Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 47,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Wat is de stand nu dan want volgens teletekst en livescore 2-1?

2-1 ja, terwijl ze in de 70e minuut nog 0-1 maakten. Daarna gaat het gewoon finaal mis.

Geplaatst

Rigters legde hem met een zacht tikje voorbij de keeper van De Graafschap en toen schoot een ander hem binnen.;)

Geplaatst

Wat een klotezooi zeg, heb het niet gezien, maar balen dat je een late voorsprong nog compleet weggeeft? Was Willem II beter over de hele wedstridj?

Geplaatst

Vond ik niet van wat ik ervan gezien heb.

Geplaatst

Terecht of niet, 0 punten zijn 0 punten en als het zo daargaat liggen ze er gewoon uit. Zou het persoonlijk wel jammer vinden, zeker als het voortbestaan daardoor in gevaar komt.

Geplaatst

Dat komt het niet Lexie ;)

Zuur om zo weer punten te verspelen. Ga toch met z'n allen voor de 16 liggen jongens.

Geplaatst
  • Auteur
2-1 ja, terwijl ze in de 70e minuut nog 0-1 maakten. Daarna gaat het gewoon finaal mis.

Maak er maar 80e minuut van.

Zit je daar in het uitvak. Het ene moment weet je zeker dat ze er in gaan blijven, 10 minuten later sta je weer met beide benen op de aarde.

En wat ik ook nogal triest vond: de 'superboeren' die in de rust fakkels, ijzeren staven en nog een hoop andere voorwerpen ons vak in slingerden. En dan niet het uitvak met zicht op het veld, maar het kleine hok buiten het stadion waar de pisbakken zijn en het voedsel gehaald kan worden. Triest. Zeer triest.

Geplaatst

Die gasten denken altijd dat ze hele grote mannen zijn. Ik stond toen bij die wand, scoren wij de 0-1, gaan ze allemaal geweldig stoer doen dat ze ons na de wedstrijd zouden pakken. Nou, ik heb ze niet meer gezien...

Geplaatst

Willem II gaat minstens gelijkspelen vandaag. Ik voel het. Het wordt de dag van de ommekeer.

Geplaatst

Hehe, er zitten wel een paar idioten tussen ja op de Vijverberg, heb je bij elke club wel eigenlijk. Zelfs bij Haarlem, die waren helemaal dol:cab: Is verder ook niet goed te praten fzo.

Ben benieuwd of ze vanmiddag Verhoeven nog een beetje kunnen testen, verwacht wel wat van Rigters:)

Geplaatst
Willem II gaat minstens gelijkspelen vandaag. Ik voel het. Het wordt de dag van de ommekeer.

Willem II mag van mij komende wedstrijd alles winnen, als vandaag de punten maar mee naar Amsterdam gaan :)

Geplaatst

Jammer zeg, beter gaan jullie nog gewoon even winnen.