 1 seizoen goed, toen naar PSV toen niks meer. Altijd maar weer zo conservatief.

Die is naar VVV dus gaat lastig dan. Leeuwenburg ook weg. Zullen toch een reservekeeper moeten hebben

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

Dat is vrij lastig ja, wel een aardige keeper toch?

Vond hem tegen PSV sterk keepen. Snap ook niet waarom niet meer kansen heeft gehad. Maar goed ik zie hem niet op de training. Had hem zelf wel graag vaker in actie gezien 

Geplaatst
Op 15-6-2023 om 23:29 zei Djurovski:

Hmmm heeft wel wat

uittenue-landscape-768x384.jpg

Pff dit shirt sluit naadloos aan aan het afgelopen seizoen. Vreselijk shirt....

Was net bij de eerste oefenwedstrijd tegen 2e klasser VV Annen. Een keurige 0-2 overwinning waarbij ook weer naadloos verder werd gegaan met de prestaties van afgelopen seizoen.

Tergend langzaam, geen enkele acties en amper schoten op doel. De keeper van Annen heeft nog geen 10 reddingen hoeven maken.

Geplaatst
Op 5-7-2023 om 22:36 zei Vis:

Pff dit shirt sluit naadloos aan aan het afgelopen seizoen. Vreselijk shirt....

Was net bij de eerste oefenwedstrijd tegen 2e klasser VV Annen. Een keurige 0-2 overwinning waarbij ook weer naadloos verder werd gegaan met de prestaties van afgelopen seizoen.

Tergend langzaam, geen enkele acties en amper schoten op doel. De keeper van Annen heeft nog geen 10 reddingen hoeven maken.

Vind hem wel leuk. 

Dat beloofd al weer weinig goeds 

Geplaatst

Tsja, heb ook wel eens woorden gehad met m'n werkgever dat ik even een weekje thuis bleef (wederzijds goed vinden), ging ik in het weekend ook wel gewoon een pilsje om drinken :P

Tuurlijk, handig is het allemaal niet van Suslov, maar kom op; moet hij dan als kluizenaar thuis gaan zitten?

Geplaatst
1 uur geleden zei Jotew:

Tsja, heb ook wel eens woorden gehad met m'n werkgever dat ik even een weekje thuis bleef (wederzijds goed vinden), ging ik in het weekend ook wel gewoon een pilsje om drinken :P

Tuurlijk, handig is het allemaal niet van Suslov, maar kom op; moet hij dan als kluizenaar thuis gaan zitten?

Kluizenaar niet, maar je gedragen als een profvoetballer wel.

Geplaatst
Op 1-8-2023 om 20:25 zei Djurovski:

Die mogen niet eens uit de band springen ?

Lijkt mij niet zo handig nee in zijn geval, 2 weken na eerdere schorsing?

Geplaatst

1e helft weer drama. 2e beter. Wel belachelijk dat van Veen gewisseld werd toen ze hem net meer zochten. Alle hoop nu op die fransoos van Manchester United