Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wel raar hoor, hij heeft een afkoopsom van 3 miljoen. Als Fener hem wil hebben zal dat laatste miljoen toch ook niet zo'n groot probleem zijn? Natuurlijk legt Nijland alles onder de drie miljoen naast zich neer. En hoezo 'een zeer serieus bod'? Ik vind drie miljoen al een koopje voor Granqvist eigenlijk. Ik ben toch wel bang dat we hem kwijt raken...

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Wat moeten we in hemelsnaam met Wuytens? En ook het contract van VDLaak gaat verlengt worden. Ik vind het allebei 2 slechte zaken. Wuytens is een centrale middenvelder en daar hebben we Hiariej, Sparv, Femi, Holla, Bacuna, Andersson al voor. En vdLaak laat de laatste jaren steeds weer zien dat zijn leeftijd parten gaat spelen en dat hij toch te sloom voor dit niveau wordt.

Geplaatst
Wat moeten we in hemelsnaam met Wuytens? En ook het contract van VDLaak gaat verlengt worden. Ik vind het allebei 2 slechte zaken. Wuytens is een centrale middenvelder en daar hebben we Hiariej, Sparv, Femi, Holla, Bacuna, Andersson al voor. En vdLaak laat de laatste jaren steeds weer zien dat zijn leeftijd parten gaat spelen en dat hij toch te sloom voor dit niveau wordt.

Wuytens is controleur en kan heel goed op linksback uit de voeten. Concurrentie voor Stenman kan nooit verkeerd zijn. Je kan niet Andersson/Bacuna en Femi/Holla/Sparv/Hiariej in het zelfde rijtje noemen. De eerste twee zijn compleet andere spelers. Daarnaast is Femi een grote flop. Ik denk dat Wuytens wel van toegevoegde waarde kan zijn voor Groningen.

Geplaatst

Als je word verhuurd aan De Graafschap, en daar steek je niet eens boven de rest uit, dan is het zeker geen aanwinst vooor Groningen.

Geplaatst
Wel raar hoor, hij heeft een afkoopsom van 3 miljoen. Als Fener hem wil hebben zal dat laatste miljoen toch ook niet zo'n groot probleem zijn? Natuurlijk legt Nijland alles onder de drie miljoen naast zich neer. En hoezo 'een zeer serieus bod'? Ik vind drie miljoen al een koopje voor Granqvist eigenlijk. Ik ben toch wel bang dat we hem kwijt raken...

3,5 miljoen is de afkoopsom. :LO: Daarbij zal de media wel hebben doorgevraagd aangezien het bod niet bekend gemaakt is. Daarom noemen ze het 'zeer serieus bod'.

Wuytens, direct halen. Net als Pluim, Boymans e.d. allemaal spelers die al ervaring hebben op het hoogste niveau en gewoon goede voetballers zijn. Wuytens op linksback hoeft niet, we hebben Stenman en Metaj (al wil die zelf graag weg). Op het middenveld: Holla, Hiariej, Sparv, Femi en Kieftenbeld. De laatste staat meestal rechtsback. Femi moet veel vertrouwen hebben dan is het echt een baas, maar als hij dat niet voelt dan speelt ie pauper. Als Sparv zo blijft spelen is die in de zomer weg. Hiariej is een leuke bankzitter en Holla mag wat mij betreft direct weg.

V.d. Laak z'n contract moet verlengd worden. Altijd 1000% inzet, misschien niet de beste voetballer maar inzet jongens niet gezond.

@Maldini; Als je in zo'n pauperteam speelt dan kan je je kwaliteiten ook niet tonen.

Geplaatst
Als je word verhuurd aan De Graafschap, en daar steek je niet eens boven de rest uit, dan is het zeker geen aanwinst vooor Groningen.

Dat is jouw mening. Ik zie het anders. Hij is toen een half jaar verhuurd inderdaad en hij had ineens middelmatige tot matige spelers om zich heen. Club en medespelers zijn bepalende factoren. Daar moet hij zich aan aanpassen. Voor je het weet is het half jaar om. De Graafschap draaide ook niet goed. Zo'n verhuurperiode van een half jaar is alleen goed voor speelminuten. Ik denk dat hij bij Groningen van toegevoegde waarde zou zijn.

Wat Frank zegt dus.

Geplaatst

Natuurlijk, maar het verschil tussen Groningen en De Graafschap is zo groot. Hij had gewoon moeten excelleren bij de Superboeren, niet gedaan. Hij was toen ook jonger en dan ook nog eens onervaren. Misschien is hij kwalitatief verbeterd, maar dat weet ik niet, want hij speelt bijna nooit mee met het eerste van PSV.

Geplaatst

Hij traint alle dagen met de grote jongens mee en valt de laatste wedstrijden steeds meer in. Kwalitatief is hij zekers te weten beter geworden.

Geplaatst
Natuurlijk, maar het verschil tussen Groningen en De Graafschap is zo groot. Hij had gewoon moeten excelleren bij de Superboeren, niet gedaan. Hij was toen ook jonger en dan ook nog eens onervaren. Misschien is hij kwalitatief verbeterd, maar dat weet ik niet, want hij speelt bijna nooit mee met het eerste van PSV.

Hoe kan je excelleren als je teamgenoten(de graafschap-spelers) amper een bal over 10 meter kunnen spelen?

Geplaatst
Matavz en Tadic disciplinair gestraft

FC Groningen-trainer Pieter Huistra liet Tim Matavz en Dusan Tadic tegen SC Genemuiden vanwege disciplinaire redenen op de bank beginnen. Dat meldt RTV Noord.

Matavz en Tadic (foto) waren te laat op komen dagen voor de wedstrijdbespreking en daarom zette Huistra het tweetal op de bank. Tadic bleef daar negentig minuten lang zitten, maar Matavz mocht in de tweede helft invallen.

Voor FC Groningen werd het bekerduel bij Genemuiden een benauwde aangelegenheid. De Eredivisieclub won met 2-3 en gaat door naar de kwartfinale.

Dit is nieuw voor mij. Nou ja, scheelt dat het in een bekerwedstrijd was ;c.

Geplaatst
Hoe kan je excelleren als je teamgenoten(de graafschap-spelers) amper een bal over 10 meter kunnen spelen?

Natuurlijk is De Graafschap een slecht team, maar zo erg was(is) het ook weer niet gesteld.

Geplaatst

Wuytens werd sowieso niet goed gebruikt bij De Graafschap, hij kreeg taken mee die totaal niet bij zijn capaciteiten pasten. En als jonge jongen een zware taak krijgen om een tegen degradatie voetballend team aan de hand te nemen, dat is ook nogal veel gevraagd. ;)

Geplaatst

Ik vond het gister niet goed, maar ook niet bar slecht. We hebben 2e helft kansen gehad om het gewoon op slot te gooien, dat laten ze na(zie Pedersen en Hiariej).

Geplaatst

Ja, dat ben ik met je eens. Ach, je moet ook niet te vee aandacht aan zo'n wedstrijd besteden. Het belangrijkste is dat ze er komend weekend staan :).

Geplaatst

Ik ga me hier ook niet druk om maken. De meeste topklassers draaien moeiteloos mee in de eerste divisie en zo'n moeizame bekeroverwinning bij de amateurs heeft ook altijd wel weer zn charme. Ik maak me nergens druk om, belangrijkste is idd dat ze er zondag staan. ;)

Geplaatst

Genemuiden is volgens mij niet bepaald een hoogvlieger in de topklasse. Maar clubs als IJsselmeervogels draaien denk ik makkelijk bovenin mee in JL

Geplaatst
3,5 miljoen is de afkoopsom. :LO: Daarbij zal de media wel hebben doorgevraagd aangezien het bod niet bekend gemaakt is. Daarom noemen ze het 'zeer serieus bod'.

Wuytens, direct halen. Net als Pluim, Boymans e.d. allemaal spelers die al ervaring hebben op het hoogste niveau en gewoon goede voetballers zijn. Wuytens op linksback hoeft niet, we hebben Stenman en Metaj (al wil die zelf graag weg). Op het middenveld: Holla, Hiariej, Sparv, Femi en Kieftenbeld. De laatste staat meestal rechtsback. Femi moet veel vertrouwen hebben dan is het echt een baas, maar als hij dat niet voelt dan speelt ie pauper. Als Sparv zo blijft spelen is die in de zomer weg. Hiariej is een leuke bankzitter en Holla mag wat mij betreft direct weg.

V.d. Laak z'n contract moet verlengd worden. Altijd 1000% inzet, misschien niet de beste voetballer maar inzet jongens niet gezond.

@Maldini; Als je in zo'n pauperteam speelt dan kan je je kwaliteiten ook niet tonen.

Femi een baas? Ja dat zei Nijland toen ie kwam ja, maar ik heb het werkelijk nog nooit gezien. Hij kan vrij aardig een bal veroveren, maar hij durft werkelijk nooit risico te nemen. Altijd komt ie daarna met een pass opzij maar meestal na heel lang nadenken een pass terug. Haalt enorm het tempo uit het spel.

Hiariej vind ik inmiddels wel meer dan een leuke bankzitter. Als rechtsback vond ik hem nooit erg sterk, maar op het middenveld blijkt ie opeens behoorlijk te kunnen voetballen. Voor de rest ben ik het met je eens trouwens. Van de Laak verlengen. Uitstekend om die erbij te hebben. Misschien niet voor in de basis, maar als er op het middenveld iemand uitvalt heb je een hele goeie vervanger achter de hand.

Geplaatst

Van de Laak kun je het ook niet bij maken om nu niet te verlengen. Zelfde verhaal als met Nalbantoglu van De Graafschap. En daarnaast is het gewoon een goeie gast die nooit zeikt of verzaakt, dus hij verdient dat sowieso.

Femi is gewoon de grootste miskoop aller tijden. Dat gaat nooit meer wat worden, voor elk bedrag wegdoen die gast, want waarschijnlijk verdient ie een topsalaris, dat heeft ie sowieso al als niet EU-speler. Hij heeft een leuke lach maar voetballen kan ie niet.

Geplaatst

Ja idd erg raar,

Volgens mij een claudule van 3,4 miljoen.

Maarja, Groningen kennende hebben ze allang een vervanger op het oog voor zowel Granqie als Matavz.

Geplaatst

Femi heeft geen clausule van 3,4 miljoen hoor. Zou wel heel raar zijn als je em zelf voor 3,3 miljoen (;e) koopt. We mogen al blij zijn als ie een paar ton oplevert. ;e

Geplaatst
'Uruguayaan Jones op weg naar FC Groningen'

FC Groningen lijkt zich deze winter toch te versterken. Volgens het Uruguayaanse Quenonino is de club dicht bij het aantrekken van Matias Jones.

De negentienjariga aanvaller staat volgens het medium al langer in de belangstelling van verschillende Nederlandse clubs, FC Groningen lijkt nu toe te happen. De sportkrant schrijft dat FC Groningen reeds tot een mondeling akkoord over de transfersom van de aanvaller kwam met diens club Danubio.

De verwachting is dat de transfer nog deze week defintief afgerond zal worden, zo schrijft het medium. Anibal Bozzolo, bestuurder van Danubio, laat weten dat de club nu in afwachting is van de bevestiging van FC Groningen, alvorens de transfer openbaar gemaakt zal worden.

Jones, speler van Uruguay onder 20, staat te boek als een sterke, behendige en snelle spits. Ondanks zijn jonge leeftijd speelt hij al een belangrijke rol in het elftal van Danubio.

Geplaatst
Femi een baas? Ja dat zei Nijland toen ie kwam ja, maar ik heb het werkelijk nog nooit gezien. Hij kan vrij aardig een bal veroveren, maar hij durft werkelijk nooit risico te nemen. Altijd komt ie daarna met een pass opzij maar meestal na heel lang nadenken een pass terug. Haalt enorm het tempo uit het spel.

Hiariej vind ik inmiddels wel meer dan een leuke bankzitter. Als rechtsback vond ik hem nooit erg sterk, maar op het middenveld blijkt ie opeens behoorlijk te kunnen voetballen. Voor de rest ben ik het met je eens trouwens. Van de Laak verlengen. Uitstekend om die erbij te hebben. Misschien niet voor in de basis, maar als er op het middenveld iemand uitvalt heb je een hele goeie vervanger achter de hand.

Femi is een verdomd goede voetballer. Hij heeft weinig risico in z'n spel dat klopt, maar hij speelt precies hetzelfde als Sparv. Sparv haalt ook vaak het tempo uit het spel, speelt vooral passjes opzij/acheruit (let maar eens op) alleen maakt hij nog wel eens een doelpunt. Femi heeft vertrouwen nodig, maar als hij niet speelt dan krijgt hij die ook niet.

Hiariej is een laif jonkie, maar soms denk ik dat hij wat agressie mist zoals Holla die wel heeft. Alleen heeft Holla niet de kwaliteiten van Hiariej en daarbij vind ik Holla echt een overschatte voetballer, net als Bacuna.