Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ook, maar dit is in ieder geval een stap in de goede richting.

Tilbo.com meteen plat trouwens :cab:

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 47,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

En hij zat de hele tijd te zanikken dat het helemaal zo slecht nog niet ging... Vandaar ook dat ie is opgestapt natuurlijk.

Geplaatst

Domste wat er kan gebeuren natuurlijk. Dat ze gewoon de rust bewaren ofzo, maar hier draai je vaak je eigen nek mee om.

Geplaatst
  • Auteur

Dan weet jij duidelijk geen details. Willem II supporters zelf weten wel beter, maar die man heeft in 4 jaar tijd teveel fout gedaan om hier nu op te gaan sommen. Ga ik dus ook niet doen. Dit is zeker niet het domste. Het is onze laatste hoop. De situatie was al tot het nulpunt gedaald, dus dit heeft daar geen invloed meer op. Met een beetje geluk geeft dit een signaal af aan de spelers.

Geplaatst

@ FC Breda:

Alsjeblieft niet praten over dingen waar je duidelijk het fijne niet van weet.

Verder ben ik het eens met wat Joost zegt.

Geplaatst

Haha. Hele grote strik eromheen en wegdoen.

Geplaatst

Peter van Zunderd, voorzitter van het Stichtingsbestuur van Willem II heeft vandaag bekend gemaakt dat er per direct een ‘Commissie van Wijze Mannen’ wordt aangesteld.

De commissie bestaat uit de volgende drie personen;

• Voorzitter Jan A.H. Melis, ondernemer, bestuurder van o.a. Instituut Verbeeten, Servicecentrum Het Laar, Brabants Natuurmuseum,
  • Mike Leers, voormalig bestuursvoorzitter van CZ groep, o.a. voorzitter Raad van Commissarissen Rabobank Tilburg en omstreken, vice voorzitter Stichtingsbestuur Universiteit van Tilburg
  • Paul Bottelier, o.a. voormalig voorzitter Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland, oud voorzitter Raad van Bestuur Amarant, oud bestuurslid VNO/NCW, voormalig lid Sociaal Economische Raad, oud voorzitter Raad van Commissarissen Rabobank Tilburg en omstreken.

Deze commissieleden gaan zich bezig houden met het veiligstellen van de continuïteit van Willem II. Zij zullen de financiële en organisatorische stand van zaken inventariseren, advies uitbrengen en samen met de verschillende gremia binnen de club met voorstellen komen voor de toekomst van Willem II. De commissie zal rechtstreeks rapporteren aan het Stichtingsbestuur.

Peter van Zunderd, voorzitter van het Stichtingsbestuur: ‘We zijn blij dat we met deze commissie tot een goede tijdelijke oplossing zijn gekomen. De drie commissieleden zetten hun expertise en kennis van de stad graag in om het beleid van Willem II mede vorm te geven. We zijn blij dat zij op korte termijn tijd vrij hebben kunnen maken om onze club te ondersteunen.’

Zoals bekend blijven de zittende bestuursleden op verzoek van het Stichtingsbestuur in functie. Zij blijven zich met de hulp van de aangestelde commissieleden inspannen om de toekomst van de club te waarborgen. Omdat de laatste termijn van bestuurslid financiële zaken Loeks van der Veen eind dit jaar afloopt, wordt er wel gezocht naar een geschikte opvolger zodat deze tijdig ingewerkt kan worden en betrokken is bij het opstellen van de begroting 2010-2011.

De eerste stap is gezet. Mensen van de stad en met een staat van dienst.

Geplaatst
  • Auteur

Sowieso moet er eerst vrijdag gewonnen worden van RKC, anders heeft deze stap ook geen nut meer, dan vliegen we er rechtstreeks uit.

Geplaatst
spelers van nac zijn poessies want vuurwerk viel mee boontje om loontje ofso iets want jaaa das dan gewoon eigen schuld ja toch. als zonne bredase koekkerd mij zou uitschelden dan roepen ik en mijn vader en misschien ook wel mensen die ik ken toch ook meteen homo terug naar hem. breda zijn allemaal homos zowiezo en dan zeggen jullie dat wij allemaal van die rooze bloesen dragen dat klopt hillemaal nie want ik koop nooit bloeses das voor van die natnekken van kantoor die bij interpolis werken en bij de sengers verkopen ze die ook niet eens dus ja echt raar dat jullie dat dan weer gaan roepen. stoer hoor grote bek op het internet maar ik ga nu naar de vogeltjestentoondingen in betje koolen tot snel weer want ik heb al un nieewue dikke stift gekocht bij de heema en dan ga ik aan julie bushokjes zitten hoor houdoe

Dit had iemand in een gastenboek van een NAC clubje gedaan ofzo ;e

Geplaatst

Aaahhh vd Struijk 6 weken geblesseerd, zielig voor Willem 2 8) Zo'n topspeler, *kuch* *kuch* *kuch*

Geplaatst
  • Auteur

Veloso naar Dinamo Boekarest. Moet Livramento de komende 6 weken op linksback #gaap

Geplaatst
Aaahhh vd Struijk 6 weken geblesseerd, zielig voor Willem 2 8) Zo'n topspeler, *kuch* *kuch* *kuch*

Dat ze die dwaas hebben teruggehaald zeg.

Geplaatst

Jammer van Struijk, deed het tot nu toe erg goed.

En Livramento ;e tsja, hopen dat Quasten snel hersteld, en anders Swinkels linksback. Maarja dan Schenkel in het centrum ;e

Geplaatst

Mark Schenning nu interim-trainer, de trainer van het vrouwenelftal:P

Hopen dat het een positieve invloed heeft dan op de spelersgroep..

Geplaatst

Nijland kan bij Willem II laten zien wat hij kan en dat doet hij behoorlijk vind ik :D

Geplaatst
  • Auteur

Het kan nog. Al zal het wel moeilijk worden. RKC is definitief laatste.