Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nu moet je niet denken dat ze allemaal van mij zijn. :cab: Maar ja, 5 idd. 2 business seats en 3 bij de sfeertribune (voor zover je daar van kan spreken).

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Eerste punt is binnen. Laatste 30 minuten waren qua voetbal en inzet beter dan de eerste 60 minuten. Had na de 2-2 ook nog wel de 3-2 verwacht, die op dat moment best terecht was.

Bas Nijhuis moet even opnieuw de spelregels doorlezen.

Geplaatst

Niet echt opvallend. Heb hem geen fouten zien maken, maar ook niet van die mooie ingrepen enzo.

Geplaatst

Ivens speelde goed, geen gekke dingen lopen doen en gewoon zijn taken uitgevoerd. Alleen is de communicatie achterin nog niet helemaal zoals het is. Dat zag je helemaal bij de 2e goal, waar Mounir helemaal vrij stond en iedereen elkaar aankeek.

En het kan aan mij liggen maar elke keer als deze scheids in Groningen is maakt ie fouten. Is het een fries ofzo:S

Geplaatst
Ivens speelde goed, geen gekke dingen lopen doen en gewoon zijn taken uitgevoerd. Alleen is de communicatie achterin nog niet helemaal zoals het is. Dat zag je helemaal bij de 2e goal, waar Mounir helemaal vrij stond en iedereen elkaar aankeek.

En het kan aan mij liggen maar elke keer als deze scheids in Groningen is maakt ie fouten. Is het een fries ofzo:S

Het is een tukker ;)

Maar Ivens speelde op zichzelf wel redelijk, maar de samenwerking met Granqvist (die ik overigens erg matig vond) was niet goed. Wel mooi dat we aan deze wedstrijd een punt hebben overgehouden. :D

Geplaatst
Niet echt opvallend. Heb hem geen fouten zien maken, maar ook niet van die mooie ingrepen enzo.

Nja, in de eerste minuut al meteen belangrijk dus dat is altijd mooi. Verder een soort Kruiswijk lijkt me. Niet al snel, kopsterk en tactisch redelijk.

@Petert; de beste man is klant van ons.

Geplaatst

Een klant nog wel. Haalt zeker hallucinerende spulletjes. Sorry, inkoppertje:whistle:

Geplaatst

Hoe was Kieftenbeld? Ik zag hem in de samenvatting met name in de eerste helft een aantal foutjes maken, maar een samenvatting is natuurlijk maar een klein deel van de gehele wedstrijd.

Geplaatst

Wat is die gast traag zeg. Zoals Frank al zegt was het terecht dat die werd gewisseld. Werd er compleet uitgelopen de hele tijd.

Geplaatst

Het is geen rechtsback he, maar meteen op niveau Eredivisie tegen Ajax spelen is meestal geen prettig debuut he. Hij zal wat moeten wennen.

Geplaatst
Het is geen rechtsback he, maar meteen op niveau Eredivisie tegen Ajax spelen is meestal geen prettig debuut he. Hij zal wat moeten wennen.

Dat kan wel zo zijn. Ik zeg alleen wat ik van hem vond die wedstrijd en dat was gewoon niet goed genoeg. Natuurlijk heeft die jongen tijd nodig en is het eigenlijk geen rechtsback maar al het gevaar van Ajax kwam over de linkerkant. We zullen zien hoe die zich ontwikkelt.

Geplaatst

Hij heeft inderdaad nooit rechtsback gespeeld, pas bij FCG doet hij dat. Snapte dan ook niet waarom Huistra hem niet op de plek van Sparv neer had gezet, en dan gewoon Hiariej rechtsback.

Geplaatst

Omdat Sparv dan wissel moet? Vond ik ook niet geweldig spelen maar dan heb je wel een links- en een rechtspoot op het middenveld.

Geplaatst

Dat er per se een links en rechts poot moet staan is gewoon onzin, er zijn zat ploegen die met 2 rechtspoten of 2 linkspoten centraal spelen. Maar ik hoop voor Kieftenbeld dat hij niet voor eeuwig als back gepositioneerd wordt, want hij is natuurlijk gewoon een middenvelder, en daar liggen ook zijn kwaliteiten.

Geplaatst
Dat kan wel zo zijn. Ik zeg alleen wat ik van hem vond die wedstrijd en dat was gewoon niet goed genoeg. Natuurlijk heeft die jongen tijd nodig en is het eigenlijk geen rechtsback maar al het gevaar van Ajax kwam over de linkerkant. We zullen zien hoe die zich ontwikkelt.

Geef ik je gelijk in.

En Sparv schat ik toch wat beter en meer solide op de plek op het middenveld dan Kieftenbeld. Al kan Kieftenbeld potentieel echt goed worden, maar moeten we ook niet vergeten dat Sparv ook niet de oudste is.

Geplaatst
Dat er per se een links en rechts poot moet staan is gewoon onzin, er zijn zat ploegen die met 2 rechtspoten of 2 linkspoten centraal spelen. Maar ik hoop voor Kieftenbeld dat hij niet voor eeuwig als back gepositioneerd wordt, want hij is natuurlijk gewoon een middenvelder, en daar liggen ook zijn kwaliteiten.

Ik zeg ook niet dat dat per sé moet maar als je de keuze hebt. Zelfs als Sparv een rechtspoot was had ik hem denk ik eerder in de basis gezet als Kieftenberg.

Edit: Wat Agger zegt dus. ;)

Geplaatst

Zelfs Koc had vorig jaar nog een beter debuut tegen Ajax. Je kan zien dat Kieftenbelt een middenvelder is. Aanvallend sterker dan verdedigend. Binnen een paar wedstrijden staat Hiariej gewoon weer in de basis.

Sparv is wel een baasje hoor, dit seizoen wordt zijn seizoen.

Geplaatst

Na de wedstrijd van zaterdag nog even met Pedersen en Enevoldsen gepraat. Ze vonden het zelf ook een donders saaie wedstrijd en zijn blij met een punt. Maar ze hadden het gevoel dat er meer viel te halen. Nou ik ook, dood en dood zonde. Maar goed. Al met al een prima begin..

En weer was kieftenbelt slecht.. Zet Harrie Harrie daar maar neer, en laat hem eerst maar even doorgroeien.

Geplaatst

2 punten wie had dit voorspelt? Prima begin. Ik ben wel benieuwd hoelang de trainer nog zijn hand boven het hoofd van Kieftenbeld houdt. Het is totaal geen back.