Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Hij moet niet recht, hij moet op de 10. Ik zou het dan zo neerzetten;

Femi (VM), Bacuna (RM), Enevoldsen (LM), Lovre (AM)

Nieuwe veld ligt er trouwens prima bij. Vandaag even wezen kijken maar zag er goed uit. Na vorige week donderdag had ik wat twijfels maar is nu gewoon een goede grasmat.

Geplaatst

Veld ligt er heerlijk bij:D Ben er weer helemaal klaar voor, we laten Kruiswijk even zien dat hij een domme zet heeft gemaakt met Anderlecht. Hij had beter kunnen blijven. Alleen jammer dat Brian op doel staat, lutser eerst klas.

FEMI:D

Geplaatst

Hopelijk is het volgende week ook drama, en als Daley maar niet scoort ala Jantje met RKC paar jaar geleden.

Geplaatst

Jan scoorde de 2-2. Dus was verschil tussen 3 punten en 1punt...;)Ik bedoelde dat meer. Eigenlijk mag niemand scoren, nog maar zo weinig goals tegen:D

Geplaatst

Zou er niet van uitgaan maarja we spelen donderdag natuurlijk ook, hopen dat we ons daar niet te veel hoeven inspannen maar belooft een zware wedstrijd te worden..

Geplaatst
Veld ligt er heerlijk bij:D Ben er weer helemaal klaar voor, we laten Kruiswijk even zien dat hij een domme zet heeft gemaakt met Anderlecht. Hij had beter kunnen blijven. Alleen jammer dat Brian op doel staat, lutser eerst klas.

FEMI:D

Brian is een prima doelman hoor. Heeft hij gisteren ook weer bewezen.

Wedstrijd was eerste 10 minuten leuk (met 6 corners ofzo voor Groningen)en daarna een drama. Gelukkig was het lekker weer :)

Geplaatst

Van Loo is een prutser. Als hij een fout maakt durft hij nog te beweren dat het een fout van de verdediging is. Jammer dat hij heeft verlengd.

Geplaatst
ach ja.. leuke club.

alleen de enige fans die ze hebben wonen in de omgeving

geen andere reden om fan van groningen te worden.

Toch even reageren op een post van bijna een jaar geleden. Ik woon al bijna mijn hele leven in Friesland, dichterbij het ALS dan bij de Euroborg of voorheen het Oosterpark, ik heb zelfs nog mijn school gevolgd in Heerenveen maar ik ben altijd al supporter van FCG geweest en heb nooit iets met SC Heerenveen gehad, terwijl 95% in mijn omgeving dat wel heeft. FC Groningen heeft wel degelijk aantrekkingskracht buiten de provincie, en dat die kleiner is dan er binnen is logisch. Dat is bij elke provincieclub zo en zal altijd zo zijn.

Van Loo is een prutser. Als hij een fout maakt durft hij nog te beweren dat het een fout van de verdediging is. Jammer dat hij heeft verlengd.

FCG heeft hem verlengd, dan gaat die jongen natuurlijk niet weigeren. Die weet op zijn leeftijd ook dat hij niet zoveel betere mogelijkheden kan krijgen. Gelukkig kan hij zich prima schikken in de reserverol en moeten we maar hopen dat we niet al te vaak een beroep op hem moeten doen. Luciano is trouwens niet veel beter, dat is ook een prutser. Uberhaupt zijn er weinig goede keepers te krijgen in Nederland, je kan Van Loo niet gaan verlengen maar dan moet je een ander aantrekken die waarschijnlijk nauwelijks beter zal zijn.

Brian is een prima doelman hoor. Heeft hij gisteren ook weer bewezen.

Wedstrijd was eerste 10 minuten leuk (met 6 corners ofzo voor Groningen)en daarna een drama. Gelukkig was het lekker weer :)

Van Loo is een onzekere factor achterin, met Brian in het doel laten onze verdedigers vaker steken vallen dan met Luciano in het doel.

Geplaatst

Nou dan hebben jullie een heel ander beeld van Van Loo als ik. Een club als Groningen mag zeer blij zijn met een tweede keeper als van Loo. En Luciano een slechte keeper? Die heeft al wat punten voor Groningen gepakt hoor. Nee Groningen heeft qua keepers niet te klagen op het moment.

Geplaatst

Luciano heeft een goede/rustige uitstraling en een zeer katachtige reactie waardoor het een topkeeper lijkt. Maar in praktijk zie je hem toch nog best vaak grabbelen, soms zonder gevolg en soms met. Van Loo daarin tegen is zelf zo onzeker als het maar kan en wil de bal niet eens in zijn buurt hebben. Daarbij heeft hij een reactie van 0,0 die vent is zo ontzettend traag.

Geplaatst
Luciano heeft een goede/rustige uitstraling en een zeer katachtige reactie waardoor het een topkeeper lijkt. Maar in praktijk zie je hem toch nog best vaak grabbelen, soms zonder gevolg en soms met. Van Loo daarin tegen is zelf zo onzeker als het maar kan en wil de bal niet eens in zijn buurt hebben. Daarbij heeft hij een reactie van 0,0 die vent is zo ontzettend traag.

Mwah je punt over Luciano kan ik begrijpen. Dat grabbelen gebeurt inderdaad wel af en toe maar soms haalt hij er ook fantastische ballen uit. Nee het is geen Casillas of van der Sar maar dat mag je ook niet verwachten. Van Loo is ook geen topkeeper nee maar wel een prima tweede keeper voor FC Groningen. Sterk in de lucht en redelijke reflexen. Met de bal aan de voet is hij niet zo zeker nee maar toch zie ik hem zelden echte fouten maken hoor.

Geplaatst

Ik had een vraagje aan de Groningen supporters. Wat denken jullie over Daley Blind? Kan hij volgend seizoen een basisspeler worden, waarschijnlijk als linksback, of komt hij voorlopig nog te kort en kan hij beter bij jullie blijven?

Geplaatst

Hij komt niet te kort maar kan wel beter bij ons blijven. ;)

Nee als je hem ziet spelen zie je gewoon dat hij zoveel talent heeft. Hij heeft een uitstekende techniek en is zo slim. Hij is misschien niet de grootste maar wint wel veel duels omdat hij er op een slimme manier ingaat. Ik denk dat Ajax heel veel plezier aan hem kan beleven. Die jongen heeft gogme (om het op zijn Van Gaals te zeggen).

Geplaatst
Mwah je punt over Luciano kan ik begrijpen. Dat grabbelen gebeurt inderdaad wel af en toe maar soms haalt hij er ook fantastische ballen uit. Nee het is geen Casillas of van der Sar maar dat mag je ook niet verwachten. Van Loo is ook geen topkeeper nee maar wel een prima tweede keeper voor FC Groningen. Sterk in de lucht en redelijke reflexen. Met de bal aan de voet is hij niet zo zeker nee maar toch zie ik hem zelden echte fouten maken hoor.

Ik vind Van Loo net niks zeg maar. Bij corners en voorzetten is hij toch zwak omdat hij niet durft te komen, dus zwak in de lucht. De reflexen zijn gewoon te langzaam. Zelden fouten maken? Doordat hij niet durft/durfde te komen bij corners/voorzetten leek het alsof het geen fouten waren, maar als hij gewoon kwam waren het geen tegengoals, dus fouten.

Geplaatst

Van Loo is gewoon net niks. Het is een slungel die gewoon te kort komt voor het niveau waar je naar moet streven als club. Luciano is gewoon een zeer bewegelijke keeper die te klein is. Maar dit lost hij op door zijn katachtigheid.

Blind is gewoon een held, die kerel speelt elke week gewoon goed en heeft volgens mij elke wedstrijd ergens anders gestaan. Of hij al goed genoeg is voor ajax? Natuurlijk, goed genoeg voor Groningen is goed genoeg voor ajax. Nee gekheid, denk dat hij rustig gebracht moet worden volgend seizoen. Niet overhaasten want het zou zonde zijn als deze jongen het niet gaat halen.

Geplaatst
Ik had een vraagje aan de Groningen supporters. Wat denken jullie over Daley Blind? Kan hij volgend seizoen een basisspeler worden, waarschijnlijk als linksback, of komt hij voorlopig nog te kort en kan hij beter bij jullie blijven?

Het niveau kan hij aan, maar hij moet alleen terug naar ajax gaan als hij daar een basisplaats heeft én op een voor hem goede positie mag spelen. Het zal dus afhangen van de concurrentie op zijn positie(s) als het gaat om wel of niet naar ajax gaan. Als hij verstandig is kiest hij voor nog een jaar Groningen en daarna bij ajax de ster te worden.

Geplaatst

De kogel is door de kerk. Nortstrand blijft niet.

FC Groningen besluit optie in contract Nordstrand niet te lichten

Maandag, 22 maart 2010 om 16:07

FC Groningen neemt na dit seizoen afscheid van Morten Nordstrand. De Noorderlingen moesten voor 1 april laten weten of zij de optie in het huurcontract van de aanvaller wilden lichten, maar hebben besloten om hier van af te zien. Nordstrand keert aan het einde van het seizoen zodoende terug naar FC Kopenhagen.

De Deense club verhuurt de aanvaller dit seizoen aan Groningen, maar mede door blessureleed kwam Nordstrand niet verder dan twaalf wedstrijden. Daarin wist hij twee keer te scoren, waardoor Groningen besloot om de samenwerking te beëindigen. Nordstrand maakt het seizoen nog af in Nederland, maar keert daarna terug naar Denemarken.

“Nordstrand heeft in de periode dat hij tot nu toe bij ons is, de rol zoals wij die met hem voor de langere termijn voor ogen hebben, niet voldoende kunnen bevestigenâ€, legde manager technische zaken Henk Veldmate uit op de website van Groningen. “Daarbij is het blessureleed dat hij hier heeft gekend natuurlijk ook een belangrijk aspect geweest. Het gaat voor FC Groningen-begrippen om een toptransfer en de beslissing weegt mede om die reden dan ook extra zwaar.â€

Bron: voetbalzone.nl

Vind het niet echt een schande ofzo, hij heeft weinig gepresteerd en was vooral geblesseerd. Een nieuwe ervaren spits zou zeker niet weggewuifd worden, maar dan iig iemand die nog scoort. Morten heeft op mij geen goede indruk achter gelaten, dus ik ben er niet rouwig om. Nu maar hopen dat de staf al wel een andere spits op het oog heeft. Want wat er nu loopt is te weinig, talent genoeg, maar daar redt je het niet alleen mee.

Geplaatst

Dat Nordstrand niet definitief gehaald zou worden zat er alle lange tijd aan te komen. Heel verstandig van de FC, de mentaliteit is goed maar de kwaliteiten zijn niet hoog genoeg aanwezig.

Er komt absoluut wel een ander daar zit ik niet over in want ook de staf van de FC weet dat er een afmaker moet komen aangezien we met alleen Matavz nog niet de oorlog kunnen winnen.

Geplaatst

Wat vinden jullie eigenlijk van Koç?

Jammer van Nordstrand, al reageer ik niet echt objectief. Nordstrand heeft me met Groningen kampioen gemaakt. :D