Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst
Landreau krijgt zijn zin en tekent bij Lille

29/06/2009

Mickäel Landreau is weg bij Paris Saint-Germain. Enkele uren nadat PSG had bekendgemaakt dat Grégory Coupet de nieuwe doelman van de Parijse club is, zette de keeper zijn handtekening bij Lille. Hij tekende voor drie jaar bij LOSC.

Landreau wilde na drie seizoenen in het Parc des Princes vertrekken bij PSG. De elfvoudig international was alle onrust bij de Parijse topclub beu. De dertigjarige doelman stoorde zich vooral aan het optreden van het bestuur van Paris Saint-Germain.

'Ondanks verschillende contacten met Franse en buitenlandse clubs wist ik al vrij snel waar ik mijn loopbaan wilde voortzetten: bij LOSC. Vandaag ben ik heel erg blij dat dat concreet is', vertrouwde Landreau de website van zijn club toe. 'Na een eerste gesprek met coach Rudi Garcia gaf ik Lille de voorkeur. Hij overtuigde me dat de omstandigheden hier ideaal zijn.'

Fantastische aankoop van Lille. Toch wel mijn club in Frankrijk. Met Malicki hadden ze niet bepaalt een geweldige keeper in het doel, daarbij is hi ook al aardig op leeftijd. Landreau heeft zich al meerdere keren bewezen, en ik ben er zeker van dat Lille hier goed aan gaat doen.

Geplaatst

Ik moet nog zien of Coupét het goed gaat doen bij PSG. Begint toch al aardig op leeftijd te raken.

Geplaatst

Denk niet dat Coupet zijn topniveau zal halen. PSG haalt wel veel oude spelers binnen zeg. Hoe zit het trouwens met de transfer van Vieira? Die moet gewoon terug naar Frankrijk joh. Geweldige speler was dat toch vroeger.

Geplaatst

Mensen ik heb een belangrijke vraag voor jullie. Morgen ga ik een weekendje naar Parijs om Good old Lance te zien finishen. Ook brengen we een bezoekje aan de thuisbasis van Paris Saint Germain, Parc des Princes. Ik twijfel nog heel erg over welke naam ik op het shirt laat drukken. De volgende spelers overweeg ik:

- Sakho, Mamadou.

- Makelele, Claude.

- Giuly, Ludovic.

- Hoarau, Guillaume.

- Erding, Mevlut.

- Kezman, Mateja

Maar wie?

Geplaatst

77' Le Mans [2 - 1] Lyon

21' [1 - 0] M. Maiga

28' [1 - 1] M. Bodmer

59' [2 - 1] M. Coutadeur (pen.)

Tussenstand, maar toch :cab:

Geplaatst

PSG wel op voorsprong :) Lyon heeft veel mutaties ondergaan dus het duurt nog even voordat ze zijn ingespeeld.

Geplaatst

Dat klopt, maar goed, ze laten hier toch punten liggen. Lisandro Lopez bewijst wel zijn waarde door in de laatste minuut 2-2 te maken. Daarin tegen krijgt PSG in het slot een goal tegen waardoor zij ook maar één punt overhouden aan het uitduel met Montpellier. Marseille wint wel gemakkelijk met 0-2 bij Grenoble. Sowieso ga ik dit jaar de Ligue 1 meer volgen denk ik, gewoon enorm toffe spelers nu, Lucho Gonzalez bij Marseille, Lisandro Lopez en Bastos bij Lyon. Het beloofd zeker wat :)

Geplaatst
Dat klopt, maar goed, ze laten hier toch punten liggen. Lisandro Lopez bewijst wel zijn waarde door in de laatste minuut 2-2 te maken. Daarin tegen krijgt PSG in het slot een goal tegen waardoor zij ook maar één punt overhouden aan het uitduel met Montpellier. Marseille wint wel gemakkelijk met 0-2 bij Grenoble. Sowieso ga ik dit jaar de Ligue 1 meer volgen denk ik, gewoon enorm toffe spelers nu, Lucho Gonzalez bij Marseille, Lisandro Lopez en Bastos bij Lyon. Het beloofd zeker wat :)

Heb ik ook vaak dat ik in het begin van het seizoen denk: ach, die competitie ga ik dit jaar wat meer volgen. Maar meestal kom ik toch niet veel verder dan de Engelse en de Nederlandse competitie. De Franse competitie is ondanks dat nu inderdaad leuker geworden. Lyon is geen alleenheerser meer en dat maakt het spannender en leuker :mrgy:

Geplaatst

Lyon won dit weekend dus met gemak van Nacy, 4-1 ofzo dacht ik. Maar kijk naar deze heerlijke goal van Bastos, dan vraag ik me toch af hoe zo'n gast afgekeurd kan zijn bij Feyenoord.

lyaDXXEillo

Geplaatst

Rust nu bij OL-OM. Staat nu 2-2, heb alleen de laatste goal gezien van Cheyrou. Schot van afstand, enórme blunder van Lloris, normaal een goede keeper. Tikt 'm zo het goal in :cab:

Geplaatst

2-3 nu, gaat lekker daar, Puel mag toch wel vrezen voor zijn baan als Lyon in eigen land punten blijft verspelen

Geplaatst

Binnen vijf minuten de 2-4 van Brandao en de 3-4 en 4-4 (pen.) van Lisandro Lopez :cab:

Geplaatst

:cab: What the fuck.....is er in Frankrijk gebeurd :cab:

2 Teams, 90 minuten, 10 goals.

Lyon 5-5 Marseille;e

Geplaatst

En ik heb 't gezien :D

Ongelofelijk hoe Lyon terugkwam van 2-4 naar 5-4 :cab: En dan nog de 5-5 om het compleet te maken.

Geplaatst

Ik keek op livescore.com, ik wist niet eens wie de 5-4 als eerst had gemaakt ;e

Er stond 4-4

vervolgens:

90'' 5-5 ;e

Geplaatst

Jaja, OM heeft de topper gewonnen, was zelfs vergeten dat die vandaag werd gespeeld.

1-0 door Heinze gemaakt.

Geplaatst

Toch jammer van het verlies gister, zo komt er langzaamaan een aardig gat met de subtop, en da's jammer.