Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Nee, heb je dat programma gezien? Als alles mee zit, halen we nog 9 punten. Maar gemiddeld moet je zo'n 32 punten halen om er in te blijven zonder nacompetitie. Dus alles moet meezitten, want we staan nu op 23. Zou wel ineens gek zijn, dat nu alles wel mee gaat zitten.

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 47,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik houd gewoon al rekening met nacompetitie. Rechtstreeks lijfsbehoud gaat echt niet lukken.

Geplaatst

Godzijdank Swinkels blijft langer, verder mogen er 7 spelers gaan en word er met Akgun, Aerts, Zijler en Pereira over een nieuw contract gesproken.

Doelmannen: (2)

Maikel Aerts (indien verlengen)

Niki Mäenpää

Verdedigers: (4)

Arjan Swinkels

Bart Biemans

Danny Schenkel

Marlon Pereira (indien verlengen)

Middenvelders: (4)

Jasper Waalkens

Junior Livramento

Mehmet Akgün (indien nieuw contract)

Ibrahim Kargbo

Aanvallers: (3)

Frank Demouge

Gerson Sheotahul

Sergio Zijler (indien verlengen)

Dit houden we dan over :cab:

Geplaatst

Als ze dit overhouden moeten ze flink aan de bak in de zomer. Maar volgens mij zijn er meer eredivisie clubs die veel spelers moeten laten gaan, dus wie weet kan er in die vijver gevist worden.

Geplaatst

Als je die om zijn eigen as ziet draaien, bizar gewoon.

Geplaatst

Zal volgend jaar weer veel huren worden zo te zien. Btw had mijn oom gister kaartje binnen voor mij voor Willem II - Ajax, in Kingside:D

Geplaatst
Niet iedere club heeft jeugdspelers nodig om een elftal op de been te krijgen.:o

Ik bedoel dat je zij 'samen' de jeugd aanmoedigen, dat je daarmee ook NAC bedoelde toch?:p

Geplaatst

Uiteraard, maar dat was natuurlijk ook sarcastisch want ik geloof ook niet dat jullie dat zo zien zitten. Verder snap ik je eerste reactie nog niet echt maar het zal wel goed zijn.:p Misschien toch maar een keertje samenwerken om niet te fuseren.

Geplaatst

Ik denk naar een ploeg als Utrecht of Heerenveen ofzo.

Geplaatst
Uiteraard, maar dat was natuurlijk ook sarcastisch want ik geloof ook niet dat jullie dat zo zien zitten. Verder snap ik je eerste reactie nog niet echt maar het zal wel goed zijn.:p Misschien toch maar een keertje samenwerken om niet te fuseren.

Ik bedoelde dat NAC toch meestal oudere spelers heeft en dat het dus niet veel gekker moest worden als ze volgend jaar met jeugdspelers gaan spelen, mja laat het maar zoals het is, hehe.

Edit: Zie nu in het NAC-topic dat idee dat NAC misschien met de jeugd van Willem II/RKC mee wilt doen ofzoiets, dus begrijp nu jouw reactie, beetje dom van mij dus:cab:

Geplaatst

Het enige lichtpuntje aan onze club was de jeugdopleiding ;e Jaarlijks stromen er talenten door. Met RKC samenwerken kon nog wel omdat we dan nog de grotere club waren maar als NAC er bij komt, moet ik gewoon zeggen dat NAC de grotere club is. Ik las iets over een Brabantse Voetbalacademie en dat de jeugdspelers dan zelf mogen kiezen naar welke club ze willen, nou ik durf te wedden dat NAC een stuk aantrekkelijker dan Willem II. En bovendien heeft NAC Willem II niks te bieden, volgens mij breken bij NAC maar mondjesmaat jeugdspelers door en hebben ze niet eens een fatsoenlijke accomodatie.

Geplaatst

Als Willem II met 10 verdedigers zou spelen zou de tegenpartij er nog zo doorheen lopen, te gemakkelijk gewoon zeg. Maar richten op nacompetitie dan

Geplaatst
Schenkel is echt een lelijke, kale kutmongool.

Wat een lompe speler zeg, tering man. Elk duel met Pluim won hij maar wel met een overtreding. Past voor mij wel in rijtje met Penders en Zwaanswijk(no hard feelings ;)), net zo lomp.