Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Blind gaat wel een kans krijgen onder Frank de Boer denk ik. Kieftenbeld doet het trouwens wel steeds beter, maar Blind vond ik qua niveau een stuk verder dan hij. Ik hoop dus nog steeds dat ie komt, maar die kans is helaas wel een stuk minder geworden.

Trouwens, Palacio uit TP (zie ik nu pas), ik kom uit TB, maar ken wel veel uit TP, dus misschien ken ik jou ook wel. :P

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Net zo vaak verloren zeker? ;c Maar ik voetbal al anderhalf jaar niet meer door knieblessure

Geplaatst

Aah oke, ehm wij ooit verloren van TEO? Nog nooit volgens mij, ja 1x op een toernooi met 5-0 toen we allemaal smoor op t veld stonden. ;)

Geplaatst

Ik ken maar 1 Dijkhuizen uit dat rotdorp :p en dat is Jeroen Dijkhuizen geloof ik. Dus dat zal je dan wel wezen? In de b' ers midmid van Omlandia dacht ik.

Geplaatst
Ik ken maar 1 Dijkhuizen uit dat rotdorp :p en dat is Jeroen Dijkhuizen geloof ik. Dus dat zal je dan wel wezen? In de b' ers midmid van Omlandia dacht ik.

Haha, ehm ja, dat klopt allemaal. Behalve van dat rotdorp dan. :P

Geplaatst
Aah oke, ehm wij ooit verloren van TEO? Nog nooit volgens mij, ja 1x op een toernooi met 5-0 toen we allemaal smoor op t veld stonden. ;)

Was dat niet die wedstrijd toen met het dakterras die avond ervoor?

Geplaatst

Ehm, nu je het zegt, er is wel wat gebeurd die nacht. We hadden toen de middenstip gejat. :D

De scheids kwam toen de volgende dag met een kruiwagen op het veld. :mrgy:

Over een dakterras kan ik me alleen vaag iets herinneren, misschien dat jij dat beter weet? :P

Geplaatst

Ik weet het ook nog wel ;c Alle tafels en stoelen stonden ineens op't dak. Dakterras dus :p

Geplaatst

Geweldige overwinning, maar zwaar onverdiend. Matavz _O_

Verder heeft Blom uitstekend gefloten, alleen mogen we blij zijn dat Holla slechts geel kreeg.

Geplaatst

Prima gespeelde overwinning, hoewel onverdiend :P

Had niet verwacht dat we na een half seizoen er zo voor zouden staan. Goed werk Huistra en op naar de Europa League!

Geplaatst

Zwaar onverdiende overwinning gezien de 2e helft. Blom floot 1st nog helemaal niet zo slecht, maar ik moet toegeven dat hij zo nu en dan toch een foutje maakte;c

Geplaatst

Het laatste kwartier was GE-WEL-DIG. Heerlijk hoe het hele publiek inclusief de lange zijde en zuid compleet los gingen. En dan nog die 2-0 er bij op het eind, ik ben 3 rijen naar voren gevallen van het juichen, fantastisch, dit heb ik in tijden niet meer meegemaakt in de Euroborg. :D

Over de wedstrijd tja, je kan het onverdiend noemen, maar het gaat om kansen creëren en kansen afmaken en AZ deed dat beide niet voldoende. Kan Schaars wel mooi gaan lullen dat ze zo geweldig gespeeld hebben en dat ze Groningen weggetikt hebben, volgens mij vergeet ie dat ie verloren heeft, sukkeltje. :-D