Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Algemeen Radio Topic 96 leden hebben gestemd

1. 1. Algemeen Radio Topic

• Radio 538
      27
    • TMF Hit Radio
      0
    • Q Music
      6
    • Arrow Classic Rock
      6
    • 538 variant (dance department / hitzone / non stop 40 / party)
      2
    • SkyRadio
      4
    • Anders, namelijk...
      51

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 186
  • Weergaven 10,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Edwin Evers _O_

Sowieso de beste dj die er in Nederland rondloopt. Alleen al voor hem zou je de wekker zetten om zijn ochtendshow te luisteren.

Verder luister ik ook, als ik radio luister, 538. Zeker nu Ruud de Wild weer terug is; held.

Geplaatst

Jammer dat Ekstra Weekend 'em niet heeft gewonnen, had het Gerard en Michiel wel gegund.

Geplaatst

Ekstra Weekend was weer erg leuk trouwens. Henk-Jan Smits bellen net voor de uitzending van de Televisierring. Had hij Jerney Kaagman aan de telefoon: Ja ik vind Don't stop believing (van de band Journey) echt een topplaat. :mrgy:

Die vier in de zaal hadden al aardig wat op trouwens. :p

Geplaatst

Vroeger Arrow Classic Rock, toen dat nog bestond. Tegenwoordig eigenlijk niets meer, de Nederlandse radio is van een dramatisch niveau. Ik heb in het bijzonder een gruwelijke hekel aan Giel Beelen.

Geplaatst

Ik luister wel naar alle mogelijke zenders op Live 365 als mijn abonnement op Last.fm klaar is. Daar kun je trouwens ook heerlijke muziek ontdekken, krijg ook veel downloads aangeboden. En je kunt bijvoorbeeld Joss Stone radio luisteren, dat houdt dan in dat je muziek van haar krijgt en gerelateerde artiesten. Maar dat kan dus met alle artiesten op Last.fm :)

Geplaatst
Ik heb in het bijzonder een gruwelijke hekel aan Giel Beelen.

Ik ook, bedoel eerst was hij hippie en nou opeens mooiboy ofso. Dan heb ik het nog geen eens over zijn manier van presenteren.

Geplaatst
De mannen van Jurk! in Ekstra Weekend

Jurk? Draadstaal? Fred en Ria?Hoe ze ook mogen heten: Dennis van de Ven en Jeroen van Koningsbrugge komen in Ekstra Weekend langs

Slap ouwehoeren zit sommige mensen in het bloed en om eens en voor altijd uit te maken welk duo hier nou het meest bedreven in is, heeft Tjibbe de microfonen opgepoetst voor de battle of the duo's.

Jurk! in Ekstra Weekend

Dennis van de Ven (deze week nog met cameraploeg en Einsteineske pruik op gespot op het Mediapark) en Jeroen van Koningsbrugge komen Gerard en Michiel laten zien hoe een geolied duo te werk gaat. Dat en ze vertellen voer hun aanstaande tour met o.a. Guus Meeuwis, Marco Borsato en Alain Clark.

>> Luister vrijdag van 19:00 tot 22:00 uur naar Ekstra Weekend

_O_:<_O_

Geplaatst

Ik vind het zo vet altijd als ik op vooral FunX opeens een nummer voorbij hoor komen wat ik echt aan vind maar die niet echt bekend is.

Geplaatst
Radio 538!

² luisteren we nu ook. Maar als het even meezit dan zet ik em om 4 uur op 3fm._O_