Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,6k
  • Weergaven 88,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• MetalMichael
    MetalMichael

Twee keer tanken.

• Christian.
    Christian.

Heeft dit seizoen nog altijd minder competitiedoelpunten gemaakt dan good old Bram van Polen     Overigens is de promotiestrijd in de Ligue 2 ook leuk om te volgen. Best wel wat leuke clubs

• Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. 

Geplaatst

Dat is dus zeker niet het geval. Moet je nagaan. Turkije had 1 miljard euro over om het 1 en ander aan te passen. Hetgeen wat bjk4ever daarnet in zijn teksten opnoemt.

Hier is de officiële site, hier kun je zien welke stadions er zouden komen.

Trouwens, Turkije zal gewoon met al zijn plannen doorgaan. Ze willen namelijk het Turkse voetbal hogerop tillen. Dus die stadions en infrastructuur bla bla zullen allemaal gewonnen komen!

Het enige probleem is nu, er is nu geen deadline. Dus wie weet hoe lang het zal duren...

Stadions: http://www.euro2016adayiturkiye.com/index.php?mid=149

Bereik: http://www.euro2016adayiturkiye.com/index.php?mid=142

Supporters ''ruimte'': http://www.euro2016adayiturkiye.com/index.php?mid=183

Overnachtingen: http://www.euro2016adayiturkiye.com/index.php?mid=150

*Rechtsboven staat een English knop!

EDIT: In de loop van jaren irriteer ik me steeds meer aan Platini en Blatter. Er word inderdaad een vies spelletje gespeeld.

Geplaatst

Ik vind het schandalig dat ze nu alweer een toernooi krijgen. Turkije was wel leuk geweest, het is nog zo lang tot 2016 dus ze hebben alle tijd om hun shit te fixen (als er al shit is), plus Turkije heeft nog geen toernooi gehad.

Geplaatst

Frankrijk was sowieso al topfavoriet met Platini vooral. Jammer voor Turkije.

Geplaatst

Zullen ze in Ierland leuk vinden :m:

Nee, jammer van Turkije, had liever daar het EK gezien..

Geplaatst

Ik heb familie wonen in Parijs. Kan ik daar een maandje blijven en het EK op de voet volgen.

Geplaatst

Niet om iets uit te lokken he, maar was Turkije niet zo een land waar niet alles gelijk is/was?

Ik ben er niet 100% van op de hoogte, maar dacht zoiets gelezen te hebben.

Geplaatst

In Frankrijk is waarschijnlijk alles nog minder ''gelijk'', daar mogen de mensen niet eens met een hoofddoekje over straat. Puur Platini die dat even regelt voor zijn land, lijkt me duidelijk.

Geplaatst
Niet om iets uit te lokken he, maar was Turkije niet zo een land waar niet alles gelijk is/was?

Ja, gelukkig dat alles in Frankrijk wel gelijk is. Dat zien we duidelijk terug bij de jaarlijkse volksfeesten in de banlieue's waar het traditie is om vrolijk auto's in de fik te steken en te feesten.:clap:

Geplaatst
Jah en in turkije weet je het nooit!

Met al die idiote Turkse 'supporters'...

Klopt ja, zagen we ook duidelijk bij de finale van de CL in 2005 en finale van de UEFA Cup vorig jaar, ongelooflijke ongeregeldheden en supporters die zomaar het veld opliepen ja. Gelukkig maar dat de fans van bijvoorbeeld Paris SG, Marseille en Nice zulke brave supporters zijn.

Geplaatst

Jah en in turkije weet je het nooit!

Met al die idiote Turkse 'supporters'...

Idd frustraties he. Wie de bal kaatst mag hem terugverwachten.

Geplaatst
Met Platini was dit te verwachten, jammer voor Turkije had het ze gegund.

Inderdaad. Het gaat er zo eerlijk aan toe bij de UEFA, stelletje lijpo's

Geplaatst
Waarom ga je trippen om mijn post haha.

Kan ik me best voorstellen. Er wordt (volgens hem, ik oordeel niet wie gelijk heeft omdat ik er simpelweg niets over weet) onredelijk over z'n land gesproken, en ik kan me best voorstellen dat hij het jammer vindt dat het EK niet in Turkije wordt gehouden. Ik had precies hetzelfde met het WK in Zuid-Afrika (er was een grote kans dat het naar Marokko ging).

Geplaatst

Blij dat het iig niet in Turkije is, vind Frankrijk een grotere voetbalnatie en anders was Turkije automatisch gekwalificeerd, nu niet.

Geplaatst
Blij dat het iig niet in Turkije is, vind Frankrijk een grotere voetbalnatie en anders was Turkije automatisch gekwalificeerd, nu niet.

Zei je dit ook toen Polen, Oekraine, Zwitserland, Oostenrijk, Zuid-Afrika, Belgie, Nederland, Zuid-Korea, Japan een toernooi mochten organiseren of zeg je dat nu alleen maar? Ik gok het tweede.

Geplaatst
Lyon wil Boumsong en Ederson kwijtJean-Alain Boumsong en Ederson moeten uitkijken naar een nieuwe werkgever. Het duo kreeg van Olympique Lyon te horen dat ze andere oorden mogen opzoeken. Voorzitter Jean-Michel Aulas bevestigde het nieuws intussen.

09/06/2010 03:14 | 0 reacties | 535x gelezen

Boumsong staat sinds 2008 op de loonlijst van Lyon. De club haalde hem destijds weg bij Juventus, maar in Zuid-Frankrijk kon hij nooit overtuigen. Hetzelfde geldt voor Ederson, die in 2008 werd overgenomen van Nice. Voorzitter Aulas bevestigde op de persvoorstelling van Jimmy Briand, die overkomt van Stade Rennes, dat het duo mag vertrekken.

Over de situatie van Cleber Anderson, Kim Källström en Jean Makoun deed de sterke man van Lyon geen uitspraken, maar ook deze drie spelers zullen de Franse club volgens de plaatselijke pers verlaten. Op de interesse van Paris Saint-Germain in Mathieu Bodmer reageerde Aulas erg kort: “Ik heb nog niets gehoord, terwijl ik tijdens Roland Garros naast een bestuurslid van PSG zat.â€

Makoun? Die speelt toch niet slecht.

Geplaatst

Boumsong, zo'n labbezak;e Fijn dat hij weg mag :p

Wist trouwens niet dat Briand naar Lyon is, geweldige aankoop voor ze _O_

Makoun wss naar een grotere club lijkt me? Källström denk ik (hoop ik..) ook? :p