Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 47,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wie gaan er hier allemaal naar Willem II - NAC in de beker. Toch een mooi affiche al ben ik bang dat Willem II het niet gaat redden. Ik zelf ga met mijn oom en zit in Kingside:D

Geplaatst

Ik ga, Kingside as always. Ik heb er ook geen goed gevoel over. Hopen dat een wedstrijd tegen NAC wat meer losmaakt bij de spelers.

Geplaatst

Ik zit er ook weer eens, op vak N. Hopelijk een mooie derby met een positief resultaat.

Geplaatst
  • Auteur

Jammer zeg. Kut Bossen, kut mourad, kut aerts (gelukkig normaal nooit), klote nakkers met hun spreekkoren over een onlangs overleden harde kern supporter ("Waar is die Ronnie nou?). Vieze ratten. Leonardo, janknicht. Gillissen moet ook gauw de ziekte krijgen. Een bal vol de KingSide in knallen zonder reden en iemand vol op zijn hoofd raken. Trieste club daar uit die kutstad.

Had zo'n mooie avond/week kunnen worden, maar ben het ondertussen al 10 jaar gewend.:wall:

Geplaatst
*********** zeg. Kut Bossen, kut mourad, kut aerts (gelukkig normaal nooit), klote nakkers met hun spreekkoren over een onlangs overleden harde kern supporter ("Waar is die Ronnie nou?). Vieze ratten. Leonardo, janknicht. Gillissen moet ook gauw de ziekte krijgen. Een bal vol de KingSide in knallen zonder reden en iemand vol op zijn hoofd raken. Trieste club daar uit die kutstad.

Had zo'n mooie avond/week kunnen worden, maar ben het ondertussen al 10 jaar gewend.:wall:

:-D:-D:-D Frustratie?

Derby is derby, waar van alles gezongen wordt. Paar jaar geleden zongen dezelfde stoere jongens van Vak E die nou lopen te klagen 'VAN VLIET VAN VLIET, JE AUTO DOET HET NIET.' Maargoed, het hoort natuurlijk niet thuis. Onze harde kern en vele supporters keuren het af, maargoed jullie zijn ook niet de liefste.

Over Gilissen, Remember vorig jaar een uitdagende Schenkel voor het uitvak. Waarop de Graaf nog aan ze ballen schudde voor de kingside. En tja dit is gewoon de emotie die bij een derby hoort, schitterend hoe Gilissen de bal erin schiet (nadat hij van alles na zijn kop geslingerd krijgt) en vervolgens een vreugdedansje maakt. Schitterend hoe Schilder een afgebroken stoeltje dat in zijn richting wordt gegooit, dreigt terug te gooien in de kingside.

En nu verlaag je jezelf ook weer, want o het is zo erg dat wij een liedje zingen over een overleden supporters, wens andere mensen dan ook geen ernstige ziektes toe. Sorry mannetje, jij moet nog veel leren.

Geplaatst
G*dverdomme zeg. Kut Bossen, kut mourad, kut aerts (gelukkig normaal nooit), klote nakkers met hun spreekkoren over een onlangs overleden harde kern supporter ("Waar is die Ronnie nou?). Vieze ratten. Leonardo, janknicht. Gillissen moet ook gauw de ziekte krijgen. Een bal vol de KingSide in knallen zonder reden en iemand vol op zijn hoofd raken. Trieste club daar uit die kutstad.

Always look on the bright side of live...:whistle:

Geplaatst

Waar baseer je het op, dat Leonardo een janknicht is? Alleen omdat hij toevallig heel de verdediging uit in stukken speelt?

@Alovnac: Schitterd! Jij weet precies hoe de vork in zijn steel zit.

Geplaatst
  • Auteur

Och, meneer is ook 2 maandjes ouder en noemt mij een mannetje. Rivaliteit is mooi, "Waar is die Ronnie nou?" gaat echt veel en veel te ver.

Oke, dat van Gilissen, Schenkel, enz. dat is de rivaliteit, hoort bij de spanning van de wedstrijd. Geef ook toe dat dat een beetje frustratie is, niet zo gek toch? Volgende keer is het Demouge.

Verder moet ik zeggen dat dat 'Only sing when you're winning' echt nergens op sloeg. Een paar jaar geleden kon je dat nog zeggen, nu hadden wij toch echt meer sfeer dan jullie. Is niks om trots op te zijn aangezien jullie met 'slechts' 800 man zijn, maar toch. Dat wij-hebben-de-beste-sfeer-van-Nederland-gevoel van jullie is echt om te kotsen.

Lang naar deze wedstrijd uitgekeken. Volgens mij de eerste confrontatie tussen ons in de beker ooit. Jammer dat we zo'n 2-0 voorsprong alsnog verspelen, maar moet dit wel even vermelden: respect voor deze actie_O_

Geplaatst
Och, meneer is ook 2 maandjes ouder en noemt mij een mannetje. Rivaliteit is mooi, "Waar is die Ronnie nou?" gaat echt veel en veel te ver.

Oke, dat van Gilissen, Schenkel, enz. dat is de rivaliteit, hoort bij de spanning van de wedstrijd. Geef ook toe dat dat een beetje frustratie is, niet zo gek toch? Volgende keer is het Demouge.

Verder moet ik zeggen dat dat 'Only sing when you're winning' echt nergens op sloeg. Een paar jaar geleden kon je dat nog zeggen, nu hadden wij toch echt meer sfeer dan jullie. Is niks om trots op te zijn aangezien jullie met 'slechts' 800 man zijn, maar toch. Dat wij-hebben-de-beste-sfeer-van-Nederland-gevoel van jullie is echt om te kotsen.

Lang naar deze wedstrijd uitgekeken. Volgens mij de eerste confrontatie tussen ons in de beker ooit. Jammer dat we zo'n 2-0 voorsprong alsnog verspelen, maar moet dit wel even vermelden: respect voor deze actie_O_

Achja zegt meer over het soort volk dat meegaat met uitwedstrijden naar jullie, de echte laten het al afweten, omdat ze geen zin hebben zich kapot te ergeren aan twee kinderachtige vakken. Vond de sfeer gister van onze kant ook behoorlijk tegenvallen, maargoed dat is vaak genoeg andersom geweest.

Was de derde ontmoeting al in de beker, een keer wonnen wij met 3-2, de andere keer jullie met 3-2 en nu wij weer dus.

Tuurlijk gaat dat over Ronnie te ver, maar praat jezelf niet goed. Giga vlinders in een vol uitvak gooien, waar ook vaders met kinederen zitten en in 2007 zingen "Van Vliet, van Vliet, je auto doet het niet." Dan roep je het ook een beetje over jezelf af, neemt niet weg dat dit gedrag door beide kanten af te keuren is. Maar vervolgens wel doodleuk heel Breda onderkladden met ****** Breda, ****** NAC en 013, stoere boys.

Maar ik snap niet waarom jij je nu drukt maakt, wanneer je zelf in je vorige post nog iemand alles toewenste. Doe je dit omdat dit een persoon van een andere club is? Verander eerst je eigen houding maar eens, voordat je jezelf druk gaat maken om iemand van je eigen club.

Geplaatst
  • Auteur

Als zo'n bal knoerhard op een man van 65+ komt, kan het hem wel eens zijn leven kosten. Hij is een prof en hoort dit niet te doen, klaar.

De van Vliet-song om het zo maar even te noemen keur ik ook zeker af, hetzelfde geld voor de bekladdingen en die vlinder-actie. Zo'n actie als de fontijn geel laten kleuren vind ludiek, hoort er bij.

Maar nu scheer jij ook alle Willem II supporters over één kam. Het onderkalken van Breda lijkt me een actie van een stel 14-jarige, jammer.

"Achja zegt meer over het soort volk dat meegaat met uitwedstrijden naar jullie, de echte laten het al afweten, omdat ze geen zin hebben zich kapot te ergeren aan twee kinderachtige vakken."

Weet niet of je nu doelt op vak E en de KS, maar volgens mij is het over en weer zingen en de houding van de 2 'vakken' juist erg positief, net als B en G bij jullie. Twee jaar geleden zijn ze apart gaan zitten om met een vaste groep te blijven, maar meer dan dat ook niet. Uiteraard mag iedereen daar het zijne van denken;).

@ FC Breda

"Waar baseer je het op, dat Leonardo een janknicht is?"

Omdat de tranen na één tikje al in zijn ogen springen. Niet eenmalig, al zijn hele carriere: Feyenoord, nac, Ajax, weer nac. Tuurlijk kan hij aardig voetballen en was hij gisteren lekker op dreef, maar het is en blijft een janknicht.

Geplaatst
:-D:-D:-D Frustratie?

Derby is derby, waar van alles gezongen wordt. Paar jaar geleden zongen dezelfde stoere jongens van Vak E die nou lopen te klagen 'VAN VLIET VAN VLIET, JE AUTO DOET HET NIET.' Maargoed, het hoort natuurlijk niet thuis. Onze harde kern en vele supporters keuren het af, maargoed jullie zijn ook niet de liefste.

Over Gilissen, Remember vorig jaar een uitdagende Schenkel voor het uitvak. Waarop de Graaf nog aan ze ballen schudde voor de kingside. En tja dit is gewoon de emotie die bij een derby hoort, schitterend hoe Gilissen de bal erin schiet (nadat hij van alles na zijn kop geslingerd krijgt) en vervolgens een vreugdedansje maakt. Schitterend hoe Schilder een afgebroken stoeltje dat in zijn richting wordt gegooit, dreigt terug te gooien in de kingside.

En nu verlaag je jezelf ook weer, want o het is zo erg dat wij een liedje zingen over een overleden supporters, wens andere mensen dan ook geen ernstige ziektes toe. Sorry mannetje, jij moet nog veel leren.

Dat stoeltje lag er al 2 minuten maar dat terzijde.

In ieder geval Mourad zo snel mogelijk terug sturen, wat een ongeloofelijke lul

Geplaatst

Hallo, voetballers hebben een voorbeeldfunctie hè.

Geplaatst
Als zo'n bal knoerhard op een man van 65+ komt, kan het hem wel eens zijn leven kosten. Hij is een prof en hoort dit niet te doen, klaar.

De van Vliet-song om het zo maar even te noemen keur ik ook zeker af, hetzelfde geld voor de bekladdingen en die vlinder-actie. Zo'n actie als de fontijn geel laten kleuren vind ludiek, hoort er bij.

Maar nu scheer jij ook alle Willem II supporters over één kam. Het onderkalken van Breda lijkt me een actie van een stel 14-jarige, jammer.

"Achja zegt meer over het soort volk dat meegaat met uitwedstrijden naar jullie, de echte laten het al afweten, omdat ze geen zin hebben zich kapot te ergeren aan twee kinderachtige vakken."

Weet niet of je nu doelt op vak E en de KS, maar volgens mij is het over en weer zingen en de houding van de 2 'vakken' juist erg positief, net als B en G bij jullie. Twee jaar geleden zijn ze apart gaan zitten om met een vaste groep te blijven, maar meer dan dat ook niet. Uiteraard mag iedereen daar het zijne van denken;).

@ FC Breda

"Waar baseer je het op, dat Leonardo een janknicht is?"

Omdat de tranen na één tikje al in zijn ogen springen. Niet eenmalig, al zijn hele carriere: Feyenoord, nac, Ajax, weer nac. Tuurlijk kan hij aardig voetballen en was hij gisteren lekker op dreef, maar het is en blijft een janknicht.

Ik heb het hier over zowel beide Willem ll vakken als het NAC vak, der gaan gewoon kleutertjes mee die continue uitlopen te dagen. Maar wanneer het erop aan kom, ze wegrennen. Vooral Vak E heeft zich de laatste jaren goed ontwikkeld bij jullie, leuke groep die er voor wilt gaan.

Verder nog even terugkomen op het zangincident, wat gebeurt is, is gebeurt. Helaas de tijd kan niet teruggedraaid worden, maar ben blij dat er onderling ook al wat over gezegd is in het uitvak (vooral door de jongeren kern).

En die bal dat is emotie, maargoed ze kregen een projectielenregen over zich heen niet normaal. Andersom had dit natuurlijk ook gebeurt, maar dat blijven de mooiere momenten van het voetbal.

En ja Gino, voetballers hebben een voorbeeldfunctie, maar snap best dat ze zich soms willen laten gaan.

Over emotie gesproken, hier een actie van Vermeer in het NAC stadion. Vind het lef dat hij het teruggooit, krijgt daarna wel een regen van bier over zich heen, maar dit zijn echte derby taferelen!

[YOUTUBE]FZzCP3w68y0[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ik zal hem hier posten en in het NAC topic, post hem hier om de emotie van de andere kant te laten zien (en NAC topic omdat hij daar hoort,. Zojuist een filmpje van Vermeer en hier van de NAC spelers.

0.12 Gilissen die een vreugdedansje maakt richting de kingside en vervolgs de bal in het w2 vak schiet (rent daarna weg en Demouge haalt verhaal in de verte.)

0.33 Feestvierende Kwakman wordt met van alles bekogeld en probeert de projectielen op te vangen.

f4dVRDn6Q5A

Geplaatst
  • Auteur
Ik heb het hier over zowel beide Willem ll vakken als het NAC vak, der gaan gewoon kleutertjes mee die continue uitlopen te dagen. Maar wanneer het erop aan kom, ze wegrennen. Vooral Vak E heeft zich de laatste jaren goed ontwikkeld bij jullie, leuke groep die er voor wilt gaan.

Verder nog even terugkomen op het zangincident, wat gebeurt is, is gebeurt. Helaas de tijd kan niet teruggedraaid worden, maar ben blij dat er onderling ook al wat over gezegd is in het uitvak (vooral door de jongeren kern).

En die bal dat is emotie, maargoed ze kregen een projectielenregen over zich heen niet normaal. Andersom had dit natuurlijk ook gebeurt, maar dat blijven de mooiere momenten van het voetbal.

En ja Gino, voetballers hebben een voorbeeldfunctie, maar snap best dat ze zich soms willen laten gaan.

Over emotie gesproken, hier een actie van Vermeer in het NAC stadion. Vind het lef dat hij het teruggooit, krijgt daarna wel een regen van bier over zich heen, maar dit zijn echte derby taferelen!

[YOUTUBE]FZzCP3w68y0[/YOUTUBE]

Inderdaad, eindelijk kan ik me volledig vinden in je;) Zonder doordenken, jullie zijn niet voor niets 'de homo's uit breda':D

Geplaatst
Jammer zeg. Kut Bossen, kut mourad, kut aerts (gelukkig normaal nooit), klote nakkers met hun spreekkoren over een onlangs overleden harde kern supporter ("Waar is die Ronnie nou?). Vieze ratten. Leonardo, janknicht. Gillissen moet ook gauw de ziekte krijgen. Een bal vol de KingSide in knallen zonder reden en iemand vol op zijn hoofd raken. Trieste club daar uit die kutstad.

Beter scheld je Mourad verrot dan die NAC spelers/supporters. Als hij gewoon het kopduel aanging, had misschien nog gewonnen ook.

Geplaatst
  • Auteur

Kun jij lezen sjefke?

"klote nakkers met hun spreekkoren over een onlangs overleden harde kern supporter ("Waar is die Ronnie nou?)."

Je weet duidelijk niet waar je over praat. Kijk maar eens even op tilbo.com of derat.nl of bsiderats.com dan merk je het vanzelf wel waar mijn reactie vandaan komt.

Geplaatst
Kun jij lezen sjefke?

"klote nakkers met hun spreekkoren over een onlangs overleden harde kern supporter ("Waar is die Ronnie nou?)."

Je weet duidelijk niet waar je over praat. Kijk maar eens even op tilbo.com of derat.nl of bsiderats.com dan merk je het vanzelf wel waar mijn reactie vandaan komt.

Ja en als je de reacties van anderen leest zie je dat jullie en met jullie tig anderen clubs net zo erg kunnen zijn zoals het verleden al bewezen heeft. Laat gewoon gaan he.

Daarnaast zijn het trouwens NaCCers en geen nakkers, aangezien het woord kruikjes hier ook niet is toegestaan moet je eerst gewoon normaal NAC leren schrijven voordat je serieus genomen wilt worden.

Geplaatst
Kun jij lezen sjefke?

Ik kan het natuurlijk niet goed praten en dat ga ik niet doen. Het is gewoon te triest voor woorden dat je daarover gaat zingen. MAAR, kijk even naar Mourad. ;)

Geplaatst
Kun jij lezen sjefke?

Joost, wil je dat ik hier keer op keer op inga? Ik loop al langer mee bij mij clubje als jij waarschijnlijk in dat klote Tilburg. Ja hij is overleden, maar hij heeft zelf ook de nodige mensen de tering ingeslagen (uit betrouwbare bron). Waarom zouden wij respect voor jullie moeten tonen, als jullie het ook niet met ons doen (met een overleden speler)?

En waar doel je nou eigenlijk op met kun je lezen? Want volgens mij gaat de discussie hier al de gehele tijd over het spreekkoor richting Ronnie. En dan zeggen dat ik niet weet waar ik over praat, weet maar al te goed waar het over gaat en wat er gebeurt is. Maar dat is het derby gevoel voor sommige, een derby is namelijk altijd anders als wedstrijden tegen Vitesse ofzo en er komen dus meer emoties los, waar meer dingen geroepen worden.