Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
'Tadic is een aanvaller uit het rijtje Marcus Berg en Luis Suárez'

Bij FC Groningen heeft men hoge verwachtingen van aanwinst Dusan Tadic. De 21-jarige aanvaller stond ook in de belangstelling van Olympique Marseille, Bayer Leverkusen en CSKA Moskou, maar koos voor een meerjarig contract in de Euroborg. “Hij is een aanvaller uit het rijtje Marcus Berg en Luis Suárezâ€, sprak algemeen directeur Hans Nijland trots.

Tadic komt over van Vojvodina Novi Sad, dat in eerste instantie 2,5 miljoen euro voor haar sterspeler vroeg. “Klopt, maar wij hebben wel vaker onderhandeldâ€, zei Nijland in Voetbal International. “Uiteindelijk heeft hij ons 1,1 miljoen euro gekost, netjes toch? Uiteraard wel met een aantal clausules, maar dat is logisch als je over een speler als deze onderhandelt. Het zegt wel iets over de situatie waarin wij ons nu bevinden dat we dit bedrag voor een nieuwe speler neer kunnen leggen.â€

Volgens Nijland wordt Tadic een schot in de roos. “Hij is een diamantje, met een fantastische techniek. Je hoeft de filmpjes op internet maar te bekijken om dolenthousiast te worden. Van oorsprong is hij een vleugelspeler, maar hij kan eigenlijk overal in de aanval goed uit de voeten. Ik weet zeker dat de supporters voor hem naar het stadion gaan. Maar ik voorspel het nu alvast: deze jongen is zo goed, hij zal niet lang in Groningen blijven spelen.â€

1,1 miljoen + wat clausules waaronder 10% doorverkoop.. Ach, als hij echt zo goed is als ze zeggen vind ik het goed. :<

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Vind het totaal geen spits, eerder een linksbuiten. :cab: Beter positioneren ze hem ook op die plek, want dat is toch echt de achilles van Groningen.

Geplaatst

Vraag het aan de Ajacieden, want ik durf het niet te zeggen. Bij Ajax speelde hij altijd 4-3-3 en aangezien Groningen dit de 2e seizoenshelft ook wel eens speelde kan het nog wel zo zijn dat ook wij dit systeem gaan hanteren komend seizoen.

Geplaatst

Lijkt mij 4-3-3 aangezien er in de jeugd van Ajax en 2e elftal ook ' gewoon' 4-3-3 wordt gespeeld om doorstroming naar het eerste elftal te vergemakkelijken. Maar ik weet het niet zeker.

Geplaatst

Volgens mij weinig ervaring als hoofdtrainer, in elk geval geen bekande naam, dus een gok. Je kan ook lastig over hem oordelen aangezien hij een wereldteam had, dus het is vooral een grote gok..

Geplaatst

Nja de laatste gok is toch goed bevallen, met Jans. Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar wel hoop:D

Geplaatst
FC Groningen kent concurrentie in strijd om talent

FC Groningen heeft het talent Luis Pedro Da Silva Ferreira een contract aangeboden. De eredivisionist kent echter felle concurrentie in de strijd om de handtekening van de achttienjarige Afrikaan.

De speler speelt al vijf seizoenen bij de Groningers, maar zijn toekomst in de Euroborg is onzeker. Enkele Nederlandse en Belgische clubs uit de hoogste divisie hebben ook interesse in de geboren Angolees. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Giorgio Berkleef maandag tegen Novum.

"Het klopt dat Luis in de belangstelling staat. Wij hebben uiteraard ook met Groningen gesproken, die hebben inmiddels ook een contractaanbieding gedaan", meldt de belangenbehartiger. "We gaan nu kijken wat de beste stap is voor zijn ontwikkeling."

Een soort Sankoh alleen dan sterker in de lucht, sneller en minder foutjes. Beter blijf je, want je komt geheid in de basis.

Geplaatst

Haha, nja das wel een talentje ja. Dacht dat gewoon weer een Nederlander was, maar je weet et dus nooit met zulke gasten:p

Geplaatst

Nja, het is altijd jammer dat zulke spelers vaak zo vertrekken naar een andere club, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Geplaatst

Aan Kieftenbeld hebben jullie een goede, zeer talentvolle verdedigende middenvelder. Heeft voldoende potentie om na Groningen nog een stap te gaan maken. Hij was ook als enigste speler uit de Jupiler League opgeroepen voor Jong Oranje, dat zegt ook genoeg. Ik hoop voor hem dat hij het gaat maken in het noorden, ik heb er genoeg vertrouwen in dat hem dat wel gaat lukken. Was het laatste anderhalf jaar een zeer constante factor in het team van Go Ahead Eagles.

Geplaatst

Ivens:

Volgens de mechelen fans is het een echte modelprof die zich altijd vol inzet, zowel in de wedstrijden als op de trainingen. Hij is fysiek sterk, kopsterk, bijzonder snel voor een centrum verdediger van zijn postuur en is vrijwel nooit geblesseerd of geschorst (heeft weinig overtredingen nodig). Opbouwend is hij wel zwakker; hij kiest vaak voor een lange bal naar voren (wat hij wel echt kan). Een beetje een Sankoh wat dit punt betreft.

Info over Kieftenbeld staat hierboven natuurlijk.

Geplaatst

Ivens en Kieftenbeld zullen vanmiddag gepresenteerd worden. (d)

Edit; er zou intresse getoond zijn in Serginho Greene omdat het een all-round speler zou zijn. Nou liever niet en een jeugdig talentje doorlaten breken.

Geplaatst

Leuk voor Jonas Ivens, ik ken hem wat persoonlijk en aan z'n persoonlijkheid zal 't alvast niet liggen!

Geplaatst

Wel vreemd dat ze Kieftenbeld hebben gehaald als rechtsback, een positie waar hij nog nooit heeft gespeeld.