Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dan vraag ik me één ding af: wat is erger? De moeder van een scheids uitmaken voor hoer, of een spandoek met 'liefde is niet te koop, 3 punten wel'?

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 47,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja dat gaat wel redelijk makkelijk. Alleen willen ze nog wel eens op de velden bij een amateurclub trainen (ons vios). Dus weet niet of je vanuit Diemen moet komen, maar anders zou ik voor de zekerheid Willem II even bellen waar ze trainen.

Geplaatst

Nou Lampi heeft dus 3 wedstrijden schorsing gekregen. Had ie net zo goed Dszudszak een elleboog op zn bakkes kunnen geven ;e

Geplaatst

Nog iets gehoord van de KNVB trouwens n.a.v. die spandoeken? :cab:

Geplaatst

Nope, Willem II heeft maandag een verklaring gegeven dus nu zullen we ergens deze week wel horen wat het wordt denk ik.

Geplaatst

Ik begin nu toch serieus te geloven dat Willem II wel eens echt kan degraderen... Had altijd het gevoel dat ze het vast weer wel op het nippertje zouden overleven.

Geplaatst
Het programma nog:

2 za 11/12 NEC Willem II

3 za 18/12 ADO Den Haag Willem II

4 za 22/1 Willem II Vitesse

5 za 29/1 PSV Willem II

6 zo 6/2 FC Groningen Willem II

7 za 12/2 Willem II FC Utrecht

8 za 19/2 Excelsior Willem II

9 za 26/2 Willem II SC Heerenveen

10 vr 4/3 De Graafschap Willem II

11 zo 13/3 Willem II Ajax

12 za 19/3 VVV-Venlo Willem II

13 za 2/4 Willem II Roda JC Kerkrade

14 za 9/4 Willem II Heracles Almelo

15 zo 17/4 Feyenoord Willem II

16 za 23/4 Willem II AZ

17 zo 1/5 FC Twente Willem II

18 zo 15/5 Willem II NAC Breda

Dikgedrukt zie ik ons wel punten pakken..

Ik quote hem maar eens nog een keer. Nee zonder gein, nice 3 punten

Geplaatst

Aiaiai heerlijk zeg_O_ Hopen dat dit zo'n boost geeft dat Willem II degradatie nog kan ontlopen.

Geplaatst
Ik quote hem maar eens nog een keer. Nee zonder gein, nice 3 punten

Excelsior uit? :LO:

Geplaatst

Ondanks dat ik die Swinkels een enorme droeftoeter vind vond ik die goal toch wel leuk voor hem :mrgy: ook wel leuk voor Willem II dat ze weer eens winnen, anders werd het wel heel sneu.

Geplaatst

Ik heb respect voor jullie Willem II supporters. Ook al spelen jullie soms zo verschrikkelijk slecht, ook al win je twee keer in een seizoen jullie staan áltijd op de tribunes jullie club toe te juichen. Dit heeft bijvoorbeeld Ajax niet....

Geplaatst

Ajax zal denk ik ook nooit zover afdalen :mrgy: maar verder wel eens, ik vond het echt een lelijke club maar zoiets weet mn mening dan wel een beetje bij te draaien.

Geplaatst

Ja hé

Zo heb ik ook respect voor ADO ook vanwege hun wilskracht en doorzettingsvermogen en van die jongens als Immers en Verhoek die échte clubliefde hebben. Verhoek zij bijvoorbeeld tegen Utrecht nee, omdat hij het geen stap omhoog vond.:D

Geplaatst

Momenteel is dat ook geen stap omhoog ;) Als ADO dit team en deze staff bij elkaar weet te houden zullen ze wel vaker zo hoog te vinden zijn, of iig niet meer in de onderste regionen. Verhoek mogen ze trouwens wel bij Twenne halen, dan wordt Janko tenminste fatsoenlijk bedient, en aangezien Ruiz na dit seizoen toch weggaat.

Geplaatst

Heeft Twente geen samenwerkingsvervand met FC Emmen?

Misschien kunnen ze die Chery terughalen, die is samen met Esajas en Ter Heide de smaakmaker van Emmen.:D

Geplaatst

Nope wij hebben met GAE (althans jeugd voornamelijk) samenwerkingsverband, FC Emmen heeft met SC Heerenveen ;) Maar die komt denk ik te kort voor Twente, sowieso te kort om in de basis te beginnen. En laten we maar ontopic gaan naar WII hehe.

Geplaatst

Eentje van Vitoria Plzen ofzo. Die Strhavka of hoe die ook mag heten.

Geplaatst

Jelic van Maribor en Strihavka van Vitoria Plzen inderdaad. Beiden gehuurd. En trouwens ook nog Pressel van HSV gehuurd, is een linksback.

Geplaatst

Die Pressel is niet echt wat volgens mij he?