Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 47,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Maar vervolgens wel doodleuk heel Breda onderkladden met ****** Breda, ****** NAC en 013, stoere boys.

Ik wil niet vervelend doen maar als ik met de auto langs wegen rij met Tilburg erop staat er ook regelmatig een 'S' voor maar, dat ter zijde. Jammer volgende keer beter, Mourad kan de ziekte krijgen dat zeker.

Geplaatst
  • Auteur
Joost, wil je dat ik hier keer op keer op inga? Ik loop al langer mee bij mij clubje als jij waarschijnlijk in dat klote Tilburg. Ja hij is overleden, maar hij heeft zelf ook de nodige mensen de tering ingeslagen (uit betrouwbare bron). Waarom zouden wij respect voor jullie moeten tonen, als jullie het ook niet met ons doen (met een overleden speler)?

En waar doel je nou eigenlijk op met kun je lezen? Want volgens mij gaat de discussie hier al de gehele tijd over het spreekkoor richting Ronnie. En dan zeggen dat ik niet weet waar ik over praat, weet maar al te goed waar het over gaat en wat er gebeurt is. Maar dat is het derby gevoel voor sommige, een derby is namelijk altijd anders als wedstrijden tegen Vitesse ofzo en er komen dus meer emoties los, waar meer dingen geroepen worden.

Van mij mag je best deze post editen en er een . neerzetten. Had het namelijk niet tegen jou, maar tegen Quinneke. Quote hem niet voor niks. Ben het juist eens met jou, zoals die andere quote met dat filmpje erin aangaf. En ik denk dat het met dat 'langer meelopen' van jou allemaal wel meevalt. Kom al 10 jaar bij Willem II en ben 2 maanden jonger dan jij. Denk niet dat jij op je 6e al bij nac zat en als je er al zat, heb je daar weinig tot geen besef meer van.

Geplaatst
Van mij mag je best deze post editen en er een . neerzetten. Had het namelijk niet tegen jou, maar tegen Quinneke. Quote hem niet voor niks. Ben het juist eens met jou, zoals die andere quote met dat filmpje erin aangaf.

Oké, i'm sorry niks gezegd dan. Komt namelijk omdat ik Jeffrey heet en iedereen mijn sjefke noemt.

Mooi dat wij het na een lange discussie, toch met elkaar eens zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Met datgene dat ik quote he;). Maar Goodfella deelde die mening ook dus laten we het daarop maar houden dan.

Toch nog één ding:

Ja en als je de reacties van anderen leest zie je dat jullie en met jullie tig anderen clubs net zo erg kunnen zijn zoals het verleden al bewezen heeft. Laat gewoon gaan he.

Daarnaast zijn het trouwens NaCCers en geen nakkers, aangezien het woord kruikjes hier ook niet is toegestaan moet je eerst gewoon normaal NAC leren schrijven voordat je serieus genomen wilt worden.

Dat nakkers ben ik nou eenmaal gewend, doe ik niet met opzet. Kruikjes mag je ons best noemen. Hoort bij de gezonde rivaliteit. Datzelfde geld voor Stilburg, al vind ik dat al wel een beetje achterhaald. Zo stil zijn wij echt niet meer.

En discussieren vind ik geen probleem, ieder zijn eigen mening. Gelukkig kan het hier nog wel fatsoenlijk. Tilbo neemt de laatste maanden enorm af qua discussie-/forumkwaliteit. Er is daar geen fatsoenlijke discussie meer te starten of er komen kindjes van 13 de boel verzieken.

Geplaatst
Met datgene dat ik quote he;). Maar Goodfella deelde die mening ook dus laten we het daarop maar houden dan.

Toch nog één ding:

Dat nakkers ben ik nou eenmaal gewend, doe ik niet met opzet. Kruikjes mag je ons best noemen. Hoort bij de gezonde rivaliteit. Datzelfde geld voor Stilburg, al vind ik dat al wel een beetje achterhaald. Zo stil zijn wij echt niet meer.

En discussieren vind ik geen probleem, ieder zijn eigen mening. Gelukkig kan het hier nog wel fatsoenlijk. Tilbo neemt de laatste maanden enorm af qua discussie-/forumkwaliteit. Er is daar geen fatsoenlijke discussie meer te starten of er komen kindjes van 13 de boel verzieken.

Stilburg is inderdaad overtrokken, de laatste jaren zijn jullie qua sfeer vooruit gegaan. En misschien zijn jullie de laatste 3 derby's wel luidruchtiger als ons.

Geplaatst

@ Joost: ik heb ook geen probleem met nakkers hoor net zomin als dat ik dat met kruikjes heb maar het wordt hier gewoon niet graag gezien ;)

Misschien moeten wij het goede voorbeeld maar geven, NAC Willem II Peace :D

Geplaatst
  • Auteur

Was lache toen ja. Wat dan wel weer grensoverschrijdend was, was dat stoere jongetjes van vak G bekers met pis vulde om die vervolgens over het volle uitvak te gooien. Vind dat trouwens nog steeds triest. Denk dat de laatste 10 jaar (sinds dat ik naar Willem II ga dus) het uitvak geen 1x uitverkocht is geweest op die wedstrijd na: 1.300. Tuurlijk, ons uitvak is maar 800 groot en is het makkelijker voor jullie om het uitverkocht te krijgen, maar toch. Mag geen excuus zijn voor zo'n leuke wedstrijd.

Achja, we zien jullie over zo'n 6 weken terug in Tilburg, we zullen dan wel zien wie de betere is:D

Geplaatst
Was lache toen ja. Wat dan wel weer grensoverschrijdend was, was dat stoere jongetjes van vak G bekers met pis vulde om die vervolgens over het volle uitvak te gooien. Vind dat trouwens nog steeds triest. Denk dat de laatste 10 jaar (sinds dat ik naar Willem II ga dus) het uitvak geen 1x uitverkocht is geweest op die wedstrijd na: 1.300. Tuurlijk, ons uitvak is maar 800 groot en is het makkelijker voor jullie om het uitverkocht te krijgen, maar toch. Mag geen excuus zijn voor zo'n leuke wedstrijd.

Achja, we zien jullie over zo'n 6 weken terug in Tilburg, we zullen dan wel zien wie de betere is:D

Heb dat inderdaad ook gehoord, gebeurde ook veelal door de pubers in Vak G volgens mij. Bovendien, ook dat gaat weer te ver. Gooien met pis.

Geplaatst
  • Auteur

Klopt, maar dat zijn allemaal van die streken van de gasten die denken dat ze stoer zijn. Nike petjes, nike jasjes, nike tasjes. Ik word daar zo moe van he. En bij de 2-0 zongen ze als hardste mee, maar zo gauw dan die 2-1 valt zijn ze stil. Juist dan heeft je ploeg het nodig, maar dan zijn ze er niet, die 'supporters'. Bij een 2-0 voorsprong hebben ze geen steun nodig, maar het is wel leuker als het wel gebeurd. Twente vind ik daar het mooiste voorbeeld van. Als die achter komen, wordt er alleen maar meer gezongen.

Geplaatst

Dat was bij NAC vroeger ook heel anders dan tegenwoordig.. heb het nog meegemaakt dat we uit naar Ajax gingen, we hadden vertraging en toen we in het stadion aankwamen stond NAC al 1-0 achter.. eindstand uiteindelijk 5-0 geworden en de 4e en 5e goal van Ajax waren de Naccers zeker zo luidruchtig met juichen als de Ajacieden zelf. Na de wedstrijd bleven we in het stadion zitten, alle Ajax spelers en publiek al naar huis en begon (als ik me het goed herinner) John Lammers op een leeg goal te schieten.. 5-1.. 5-2.. en zo tot de 5-6 en wij maar juichen. Dat waren leuke tijden, nu lopen ze bij een 4-0 achterstand het stadion uit.

Geplaatst
  • Auteur

Helemaal mee eens. Heb zulke tijden helaas niet meer meegemaakt, ben zelf 18 en ga vanaf 1999.

Doet me dan wel weer veel ongenoegen als ik reacties op nac sites lees. Over het feit dat er over Ferry is gezongen op vak E. Zo lang ik weet, en jullie waarschijnlijk ook, bestaat vak E pas 2 jaar en een beetje. Onmogelijk dat 6 jaar (?) na de dood van een nac speler over hem wordt gezongen. Verder staat er ook van alles als "het onderspuiten van het centrum van breda als 'waren zij niet, deden zij niet..' om toch maar een soort van compenatie te trekken. Belachelijk. Laat het even duidelijk zijn dat er van Willem II kant de laatste 10 jaar nooit iets over een overleden persoon is gezongen op een cynisch/sarcastische wijze.

Geplaatst

2 Jaar geleden (2007) zongen jullie over Ferry, echt waar;) Maar dat betekend natuurlijk niet dat een stelletje debielen zomaar over Ronny mogen zingen.

Geplaatst
  • Auteur

Inderdaad, stoere jongens trouwens van rkc die de Willem II-ers op thuisvakken nog even op kwamen zoeken met een mannetje of 20. Niet dat ze - op het opzetten van hun capuchons na - nog iets noemenswaardigs deden, maar dat terzijde.

Volgende week op na Breda. Sportieve revanche. Hopen op weer een (nagenoeg) vol uitvak. Tot nu toe 11 bussen, maar zullen er toch wel meer worden na 2 overwinningen op rij?

Geplaatst

Succes, ben benieuwd. Dadelijk hopelijk het eerste deel van de wedstrijd in ieder geval live volgen op Eredivisie Live, daarna moet ik naar een feest. NAC mist een aantal spelers, maar die Leonardo zal wel weer lekker gevaarlijk worden:p

Geplaatst
  • Auteur

Gelukkig krijgen we de kosten van bus en kaartje vergoed door de selectie, maar niet één fatsoenlijke kans gecreëerd. En dat tegen de rivaal, met een uitverkocht uitvak (700 man). Snap het echt niet.

Geplaatst

Hoorde vandaag dat jullie in de 20e minuut zouden uitbreken ofzo. Heb je daar iets van gehoord Joost?

Geplaatst
  • Auteur

Niks van meegekregen, zal ook wel niet. Volgens mij was er alleen wat van de Tilburg Youth mee. Voor de rest niks. Die hebben geen uitkaart en mochten dus niet mee. Kletspraat dus.