Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Lev redt een puntje. Tweede seizoenshelft moet drastisch verbeteren willen ze erin blijven.

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 47,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ze hebben toch die Pietersma

Geplaatst

Maenpaa deed het redelijk goed vandaag. En al 2 punten uit de laatste 2 wedstrijden, waar stopt deze mooie reeks ?

Geplaatst

Hij maakte alleen wel hands buiten zijn 16, maar als de scheids dat niet ziet, mag je niet klagen.

Geplaatst

Ik was vandaag voor een van de eerste keren in mijn leven voor Willem II.:$ Die derby moet toch behouden worden he.

Geplaatst

Eerste seizoenshelft zit er op, 4 punten uit 17 wedstrijden, dramatisch. Moet echt wat gaan gebeuren 2e seizoenshelft, niet alleen achterin maar ook voorin. Enige manier waarop ze nu gevaarlijk zijn is via de dode spelmomenten met Lasnik, wat heeft die vent een geweldige traptechniek._O_

Geplaatst
Eerste seizoenshelft zit er op, 4 punten uit 17 wedstrijden, dramatisch. Moet echt wat gaan gebeuren 2e seizoenshelft, niet alleen achterin maar ook voorin. Enige manier waarop ze nu gevaarlijk zijn is via de dode spelmomenten met Lasnik, wat heeft die vent een geweldige traptechniek._O_

Ik vond hem maar een paar slordige vrije trappen nemen vandaag..

En ik heb liever Willem II erin. Zal je zien dat anders Excelsior zich handhaaft :cab:

Geplaatst

Zo geweldig is de traptechniek van Lasnik echt niet. Ja oke, vandaag nam hij er een paar aardig en waren ze gevaarlijk, maar er zitten ook vaak wedstrijden bij waarbij hij z'n vrije trappen en corners amper van de grond krijgt. Persoonlijk zie ik liever V/d Heijden de vrije trappen nemen.

Geplaatst

Vd Heijden speelde erg goed. Die is alleen gehuurd toch? Mag van mij wel eens een kans bij Ajax krijgen :)

Geplaatst

;e ;e :-D

Gelukkig degraderen ze, zijn we ook weer van af.

Steward had helaas de sleutel van het deurtje niet bij zich :(

Geplaatst

Ik zou maar oppassen voor dat jullie rare dingen roepen, Willem II kan niet veel beter, jullie moeten en kunnen. Als Excelsior wint van NAC staan ze boven Feyenoord, als dat gebeurt zou ik me diep in een hoek gaan schamen. En als ze niet winnen hebben ze komende speelronde de kans om nog te winnen van jullie, als beide gebeuren dan lig ik stuk om eerlijk te zijn

Geplaatst

Wat is je punt ? :cab:

Geplaatst

Jij weet 100% zeker dat jullie er wel inblijven?