Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Valente en Vaessen werden wel gemist vandaag zo te zien. Jammer van het mislopen van de play-offs! 

7 uur geleden zei delichris:

Dat ene punt tegen Ajax kan gewoon belangrijk zijn en dan mag je toch juichen?

Geplaatst
7 uur geleden zei delichris:

Dat ene punt tegen Ajax kan gewoon belangrijk zijn en dan mag je toch juichen?

Het is toch anders dat je een punt pakt in de 98e minuut, dan dat je er 2 verliest in de 98e minuut. Maar goed om te weten dat je punt pakken niet mag vieren tegen almachtige en grote Ajax. De arrogantie, precies waarom 80% van Nederland juichte in de 98e minuut. 

Geplaatst
16 uur geleden zei cimbomcu:

Valente en Vaessen werden wel gemist vandaag zo te zien. Jammer van het mislopen van de play-offs! 

Traantje gelaten.

Geplaatst

Ook maar ff een lijstje maken

Etienne Vaessen 8,5 Eindelijk weer eens keeper die en punten pakt en een persoonlijkheid is. Klootzakje is het wel maar wel die van ons. Hopelijk blijft die nog een jaartje. Was ook wel weer heerlijk als CAPO tegen Zwolle

Marco Rente 6,5 Als rechtsback doet ie het redelijk. Centraal lijkt hij wat te kort komen. Zal voor mij de ideale 12 man zijn maar bij gebrek aan beter staat ie vaak basis.

Hjalmar Ekdal 9 Baas achterin. helaas gehuurd en zal waarschijnlijk niet nog een seizoen gehuurd kunnen worden. Al zal Groningen er alles aan moeten doen om hem te laten blijven tegen beter weten in

Thijmen Blokzijl 6,5 Maakt nog te veel fouten en mist wat body. Toch kan die er echt wel komen en was natuurlijk goud waard in de laatste thuiswedstrijd

Wouter Prins  6 Eigen jeugd , gedreven maar zie hier wel liever een versterking komen

Leandro Bacuna  6,5 Als rechtsback niet geweldig door de komst van Ekdal en Rente naar rechtsback op zijn geliefde middenveld terecht gekomen. Redelijk gedaan , Kan gemist worden maar hoop wel dat ie blijft 

Stije Resink 7 In het begin had ie het lastig , niet vreemd als je van Almere komt. Daarna heerlijk ontwikkeld en inmiddels een vaste keus in de basis. 

Dave Kwakman 7,5 was voor alle drie de partijen een goede keuze. Veel speelminuten en heeft zich goed ontwikkeld. Groningen had er veel aan en AZ krijgt een prima speler er voor terug

Luciano Valente 8,5 Als nummer 10 in de tweede seizoenshelft bepalend , mag nog wel meer scoren , Heerlijk talent die een stap hogerop zeker verdiend. Als zijn laatste actie de rode kaart was heerlijk gedaan 

Jorg Schreuders 6,5 Talentvol , 

Thom van Bergen 6,5 Belangrijk met belangrijke doelpunten ( Telstar , Ajax ) maar zijn rendement moet echt omhoog. Geeft wel altijd 100 % en kan zeer belangrijk worden

Hidde Jurjus 6,5 degelijke back up , zeurt niet zal komend seizoen ff eerste keus zijn met de schorsing van Vaessen. Of gaat een mooi avontuur aan wat hem zeker gegund zal worden

Rui Mendes 4 gewogen en te licht bevonden

Thijs Oosting 4 gekocht voor een miljoen , had dat miljoen maar overgemaakt naar Ekdal miskoop van jewelste

Finn Stam 3 Niet elke huurling van AZ is een schot in de roos. 

Tika de Jonge 6,5 Mag komend seizoen gewoon de kans krijgen. Leuke speler met talent

Noam Emeran - te weinig gebruikt, Hoop dat ie komend seizoen zijn kansen gaat krijgen

Marvin Peersman 5 klootzak altijd goed , leuke KKD voetballer hebben echt een goede linksback nodig

Romano Postema 5 Leuk voor de KKD , komt echt te kort voor het linkerrijtje eredivisie. Leuk dat ie eigen jeugd is maar nee met Postema komen we er niet

Mats Seuntjes 6 Kan het wel maar laat het niet altijd zien. 

Brynjolfur Willumsson 7 Geef die man een basisplaats

Geplaatst
Op 17-5-2025 om 12:20 zei cimbomcu:

Door deze wedstrijd is kans op Europees voetbal misschien wel weg.

Hoe rijm je dat met het vieren van dit gelijkspel?

Hoe ik dat rijm met het vieren van dit gelijkspel, staat letterlijk in de post die je quote.

Geplaatst
41 minuten geleden zei Djurovski:

Vaessen dus 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Die pakt ie dus ook nog wel. Kaplan geseponeerd is wel weer duidelijk dus KNVB

Pff en dan is het ze ondanks al hun inspanningen niet eens gelukt om Ajax kampioen te maken! Ze zullen het wel zwaar hebben daar in Zeist. Ach, ze konden hun frustratie in ieder geval botvieren op Vaessen. 

Geplaatst
27 minuten geleden zei Arles:

Pff en dan is het ze ondanks al hun inspanningen niet eens gelukt om Ajax kampioen te maken! Ze zullen het wel zwaar hebben daar in Zeist. Ach, ze konden hun frustratie in ieder geval botvieren op Vaessen. 

Slaan mag dus 

Aldus Arles

Geplaatst
10 minuten geleden zei Djurovski:

Slaan mag dus 

Aldus Arles

Um… oké?

Hutspot is lekkerder dan boerenkool

Aldus Djurovski

Geplaatst
16 minuten geleden zei Arles:

Um… oké?

Hutspot is lekkerder dan boerenkool

Aldus Djurovski

Ik zie nergens dat je de actie van kaplan afkeurt. Slaan is dus helemaal prima zolang je maar een shirt aan hebt van 020. 

Heb liever stampot andijvie trouwens

Geplaatst
15 minuten geleden zei Djurovski:

Ik zie nergens dat je de actie van kaplan afkeurt. Slaan is dus helemaal prima zolang je maar een shirt aan hebt van 020. 

Een tokkie uit Groningen die vanuit z'n vrachtwagen '020' typt. Het wordt steeds mooier hier :D

Geplaatst
13 minuten geleden zei Djurovski:

Dat is inderdaad precies wat ik zei. Mijn hemel. 

Geplaatst
25 minuten geleden zei JanVertonghen:

Een tokkie uit Groningen die vanuit z'n vrachtwagen '020' typt. Het wordt steeds mooier hier :D

Kom uit Drenthe en rij op een busje. Dus geen idee wie je nu bedoeld .  Ken ook niemand die je bedoeld 

bewerkt door Djurovski

Geplaatst
13 uur geleden zei Djurovski:

Vaessen dus 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Die pakt ie dus ook nog wel. Kaplan geseponeerd is wel weer duidelijk dus KNVB

Interessante schorsing. Als echt slaan is bewezen, had ik een veel hogere schorsing verwacht. Als het niet was bewezen, dan weer een lagere. 

Geplaatst

@Djurovski Ihatarren mogelijk naar Groningen. Hij mag daar shinen als een malle, maar ik zie de combinatie niet helemaal gebeuren. Groningen is juist net een beetje van de moeilijke jongens af. 

Geplaatst
20 uur geleden zei Chiemel:

@Djurovski Ihatarren mogelijk naar Groningen. Hij mag daar shinen als een malle, maar ik zie de combinatie niet helemaal gebeuren. Groningen is juist net een beetje van de moeilijke jongens af. 

Komend seizoen gewoon kampioen

Geplaatst
23 minuten geleden zei Fantasy:

Hoe waren de AZ-huurlingen vorig jaar in Groningen @Djurovski? Ik heb wel eens een potje van de FC gemist, maar zag vanmiddag wat foto's voorbijkomen dat ze bij AZ1 meetrainden.

Finn Stam was niet veel soeps. Maakte te veel fouten en speelde op het einde gelukkig ook bijna niet meer. Dave Kwakman was zeer belangrijk. Prima speler en gok dat die ook wel mee kan met AZ 1 maar anders mag die nog best een jaartje naar Grunn komen