Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Betere selectie dan vorig jaar in ieder geval. Gewoon lekker 4-3-3 spelen

Maenpaa

Gravenbeek - Biemans/aankoop - Swinkels - Lampi

Vossebelt/Pereira - Lasnik - Levchenko

Van Zaanen - Demouge - Hakola

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 47,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Deed het begin vorig jaar nog wel goed, toen ging ie poep spelen.

Op Tilbo.com gaat trouwens het gerucht dat Hofland gaat komen :cab: doe mij maar Van der Struijk.

Geplaatst

Hofland lijkt me niet denk. Mijn oom zei trouwens dat ze een bepaald salaris maximaal aanboden ofzo. Volgens mij zei die iets van 150.000 per jaar als maximum (lijkt me beetje weinig en ik weet dan ook niet zeker of ik dat goed gehoord heb;c). Weet iemand of dat klopt? Zoja dan zal Hofland wel niet komen.

Geplaatst
  • Auteur

Nu gaat het gerucht ook dat Vennegoor komt, als Demouge weg zou gaan.

Ik zou dit doen:

-- Mäenpää

Gravenbeek - Biemans - Swinkels - Lampi

----- Pereira - Lasnik - Levchenko

----- Hakola - Demouge - v Zaanen

Nog aantrekken:

- vd Struijk (transfervrij van Vitesse als die hun miljoen van de provincie krijgen)

- 2e keeper

- eventueel vervangers als bepaalde spelers nog vertrekken.

Geplaatst
  • Auteur

Klopt, maar toch. Wat zou hij nu bij Hull verdienen?

Als je Demouge voor een bedrag van 1.000.000 verkoopt. Verdient denk ik 300.000 ofzo, na zijn opengebroken contract toen hij er op los scoorde.

Dan kun je dus een transfervrije Vennegoor een half miljoen geven 2 jaar lang. Dan ben je dus 1.000.000 kwijt aan Vennegoor, terwijl je aan Demouge 1.600.000 hebt gewonnen. Hou je dus alsnog 6 ton over die je in het financiële gat (schuld) kunt stoppen en ben je er sportief en commercieel (ook shirtverkoop) op vooruit gegaan.

Weet alleen niet of Willem II nu ze iedereen kleine contractjes geven, één persoon een relatief groot salaris wil betalen en het risico wil lopen (blessures). En misschien vraagt Vennegoor wel veel meer dan een half miljoen salaris. Vind Qatar eigenlijk meer iets voor hem.

Geplaatst
Klopt, maar toch. Wat zou hij nu bij Hull verdienen?

Als je Demouge voor een bedrag van 1.000.000 verkoopt. Verdient denk ik 300.000 ofzo, na zijn opengebroken contract toen hij er op los scoorde.

Dan kun je dus een transfervrije Vennegoor een half miljoen geven 2 jaar lang. Dan ben je dus 1.000.000 kwijt aan Vennegoor, terwijl je aan Demouge 1.600.000 hebt gewonnen. Hou je dus alsnog 6 ton over die je in het financiële gat (schuld) kunt stoppen en ben je er sportief en commercieel (ook shirtverkoop) op vooruit gegaan.

Weet alleen niet of Willem II nu ze iedereen kleine contractjes geven, één persoon een relatief groot salaris wil betalen en het risico wil lopen (blessures). En misschien vraagt Vennegoor wel veel meer dan een half miljoen salaris. Vind Qatar eigenlijk meer iets voor hem.

Dat moet Willem II echt niet doen hoor. Dan gaan ze weer dezelfde fouten maken uit het verleden. Sowieso lijkt mij 1 mil voor Demouge een beetje veel en zoals al gezegd wordt zal VoH wsl toch niet komen.

Geplaatst

Vennegoor vijf ton geven per jaar is inderdaad weer jezelf in het diepe gooien. Moeten ze nooit doen.

Geplaatst

Idd, want wat als je hem na het volgend seizoen nog een jaar wil houden, hoe wil je dat doen?

Geplaatst

Die Wojciechowski was vandaag geblesseerd uitgevallen tegen Jong Ajax. Had daarna ijs op de buitenkant van zijn linkerknie volgens mij en liep mank. Benieuwd hoe lang die uit de roulatie ligt.

Geplaatst

Jan-Arie van der Heijden gaat waarschijnlijk weer op huurbasis bij Willem II spelen +'

Geplaatst

Denk dat het voor Willem II een goede transfer is. Kan zijn ervaring van vorig seizoen gebruiken en een van de weinige spelers die er vorig seizoen ook speelden. Hoop dat hij nog wat ervaring op kan doen en alsnog bij Ajax kan doorbreken.

Geplaatst

Klopt. Misschien moet Willem II nog maar wat meer rondkijken bij Jong Ajax. Misschien dat Van Rhijn (rechtsback) en Overtoom (nummer 10) ook wat zijn voor Willem II als huurlingen. Aangezien ze op die posities vorig jaar toch ook wat ingeleverd hebben.

Geplaatst

Wat is die Biemans een dramatische verdediger zeg. Volgens mij was hij bij meer dan drie van de tegendoelpunten direct betrokken.

Geplaatst

Godsallejezus wat een ongeïnspireerde zak bagger is dit Willem II. Degradatie is inderdaad nauwelijks afwendbaar. Man o man wat waren ze gisteren slecht, en de terugspeelbal van Vossebelt zei eigenlijk alles.

Geplaatst

Willem ll geintresseerd in Fouad? Zal wel jammer zijn mocht hij daadwerkelijk na de Oosterburen vertrekken, maar zie het wel gebeuren.

Geplaatst

Hoeft niet hoor. met Demouge ben je al snel geneigd de lange bal te hanteren. Nu is Willem II min of meer gedwongen om de kansen meer voetballend te gaan creeren.