Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Goed dat Matavz is weggegaan. Wisselvallig als de pest en 7.5 miljoen kan je en mag je nooit laten liggen.

Geplaatst
Goed dat Matavz is weggegaan. Wisselvallig als de pest en 7.5 miljoen kan je en mag je nooit laten liggen.

Jij denkt dat een spits elke wedstrijd nadrukkelijk aanwezig moet zijn ofzo? Voor Groningen-begrippen is Matavz een topspits. Met hem maak je veel meer kans op Europees voetbal en dat is iets wat ik nu eindelijk weer eens wil. Fiorentina uit was onvergetelijk, maar ook al weer te lang geleden. Hopelijk staat Teixeira er meteen, maar dat is denk ik moeilijk te verwachten.

Geplaatst

Ik gok bod van Twente, maar dat is een pure gok. En hopen dat Groningen nog een keeper gaat halen, of op zijn minst Luciano op goal.

Geplaatst

FC Groningen-Lierse SK 1-1. Met veredeld B-elftal hoorde ik, hecht ik niet veel waarde aan.

Geplaatst

Pedersen in de basis, Teixeira begint op de bank. Hopen op het Nordstrand scenario haha.

Geplaatst

Dat hij de winnende maakt tegen Heerenveen.

Geplaatst

Tja, zonde. Heb wel vertrouwen in Texeira, kan meevoetballen en kreeg 1 halve kans en was direct zeer gevaarlijk.

Geplaatst

Nou, Texeira mocht er wel wat maken. Samenvattend; Belabberde eerste helft, tweede helft iig beter. Je merkt duidelijk dat Groningen nog zoekende is. Kenmerkend voor de eerste helft was Bacuna, welgeteld 0 goede acties.

Geplaatst

Wat ik niet snap is het gebrek aan vertrouwen op dit moment. De eerste twee wedstrijden heeft Groningen het beste voetbal gespeeld wat ik in jaren heb gezien. (en nee, ik overdrijf niet) Vol vertrouwen, ingestudeerde combinaties, hoog tempo, veel druk; het zag er allemaal prachtig uit. Alleen kregen we steeds tegengoals in de eindfase.

Dus ja de verdediging is matig, maar dan snap ik niet waarom de rest van het team dan ook meteen vertrouwen verliest..

Nouja, iig drie punten.

Geplaatst

Wat me wel weer positief opviel is dat Tadic de 2e helft weer een paar geniale passjes en acties had. Was dit seizoen nog niet erg sterk, maar hopelijk trekt ie dit door. En Texeira, die jongen komt er wel.

Geplaatst

Hmm ik hoop dat je het goed ziet, ik zag dat gister nog niet zo. Ik wacht nog even met mn oordeel. Zeikenat geregend trouwens en dan ook nog zo'n saaie kutpot, achja 3 punten. :P