Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Groningen. ;e

Nijhuis is ook echt een enorme drol. Eerst al tegen Excelsior en nu weer. Verschil is dat deze wedstrijd echt compleet kansloos was van Groningen kant. Tering wat een drama. ;e

Geplaatst

3-1 achter tegen Heracles, begint wel erg te worden hoor. Zie de wedstrijd zelf niet, maar zo kom je natuurlijk nooit uit je dip. Wel jammer, had Groningen graag mee zien strijden om de titel.

Geplaatst

Ik ben er echt helemaal klaar mee. Wat een stelletje klootviolen zeg, ongelofelijk. Luciano heeft voor mij nu echt afgedaan, wat een clown. Lachman kan et niveau niet aan, Granqvist begint raar te doen, Ivens verdedigde als een wijf, Stenman was de weg kwijt, Sparv speelde zijn allerslechtste wedstrijd, Hiariej niet gezien, Tadic was de enige speler met een actie, Bacuna kan het niveau niet aan, Enevoldsen is nog nooit goed geweest en Pedersen wint geen enkel duel. Wat een fucking drama. Op de tribune was het op het eind maar cynisch juichen voor elke doelpoging van Heracles. Wat een trieste bende dit. Zo, deze frustratie moest er ff uit. ;e

Maar goed, als Granqvist die penal gewoon maakt is het klaar.

Geplaatst
Ik ben er echt helemaal klaar mee. Wat een stelletje klootviolen zeg, ongelofelijk. Luciano heeft voor mij nu echt afgedaan, wat een clown. Lachman kan et niveau niet aan, Granqvist begint raar te doen, Ivens verdedigde als een wijf, Stenman was de weg kwijt, Sparv speelde zijn allerslechtste wedstrijd, Hiariej niet gezien, Tadic was de enige speler met een actie, Bacuna kan het niveau niet aan, Enevoldsen is nog nooit goed geweest en Pedersen wint geen enkel duel. Wat een fucking drama. Op de tribune was het op het eind maar cynisch juichen voor elke doelpoging van Heracles. Wat een trieste bende dit. Zo, deze frustratie moest er ff uit. ;e

Maar goed, als Granqvist die penal gewoon maakt is het klaar.

Geef je helemaal gelijk, vooral over Granqvist. Wtf is er met die man aan de hand joh.;e

Geplaatst

Hadden ze die Jones nou maar meteen gehaald. Had je ook niks gemoeten met Enevoldsen.

Geplaatst

Das altijd achteraf praten.

Morgen de vierde dikke nederlaag op rij. Niet alleen omdat Groningen het dramatisch slecht doet, maar ook omdat Bossen fluit. ;e;e;e;e;e;e;e;e

Geplaatst

Ik mis een groot deel van de wedstrijd door het werk. Maargoed, ik verwacht toch niet een overwinning.

Geplaatst
Ik mis een groot deel van de wedstrijd door het werk. Maargoed, ik verwacht toch niet een overwinning.

Had em beter niet aan kunnen zetten. Echt waardeloos weer. En dan heb je Bossen die rond huppelt alsof ie een dildo in zen poepgat heeft. En daarboven op heb je die commentator die voor Utrecht is. Waardeloos.

Geplaatst

Drama idd. Je ziet dat we gewoon een spits missen. Matavz dus echt van levensbelang.

Geplaatst

Toen Garcia achter de spits speelde haalde Groningen veel meer punten. En dat kan je niet ontkennen want dat is gewoon een feit.

Geplaatst

Mamadov waarschijnlijk in de basis zaterdag.. Misschien dat dat wat is. Doet het wel lekker bij de beloften.