Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Algemeen Radio Topic 96 leden hebben gestemd

1. 1. Algemeen Radio Topic

• Radio 538
      27
    • TMF Hit Radio
      0
    • Q Music
      6
    • Arrow Classic Rock
      6
    • 538 variant (dance department / hitzone / non stop 40 / party)
      2
    • SkyRadio
      4
    • Anders, namelijk...
      51

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 186
  • Weergaven 10,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Arrow Jazz draaiden ze altijd op een locatie waar ik veel gewerkt heb. Wat een kutzender is dat. Allemaal van die nietszeggende deuntjes. Dan heb ik echt nog liever Sky Radio.

Geplaatst

Standaard 3fm, 's middags de Coen en Sandershow. Vrijdag Ekstra Weekend. Tot een paar weken geleden in het weekend ook nog wel Zoeyzo. Om in slaap te komen heb ik altijd radio 1 aan, Met het oog op morgen en Casa Luna.

Geplaatst

Radio 538 natuurlijk, alleen jammer van de vrijdag en zaterdagavond muziek na 20.00 :( Verder een topzender, die er heel erg fout aan gedaan heeft om Rick van Veldhuizen weg te doen. Middenindenachtrick, wat een heldenprogamma.

Geplaatst

die nederlandse radio vind ik maar niks. Ik geniet altijd van een middagje Triple J of Triple M! (australisch)

Geplaatst

Ik heb meestal Radio 538 opstaan, maar op zaterdagen en tijdens voetbalwedstrijden is het anders.. (radio m & radio 1)

Geplaatst

Normaal gesproken Kink FM, gewoon heerlijk muziek.

Op vrijdag probeer ik op t werk 538 op te hebben --> 10 u Lieve Marianne, heeeeerlijk!

Geplaatst

Skyradio, niet te veel gelul, maar muziek. Soms wel jammer dat je 20x op één dag hetzelfde liedje hoort :S.

Geplaatst

Ik luisterde soms Kink FM, ik kies wel voor de goede tijd. Thuis, in de keuken, heb ik meestal 538 aan staan. Zondag vind ik altijd wel mooi met Juize Fm. Op werk luister ik altijd naar Radio Veronica, vind me collega nodig.

Geplaatst

kink fm (mede omdat ik te lui ben om stubru op te zoeken). af en toe ook de publieke klassieke zender (ben even kwijt of dat radio 2 of 4 is.. al te lang niet meer geluisterd)

Geplaatst

Zoals nu ook weer, Radio 538. Heerlijke zender vind ik dat, goeie muziek :) En bijna elke avond Radio 1, Langs de Lijn _O_

Geplaatst

Radio 538 of course! Lekkere muziek en wordt wel vrolijk van dat geouwehoer van hun. Heel af en toe Radio 1 Langs de Lijn, terwijl ik Eredivisie Live heb mais bon.

Geplaatst

Hele dagen Radio 538.

Word 's ochtends wakker met 538, en als ik ga slapen staat het op. Vooral Evers staat op vind ik geweldig:D. Mooi geauwehoer altijd:D.