Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nou Penders vind ik toch wel een paar klasse beter dan Schenkel hoor:m:

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 47,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik had het er gisteren nog met mijn oom over. Hij verwachtte ook Cambuur in de laatste ronde en dacht dat dat wel eens heel lastig kon worden. In de voorbereiding won Willem II nog wel met 6-0 bij Cambuur voor zo'n toernooitje maar ja, dat was in de voorbereiding, het zal dus heel lastig worden voor Willem II en ik vrees eerlijk gezegd voor het ergste:(

Geplaatst
Moeilijk he Willem II goed schrijven, maja met Schenning aan het roer winnen we sowieso ;e

En met De Jong?

Als jij het toch kan voorspellen;c

Geplaatst
Typ het eigenlijk altijd zo :cab: Maar sorry hoor, als je je aangevallen voelt..

Voel me niet aangevallen, erger me er gewoon een beetje aan ;)

En met De Jong?

Als jij het toch kan voorspellen;c

Ja nu gaan we eraan ;c

Geplaatst
Ja en Feskens moet ook het veld weer in.

Zo goed is die ook niet meer, kan nog wel goed voetballen maar ik heb nog tegen hem gespeeld dit seizoen(2x). Hij speelt momenteel namelijk voor Broekhoven 2 en ik speelde die 2x mee met Gudok 2.

Maar als hij net als vroeger zou zijn meteen doen!

Geplaatst

Ik hoop serieus dat jullie de play-offs overleven. Ondanks dat we aartsrivalen zijn, is Willem II gewoon een club die in de eredivisie hoort. Blijf als supporters vooral achter je club staan, ook al verlies je uit bij Eindhoven ofzo. Tegen zulke clubs hebben de play-offs niks meer met voetbal te maken. Dat hebben wij een paar jaar geleden ook maar net overleefd...

Geplaatst
  • Auteur

Top Oss en Volendam was twee keer een derde wedstrijd nodig. Toen ging het bij ons wat makkelijker tegen Zwolle en de Graafschap maarja... vanavond maar naar het altijd lastige Eindhoven.

Geplaatst

Gelukkig zeg. Onze auto ging helemaal los bij de 2-0, stonden we net voor een verkeerslicht, al die mensen kijken :mrgy:

Geplaatst
Onterecht, Willem II heeft dit seizoen echt te bagger gespeeld en is niet eredivisie waardig.

Dan waren we allang gedegradeerd vriend, en er zijn ook genoeg problemen geweest rondom de club

Geplaatst
Dan waren we allang gedegradeerd vriend, en er zijn ook genoeg problemen geweest rondom de club

'Jullie' hebben echt niet slechter gespeeld dan RKC hoor :cab:

Geplaatst

Had aan de ene kant lachen geweest om jullie een jaartje in de Jupiler te zien, maar aan de andere kant ik kan ook geen jaar zonder de derby.

Gefeliciteerd daar in Tilburg! Wij weten hoe de opluchting voelt.