Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

WUUT WTF man Koninklijke Nederlandse Groningen Bond ofzo, wtf joh :S:S:S:S

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Wanneer is de huldiging eigenlijk? Anders pak ik zondag na het werk direct de trein naar Groningen, flink kapot zuipen en dan maandag wel weer terug:p

Geplaatst

Volgens mij zondag op de grote markt.;)

Galatasaray heeft interesse in Granqvist. Voetbalzone meldt dat er een ontsnappingsclausule van 2 miljoen in zijn contract staat. Ik dacht altijd gehoord te hebben dat die 3 miljoen was. Maar het lijkt me dat Granq nu wel weggaat met nog 1 jarig contract.:(

Geplaatst

12:30 uur is echt een kuttijd. Ik ga met m'n team naar Ameland dit weekend, maar deze wedstrijd wil ik eigenlijk niet missen. Dat wordt zwaar brak de boot op.

En over Granqvist, die clausule is niet zo gek, daar waren altijd al geruchten over. En met nog een 1-jarig contract is 2 miljoen een heel redelijk bedrag.

Geplaatst
Het moment maakt echt niet uit, het is gewoon dom.

Daarom ook dat het tussen haakjes staat he ;)

Geplaatst

Ja denk dan toch echt dat ik zondag de 1e trein pak die ik kan pakken en dan misschien pas om 12 uur in groninge ben mja, dikke care:p Kut, laatste trein gaat om kwart op 7.

Geplaatst

Holla kan niet meedoen vs ADO. Dan wordt het waarschijnlijk Kieftenbeld terug op rechtsback en Hiariej-Ajilore centraal.

Geplaatst
En over Granqvist, die clausule is niet zo gek, daar waren altijd al geruchten over. En met nog een 1-jarig contract is 2 miljoen een heel redelijk bedrag.

Ik meen opgevangen te hebben dat de clausule iets meer dan 2 miljoen is, rond de 2.3/2.4

Geplaatst

Voor een speler met nog maar één jaar contract misschien wel te veel.

ADO mist naast hun spits ook Vicento.

Geplaatst

2.3 voor Granq is hoe dan ook te weinig. Al heeft ie nog maar 1 maand een contract.

Geplaatst

5-1 pff, moet wel zeggen dat Luciano veruit de slechste keeper is van heel Nederland met de Jupiler League erbij. ;e