Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kan natuurlijk alsnog. Van Groningen mag hij best weg, maar niet zonder financiële zekerheid.

Het is wel te hopen ja, zeker voor zo'n bedrag. Valt wel een betere / goede vervanger voor te halen.

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

[MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Wie denken jullie dat Groningen heeft betrokken in de spelersruil met Antonia. Ik vermoed zelf (helaas) Hieraje oid

Geplaatst
[MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Wie denken jullie dat Groningen heeft betrokken in de spelersruil met Antonia. Ik vermoed zelf (helaas) Hieraje oid

Ik weet het niet, wellicht een keeper. Maar ik hoop op Hiariej :D

Geplaatst
Ik weet het niet, wellicht een keeper. Maar ik hoop op Hiariej :D

Daar ben ik dus ook bang voor. Keeper niet denk ik, hebben we al.

Geplaatst
Daar ben ik dus ook bang voor. Keeper niet denk ik, hebben we al.

Hiariej ontkent het zelf, schijnt nu om een aanvaller te gaan. Zeefuik wellicht, of Hagenauw.

Geplaatst

Komt helemaal niemand, Antonia is verkocht voor €200.000 door een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract. Dus gelukkig geen Hiariej of Zeefuik.

Misschien dat er nog wel iemand komt van Groningen, maar dat zou dan niets met deze transfer te maken hebben.

Geplaatst

Groningen in de Europa League tegen het Schotse Aberdeen of FC Daugava Riga uit Letland

Geplaatst

Is zowaar een relatief moeilijke loting denk ik, al moet je ze toch kunnen hebben. Wel een club met historie(mocht het Aberdeen worden) Sterker nog, het is een oud-kampioen :P

Geplaatst
  • Auteur
Aardige keeper. Vind hem persoonlijk geen topper

Voor Groningen vond ik het wel een puntenpakker. Niveautje hoger moet ik het nog maar zien.

Geplaatst
  • Auteur

Opstelling tegen Aberdeen donderdag:

Basis:

Kostic - Hoesen - Van der Velden

Lindgren - Chery - Kieftenbeld

Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer

Padt

Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk.

Geplaatst
Opstelling tegen Aberdeen donderdag:

Basis:

Kostic - Hoesen - Van der Velden

Lindgren - Chery - Kieftenbeld

Burnet - Kappelhof - Botteghin - Hateboer

Padt

Overigens is Van der Vlag gehaald als 2e doelman. Die keepte bij Veendam toen ik een seizoenskaart van ze had, dus dat vind ik wel leuk. Was toen altijd wel degelijk.

Keept nog altijd degelijk, de 2 seizoenen dat hij bij ons heeft gezeten ook. Goed om hem achter Padt te hebben, doet geen rare dingen.

Geplaatst

Ik vind Van der Vlag echt een dramatische keeper. Was toen vaak bij Eagles en vond ik echt een dramatische keeper. Velen om mij heen waren het met mij eens. Niet mijn type keeper.

Verder heeft Groningen wel weer een leuk elftal staan. Goede mix van jong en oud en heel wat Nederlanders erbij.

Geplaatst
  • Auteur
Prima ploeg. Gaat Chery nog weg?

Heb het voor je gevraagd, post het antwoord wel. Ik weet iig niks van interesse op dit moment.

Ben benieuwd naar Islamovic, lekker wisseltje achter Hoesen. Wat ik tot nu toe heb gezien was behoorlijk goed.

Geplaatst
De Europa League kwalificatiewedstrijd Aberdeen – FC Groningen wordt donderdag 17 juli in Schotland niet live uitgezonden op televisie. Aberdeen heeft vandaag aan FOX Sports laten weten dat er donderdag geen live tv signaal beschikbaar is in Schotland. Dat betekent logischerwijs dat de wedstrijd dus ook in Nederland niet rechtstreeks te volgen is. De return volgende week donderdag 24 juli in Groningen is wel live op FOX Sports te zien. Om 19.30 wordt er dan afgetrapt in Euroborg.

Aldus Fox Sports.

Geplaatst

Britse clubs merken het vaak hard aan de toeschouwersaantallen als er een live wedstrijd op tv is, daarom willen de Lower League clubs ook zo veel mogelijk op zaterdagmiddag spelen. Aberdeen idem.

Geplaatst
  • Auteur

Eindstand bij Aberdeen - Groningen 0-0. Aberdeen had het betere van het spel. Nu in een volle Euroborg knallen. Ik vrees dat het voor deze voorhoede nog te vroeg komt, en het linke is dat één tegendoelpuntje direct zwaar weegt.

Geplaatst

Ghehe waar zijn de mensen die het Schotse competitievoetbal belachelijk maken nou :-D?

Wel heel erg jammer dat de Nederlandse clubs weer teleurstellend beginnen. Een overwinning was meer dan welkom geweest in verband met de coëfficiënten.

Geplaatst

Het is de nummer 7 tegen de nummer 3 he. Laat Ajax, PSV, Twente of Feyenoord maar tegen ze spelen.