Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Algemeen Radio Topic 96 leden hebben gestemd

1. 1. Algemeen Radio Topic

• Radio 538
      27
    • TMF Hit Radio
      0
    • Q Music
      6
    • Arrow Classic Rock
      6
    • 538 variant (dance department / hitzone / non stop 40 / party)
      2
    • SkyRadio
      4
    • Anders, namelijk...
      51

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Even flink gezocht of er al een topic was. Ja. Over 3FM ff. Wat kak de laatste jaren zeg.

Coen en Sander weg. Gerard Ekdom. Rob Stenders.

En recent aangekondigd dat Timur weg gaat. Ben daar ook wel fan van samen met Ramon.

En dan Giel niet meer in de ochtend (persoonlijk sta ik daar neutraal in) en dan Paul Rabbering (zelf geen groot fan van) dus naar radio 2. Je kunt er vanuit gaan dat Michiel Veenstra binnenkort dan ook aankondigt naar radio 2 te gaan. Vraag me af of dit niet een beetje rigoureus is van die zenderbazen.

Zelf altijd 3fm luisteraar. Maar als Veenstra nu ook naar radio 2 gaat. En stel dat Ekdom en Veenstra weer vrijdag samen programma gaan maken. Nou dan gaat dat standaard radio 2 worden.

• Antwoorden 186
  • Weergaven 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik zie Veenstra misschien nog wel terugkeren op het oude nest bij Radio Veronica. Overigens wel jammer dat Ruud de Wild naar Radio 2 komt, daar ben ik niet zo kapot van. En dan ook nog op een plek wanneer ik meestal radio luister. Op de weg van het werk naar huis.

bewerkt door Kelvin

Geplaatst

Nee zelf ook geen grote fan van Ruud. Zie dat ie tussen 16.00 en 18.00 op de radio is. Dat is ook mijn terugrit. Dan maar 3FM aan. Vind Frankie van de nu nog zittende dan wel de leukste. En daarna Domien ook wel okay. Zelf wel groot fan van Stenders. ZIe dat hij tussen 2 en 4 zit.

Geplaatst

Gok dat Domien naar de ochtend gaat. Venster op zijn plek blijft, maar de rest... Een groot vraagteken.

Nouja, op Roosmarijn na dan, want die zal gewoon 3voor12 blijven doen in de late avond.

Ben niet echt kapot van Frank, maar gezien de aandacht die hij in bijvoorbeeld dwdd krijgt lijkt het me dat hij een van de gezichten moet worden en dus ook een prominente plek krijgt/houdt.

Geplaatst

Ik verwacht dat ze bij 3FM een aantal weekend DJ's gaan doorschuiven. Misschien wel Ramon Verkoeijen (12-2), Sander Hoogendoorn (2-4), Barend en Wijnand (4-7) en dan Frank naar 7-10.

Geplaatst

Ik vind dat 3FM zich tegenwoordig anders meer op 12-23 richt ongeveer. Zeker op social media.

Geplaatst

Wijnand en Sander zullen wel van het weekend doorschuiven naar de dagprogrammering. Wijnand op de plek van Paul en Sander op de plek van Domien die dan de ochtendshow zal doen. Hopelijk gaat Mark met Ramon de lunchshow doen, wat een geweldige vent is dat.

Geplaatst
3fm is dikke chaos inderdaad, hoor daar via via nog wel wat over van oud-collega's @Gert. Vertrek van de oude zenderbaas Mutsaers heeft dit wel een beetje ingeluid, maar voor de rest is het ook wel allemaal een beetje te verklaren. Zowel Ekdom als Coen & Sander vorig jaar als Giel en Paul nu hebben er al 10 jaar opzitten bij de zender, en waren zij opzoek naar wat nieuws. Timur (ga zijn programma wel echt missen, kon daar enorm om lachen) komt net terug van een burn-out, te vroeg blijkt nu. Ik lees wel dingen over een crisis bij de zender en dergelijke, maar dit is meer gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Opzich loopt er wel wat leuks rond daar in het weekend, en ben zelf wel gecharmeerd van Mark vd Molen die de nachtshow heeft daar, dus ik denk wel dat ze dit op kunnen vangen. Al is het vooral qua naam natuurlijk een enorm verlies. EDIT Oh nieuwe pagina nog niet gezien haha. Denk zelf dat Sander Hoogedoorn, Barend en Wijnand en Herman Hofman/Mark vd Molen door gaan schuiven. Programmering gaat compleet op de schop, daar kun je nu nog weinig over speculeren denk ik

bewerkt door Baddoo

Geplaatst

Barend, Wijnand en Sander geen fan van. Als die naar de dag programmering gaan. Wat inderdaad niet ondenkbaar is. Dan ga ik zeker niet meer luisteren.

Radio 2 is dan een prima zender om vrijwel de gehele dag terecht te kunnen.

Geplaatst

Ik geniet altijd van De Staat van Stasse op Radio 2. Ben wel blij dat Giel stopt, hopen op Domien in de ochtend, Ekdom is leuk, alleen de muziek die hij draait is helaas veelal ouwe lullen muziek.

Geplaatst

De nieuwe programmering van 3fm. Ik kijk zelf wel uit naar Mark vd Molen met Ramon, vind vooral Mark het erg leuk doen. Verder de verwachte namen die doorschuiven, alleen Barend in de nacht vind ik nogal apart.

1450710367.png

Geplaatst

Ja die dag programmering is wel logisch en was wel te verwachten op deze manier. Had gehoopt dat Veenstra weg zou gaan naar radio 2. Hoop weer op Ekstra weekend hereniging.

Geplaatst
Niet echt heel verrassend imo, want volgens mij waren dit zo'n beetje de vaste vervangers voor de tijdstippen. Ekstraweekend gaat helaas nooit meer gebeuren @Gert :(. Vond de persco ook maar matig. Toen het ging over nieuw talent wat ze een podium willen geven ging het over rappers, dj's en singer-songwriters. Wat is er over van 3FM the alternative? Sowieso vrij weinig gitaarmuziek op 3fm. Misschien bij 3voor12 nog wat, maar voor de rest is het echt mager.
Geplaatst
[quote name='MetalMichael']Niet echt heel verrassend imo, want volgens mij waren dit zo'n beetje de vaste vervangers voor de tijdstippen. Ekstraweekend gaat helaas nooit meer gebeuren @Gert :(. Vond de persco ook maar matig. Toen het ging over nieuw talent wat ze een podium willen geven ging het over rappers, dj's en singer-songwriters. Wat is er over van 3FM the alternative? Sowieso vrij weinig gitaarmuziek op 3fm. Misschien bij 3voor12 nog wat, maar voor de rest is het echt mager. [/QUOTE] Met Sander en Mark zijn er twee dj's bij in de dagprogrammering die ook wel vaker dan normaal iets hardere rock/alternative draaien. Ik kijk uit naar Sander en Frank op vrijdagmiddag en ben ook benieuwd naar het duo Olivier en Saskia in het weekend. Joram op vrijdagavond vind ik wel een rare keuze.
Geplaatst
[quote name='MetalMichael']Niet echt heel verrassend imo, want volgens mij waren dit zo'n beetje de vaste vervangers voor de tijdstippen. Ekstraweekend gaat helaas nooit meer gebeuren @Gert :(. Vond de persco ook maar matig. Toen het ging over nieuw talent wat ze een podium willen geven ging het over rappers, dj's en singer-songwriters. Wat is er over van 3FM the alternative? Sowieso vrij weinig gitaarmuziek op 3fm. Misschien bij 3voor12 nog wat, maar voor de rest is het echt mager. [/QUOTE] Hmmm klote. Ja gelukkig is 3voor12 er nog wel ja. Neig zelf steeds meer naar radio 2. We worden oud.
Geplaatst

Hmmm klote.

Ja gelukkig is 3voor12 er nog wel ja. Neig zelf steeds meer naar radio 2. We worden oud.

Klopt. :p

Luisterde op de fiets toch wel vaker naar Ekdom in de ochtend dan naar Giel de laatste tijd. Ja, of radio1 journaal, maar goed.

Is ook wel logisch dat wij oudjes richting radio 2 drijven. Is ook de bedoeling qua doelgroepen heb ik eens gelezen: 3FM voor 15-25/30, radio 2 voor 25/30 - 55, radio 5 voor 55+.

Vond Domien in de avond wel tof, de enkele keer dat ik luisterde. Hij is samen met Michiel nog wel een reden om af te stemmen. Merk dat ik vooral óf zelf muziek draai, of afstem op radio 1 als ik thuis ben (bij het wakker worden of het slapen gaan). Vooral met het oog op morgen op dinsdag vind ik erg fijn. Presentatie is dan van Eric Corton.

Geplaatst

Eric Corton luisterde ik weleens toen bij 3FM in het weekend tijdens het wielrennen. Was wel prettig ja.

Domien sta ik wat neutraal in. Vind hem de laatste 2 jaar iig wel een stuk verbeterd.

Geplaatst

Ja ik vond hem eerst helemaal niks, maar sinds hij in het glazen huis zat ben ik fan.

Geplaatst

Ergens is Domien wel een beetje het voorbeeld van wat 3fm is geworden (en wilt blijven). Middle of the road, iedereen vind hem wel prima maar er zit niks speciaals aan.

Geplaatst

Ik ken die Angelique toevallig die nu de zaterdag en zondag ochtend doet. Luister regelmatig naar haar op FunX en dat vond ik best leuk. Zal denk ik zelden naar haar nieuwe programma kijken, aangezien het tussen 06.00 uur en 09.00 uur is in het weekend.

bewerkt door Sophomore