Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Net Channel theory en We're all broken ontdekt.

Aanradertjes. Iig Channel theory, Were all broken moet je denk ik meer van houden.

• Antwoorden 369
  • Weergaven 16k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• De playlist op m'n telefoon. Wilde ik gewoon even delen. Niet dat iemand het leest of kent, maar toch  

• Nee, ik heb wel Misþyrming, Svartidauði, Óreiða, Sinmara, Auðn en natuurlijk Árstíðir Lífsins in de digitale platenkast staan.

• Klinkt goed. Heb je lijst van 93 eens bekeken, ik kom tot 50 van de 93 die in de kast of digitale kast staan. Had een hogere score verwacht. Wardruna staat trouwens de 24e voor mij op het menu.

Geplaatst

Nou goed, het moet maar. Als ik het zo lees, dan moet Pinkpop gezien het programma van dit jaar dus eigenlijk Pinkrock heten ;e

Geplaatst

Nee, ben niet zo'n hele metalhead. Veel Metallica, Iron Maiden, beetje Trivium. Rest kan ik wel waarderen maar zou ik niet snel een cd van kopen (m.u.v. Slayer, Reighn in blood). Hou gewoon van stevige gitaren, maar niet van grunten of schreeuwen. Er moet wel een beetje melodie in zitten.

Geplaatst

Ik luister vooral technische death metal. Meshuggah, Necrophagist, Cryptopsy, Psyopus, Pavor, dat soort dingen. Ook Tool vind ik geweldig, net als Machine Head, Mastodon, Isis, Neurosis. Beetje lomp en technisch dus. Dream Theater was ik vroeger helemaal fan van. Nu vind ik het niets, beetje pochen met je instrumentbeheersing, fatsoenlijke nummers maken zit er niet in. Verder kun je me ook wakker maken voor een potje mathcore/metal, Dillinger Escape Plan, Converge, Botch, al is dat wat meer hardcore(de punkvariant dan, niet dat gestamp.)

@ Michael: Mijn favoriet van Opeth is Deliverance. Vooral het titelnummer is geweldig.

Geplaatst
@ Michael: Mijn favoriet van Opeth is Deliverance. Vooral het titelnummer is geweldig.

Ja, de beste cd om te beginnen is Still Life, Deliverance of Blackwater Park. Perfecte afwisseling in de zang.

Geplaatst

Iron Maiden ook een tijde geluisterd, Rainmaker, Aces High.

Karate High School - Zombies Everywhere _O_

0nnL-rAvRnU

There Zombies everywhere, There zombies everywheeerreee

Geplaatst
Editors, The Kooks, The Killers, Interpol, Bloc Party, Cage The Elephant, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, The Gaslight Anthem en Morrissey zijn absoluut GEEN rockbands...

Aerosmith, Guns n'Roses, Bon Jovi, dat is rockmuziek. Niet de bovengenoemde popiejopie 3FM rommel

Bon Jovi niet dan :cab: ? da's pas goedkope rommel!

Anywayz. Heb even de muziek op een rij gezet waarvan ik vind dat het rock is en waar ik graag naar luister:

Classic Rock

Jeff Buckley

Paul Weller

Pink Floyd

The Doors

Dire Straits

Deep Purple

Led Zeppelin

The Beatles

David Bowie

Golden Earring

Marillion

The Smiths

The Church

Sting

Voor de meeste van deze bands/artiesten is van toepassing dat ze rock maken met invloeden van andere genres, zoals jazz, klassiek en stuk voor stuk in een andere rockstroming passen.

Modern:

Interpol

The Frames

Coldplay (het betere werk - en dat is ook meer rock dan die rommel van tegenwoordig)

Anouk

Maxïmo Park

Doves

Red Hot Chili Peppers

Muse

Blur

Radiohead

Nirvana

Modest Mouse

The Cardigans

The Offspring

Macha

No Doubt

Air Traffic

The Faint

Geplaatst

Dire straits en Golden Earring. Prachtige muziek.

Hun zijn echt helden.

Heb net Go Audio geluisterd met Drive to the city. En ik moet zeggen, echt prachtig. Heel zomers gevoel krijg ik ervan.

Geplaatst

Ik digg Money For Nothing iets meer dan Sultans of swing, Maar sultans op swing altijd hoor ik die op radio veronica op me werk. Brothers in Arms ook mooi.

Edit: Romeo and Juliet ook mooi idd. Alleen digg de versie van the Killers eigenlijk veeel meer :p

Geplaatst

De 80's zijn trouwens wel koning met Rock. Whitesnake - Here I Go again bv, heerlijk.

Nu het over the Killers gaat, Binnenkort naar hun concert. Zou eerst 12 maart gaan, maar bommelding :(

Geplaatst
De 80's zijn trouwens wel koning met Rock. Whitesnake - Here I Go again bv, heerlijk.

Als je het hebt over een decennium wat de ondergang van echte muziek betekende, dan heb je met de 80's een goeie ja.

Geplaatst
Als je het hebt over een decennium wat de ondergang van echte muziek betekende, dan heb je met de 80's een goeie ja.

Talk Talk staat bekend als een van de stichters van het post-rockgenre, dat lijkt me toch wel echte muziek. New Order is enorm belangrijk geweest voor de dance. Er zijn enorm belangrijke dingen gedaan op hiphopgebied. Ga zo maar door. O ja, ook nog het hele metalgebeuren. Met bands als Metallica en Slayer. Ik denk dat je de 80's een beetje onderschat.

Geplaatst
Talk Talk staat bekend als een van de stichters van het post-rockgenre, dat lijkt me toch wel echte muziek. New Order is enorm belangrijk geweest voor de dance. Er zijn enorm belangrijke dingen gedaan op hiphopgebied. Ga zo maar door. O ja, ook nog het hele metalgebeuren. Met bands als Metallica en Slayer. Ik denk dat je de 80's een beetje onderschat.

Nee hoor, met de komst van de CD zijn platenmaatschappijen een veel grotere rol gaan spelen in de muziekkoers van een artiest/band. zie glamrock, overdadig haar (Twisted Sister) enzovoorts. Metallica was in de jaren '80 ook geen wereldbekende band.

Geplaatst

Ik vind het niet de ondergang ;)